Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä kerran kahteen-neljään vuoteen ja useimmiten edellisten vuorokausien tapahtumilla osuutta asiaan.pitkään aikaan päätä särkenyt.
sormia haistelen jotka eivät haise
Tänne toi eilen posti Liettuasta toyota ikkunanostimen. Purettu jostain -95 mallin Previasta. Hinta 13e, ei paha. Tuli siihen vielä 15e lähetyskulut kylkeen.Tätäkin on odotettu kuin kuuta nousevaa.
Tänään ilmeisesti mennyt postin huoleksi ja ETA tiistaita.
katso liitettä 259797
Niin, minun pitkä aika ilman päänsärkyä on kaksi-neljä päivää.Ehkä kerran kahteen-neljään vuoteen ja useimmiten edellisten vuorokausien tapahtumilla osuutta asiaan.
Mulla oli joskus nuorena joko alaselkä vtun kipeä tai migreeni.Niin, minun pitkä aika ilman päänsärkyä on kaksi-neljä päivää.
Niin kaukana, ettei tavoitteen saavuttaminen ainakaan siitä jää kiinni. Hermosto on vielä kuntoutusvaiheessa ja pidemmän päälle tarvitsee asiasta tietävän valmentajan kaveriksi, mutta toteutettavissa oleva suunnitelma on.Naiselta ei saa ikinä kysyä ikää, mutta onko mitenkä kaukana?
Itse olen havahtunut siihen, että nelikymmen läheneetässä olis mukavia etappeja, vuosi 2025 ja sit pyöreät muutamaa vuotta myöhemmin.
Hyvä asetella tavoitteita![]()
Eijjole.on kai sitä elämää 40 jälkeenkin
No mulla on ollu pää kipeä noin 38 vuotta ja selkä 29 vuotta. Odotan innolla kun migreenin pitäisi loppua tässä 40-50v välissä.. sitten enää jää satunnainen kolmoishermosärky ja jännityspäänsärky.Mulla oli joskus nuorena joko alaselkä vtun kipeä tai migreeni.
Eli suunnilleen sama tilanne kuin Klunssilalla, kaiken helevetin näkösiä sairauksia...No mulla on ollu pää kipeä noin 38 vuotta ja selkä 29 vuotta. Odotan innolla kun migreenin pitäisi loppua tässä 40-50v välissä.. sitten enää jää satunnainen kolmoishermosärky ja jännityspäänsärky.
No ei ny nii..tuo enemmän ja vähemmän krooninen päänsärky on vaan semmonen mitä ei oikein jaksais. Selän jomottely nyt on aivan sama, siinähän särkeköön.Eli suunnilleen sama tilanne kuin Klunssilalla, kaiken helevetin näkösiä sairauksia...
Ammattimiehen työtä, monella olis jääny bussi jumiin tuossa paikassa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=u-8qd_5_sAo
Migreeni kun invalisidoi monella tapaa ja myös henkisesti, selkäsärky enempikin vituttaa kun vihloo.No ei ny nii..tuo enemmän ja vähemmän krooninen päänsärky on vaan semmonen mitä ei oikein jaksais. Selän jomottely nyt on aivan sama, siinähän särkeköön.
on kai sitä elämää 40 jälkeenkin
Ei kysytty, mutta vastaan silti:Onko off-road konossööri @Lonewolf illa näkemystä roiskeläpistä.
Klassisesti liian pitkät läpät jää renkaan ja lumikinoksen tms väliin peruuttaessa ja repeytyy. Liian lyhyistä ei taas ole oikein hyötyä.
.