Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niiiin pakkislainen....

Mutta keskiverto offarilainen on lihava, alkoholisti, pimahtanut, misantrooppi, pervo......:unsure:
Ai nii joo.. Monihan on sanonut ettei oo aikoihin kävellyt ees gymin ohi mutta jumahtanut tänne, olin minäkin pitkään vaikka oli jäänyt puntti pois ja pari vuotta kun crossfittasin pelkästään.
Onkohan täällä tosiaan yhtään ihan täysin terveen normaalin ihmisen kriteerejä täyttävää?
 
Itekin käyty bodaan. Mainittakoon vielä kerran, että vitun tyhmää ja enenevässä määrin, kun ei voi tehdä puoliakaan, mitä joskus, kun toi vasen olkapää ilm. yrittää tulla koko ajan kuopastaan. Tai siltä ainakin tuntuu, kun sattuu liikuttamaan tota sillai sopivasti.

Aattelin, että vois pari viikkoa jumpata kuminauhalla aktiivisesti tota, mutta sama kai varata suoraan aikaa jollekin Mehiläisen ortopedille ja parkua joku kuva tosta..
Palstan PulleaSpede osannee antaa suosituksia paikkakuntasi olkaspedeistä.
Suosittelen kyllä Asiantuntijan arviota.
 
6 sinistä kiekkoa tavoitteena taas. (penkissä 4, kyykyssä 6, mavessa 8) On joo pieniä painoja mutta niin oon minäkin
Sarjapainoistako puhutaan?
Vain penkissä allekirj. tuollaisia.
Kyykyssä olisi nyt haaveissa se 1x150, mutta kaukana ollaan (~2x5x100 päivän kunto)
 
Sarjapainoistako puhutaan?
Vain penkissä allekirj. tuollaisia.
Kyykyssä olisi nyt haaveissa se 1x150, mutta kaukana ollaan (~2x5x100 päivän kunto)
Sarja ja sarja, onhan se kaksikin toistoa sarja.
Mulla ollut 10x100kg kyykyssä tavoite ja 1 maksimi se 140kg, 6x100kg ja 135kg mennyt. Mavessa 150kg.
 
Kyllä kait meitä heikompia on täällä enemmänkin. Mulla tavoitteena vajaan 2v päästä kun mittariin tulee 40v, saavuttaa seuraavat tavoitteet: oma paino 80kg, penkissä 10*80kg, kyykyssä 10*120kg, lisäpaino leukoja 10*+20kg ja mavesta 200kg kevyt ykkönen. Näistä mave onnistuu jo nyt pienellä piikkauksella, mut muissa ois viel snadisti parannettavaa.
 
Happi loppuu ja pierettää jo ajatuksestaki.
Mulla on aivan uskomattoman surkea kestävyys etenkin nyt kyykyssä, ei tartte olla lämpässä kuin 60kg niin 10 sarja meinaa olla kuolemaksi.
Itseasiassa päätin tänään aloittaa kyykyssä progression missä tähtään aina 12 sarjaan ja jos menee "helposti" niin lisää lättyä seuraavalla kerralla, toiveena että auttaisi myös maksimiykköseen ja toki se 10x100kg edelleen tavoitteena.
 
Palstan PulleaSpede osannee antaa suosituksia paikkakuntasi olkaspedeistä.
Suosittelen kyllä Asiantuntijan arviota.
Joo, mullon frendikin (ortopedi) toisessa kaupungissa Mehiläisellä, kuka saattas tietää firman tyypeistä. Kattoo, jos sais jollekin vaan nyt ajan ja tarvittaessa jonkun kuvan tuosta, jos tuo ei nyt tuosta ala tokeneen.

Mysteeri, kun en oo rypeny enkä jumpannu enkä paininu tai mitään muutakaan, missä tuon ois järjen mukaan voinu paskoa..
 
Happi loppuu ja pierettää jo ajatuksestaki.
Sehän tässä se haaste just onkin, viimeksi kyykyttelin 6*110, mut samaan aikaan 10*100 on jo ihan oikea suoritus keuhkojen puolesta. Onhan tässä onneksi aikaa vielä (kuuluisat viimeiset sanat)

Olipas muuten nopeasti sukeltanut lämpötila ulkona, kuuden aikaan ku ajelin kotio ni oli +1, nyt kun koiran kävi kusettaan, niin -6. Sieltä se talvi perkele rynnii tupaan.
 
Mulla on aivan uskomattoman surkea kestävyys etenkin nyt kyykyssä, ei tartte olla lämpässä kuin 60kg niin 10 sarja meinaa olla kuolemaksi.
Sama. Oon alkanu miettiin että liittyyköhän tuo tuohon puNpun valuvikaan..tyhjällä tangollaki meinaa 15 toiston aikana alkaa happi loppumaan, aina on ollut ihan paska aerobinen kunto..#seliseli
 
Sama. Oon alkanu miettiin että liittyyköhän tuo tuohon puNpun valuvikaan..tyhjällä tangollaki meinaa 15 toiston aikana alkaa happi loppumaan, aina on ollut ihan paska aerobinen kunto..#seliseli
En ole koskaan jaksanut juosta kun happi loppuu, en tiedä onko keuhkoista vai pumpusta vai molemmista kiinni.
Luulen että kyllästyn kuukaudessa tähän mun proggis ideaan.
 
Jos sen kuusi kiekkoa saisi penkissä joskus nostettua. Koskaan en ole saanut kahdeksaa kiekkoa mavessa. En panosta, tulee jos tulee. Kyykyssä ei nouse enää tankokaan. Koskaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom