Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätäkin on odotettu kuin kuuta nousevaa.
Tänään ilmeisesti mennyt postin huoleksi ja ETA tiistaita.

katso liitettä 259797
Tänne toi eilen posti Liettuasta toyota ikkunanostimen. Purettu jostain -95 mallin Previasta. Hinta 13e, ei paha. Tuli siihen vielä 15e lähetyskulut kylkeen.

Odotettu oli sitäkin.
 
Niin, minun pitkä aika ilman päänsärkyä on kaksi-neljä päivää.
Mulla oli joskus nuorena joko alaselkä vtun kipeä tai migreeni.
En tiedä mitä tapahtui mutta molemmat jäi jotain alle 30v lähes kokonaan pois, migreeni saattaa iskeä jos on oikeasti tosi kova stressi ja muutenkin poikkeavat olosuhteet vieläkin mutta ei edes kerran viiteen vuoteen.
 
Naiselta ei saa ikinä kysyä ikää, mutta onko mitenkä kaukana?

Itse olen havahtunut siihen, että nelikymmen lähenee :confused: tässä olis mukavia etappeja, vuosi 2025 ja sit pyöreät muutamaa vuotta myöhemmin.

Hyvä asetella tavoitteita :)
Niin kaukana, ettei tavoitteen saavuttaminen ainakaan siitä jää kiinni. Hermosto on vielä kuntoutusvaiheessa ja pidemmän päälle tarvitsee asiasta tietävän valmentajan kaveriksi, mutta toteutettavissa oleva suunnitelma on.

Erilaiset etapit ja tavoitteet on hyviä suuntaviivoja ja on kai sitä elämää 40 jälkeenkin 😁
 
Onko off-road konossööri @Lonewolf illa näkemystä roiskeläpistä.
Klassisesti liian pitkät läpät jää renkaan ja lumikinoksen tms väliin peruuttaessa ja repeytyy. Liian lyhyistä ei taas ole oikein hyötyä.

Hyllystä löytyy perinteistä 5mm roiskeläppäkumia ja 2mm polyeteenilevyä, josta tein yotaan sisälokasuojat. Tuota materiaalia käytetään esim kivimurskaimissa kun halutaan suojata komponentteja kulumiselta, siitä päättelin että täyttää yotaprojektin laatukriteerit.
 
Mulla oli joskus nuorena joko alaselkä vtun kipeä tai migreeni.
No mulla on ollu pää kipeä noin 38 vuotta ja selkä 29 vuotta. Odotan innolla kun migreenin pitäisi loppua tässä 40-50v välissä.. sitten enää jää satunnainen kolmoishermosärky ja jännityspäänsärky.
 
No mulla on ollu pää kipeä noin 38 vuotta ja selkä 29 vuotta. Odotan innolla kun migreenin pitäisi loppua tässä 40-50v välissä.. sitten enää jää satunnainen kolmoishermosärky ja jännityspäänsärky.
Eli suunnilleen sama tilanne kuin Klunssilalla, kaiken helevetin näkösiä sairauksia...
 
No ei ny nii..tuo enemmän ja vähemmän krooninen päänsärky on vaan semmonen mitä ei oikein jaksais. Selän jomottely nyt on aivan sama, siinähän särkeköön.
Migreeni kun invalisidoi monella tapaa ja myös henkisesti, selkäsärky enempikin vituttaa kun vihloo.
Ennen tiesi jo aamulla että tänään illalla ollaankin vain pimeässä ja akka huutaa että pitääkö vain siellä maata, molemmat lähti samoihin aikoihin.
 
Onko off-road konossööri @Lonewolf illa näkemystä roiskeläpistä.
Klassisesti liian pitkät läpät jää renkaan ja lumikinoksen tms väliin peruuttaessa ja repeytyy. Liian lyhyistä ei taas ole oikein hyötyä.

.
Ei kysytty, mutta vastaan silti:
VVV-C0746-7.jpg


Iibeistä saisi vielä tyyliin sopivilla trd logoilla/väreillä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom