Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tehty viimeksi 2019 alta 80-kiloisena, ensi vuonna sama toivottavasti uudelleen jos pysyy ehjänä ja terveenä. Nyt otettu treenejä pari kuukautta aloiteltua 4x120 eli matkaa on, mutta se omapainon tiputus ihmisen mittoihin on varmasti hankalampi puoli projektissa.
No nyt on kova meno, etkös puolimaraton kuntoon puhunut kanssa harjoittelevasi? :puntti:

Minä olen kanssa aeroooobisesta aloitellut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl se vaan aina ja ikuisesti on työviikon paras päivä tää perjantai. Josko sitä toisen ison motin kahvia imisi kitusiin ja sit täräyttäs läppäriin virrat päälle ja olis tekevinään muutaman tunnin jotain.
 
No nyt on kova meno, etkös puolimaraton kuntoon puhunut kanssa harjoittelevasi? :puntti:

Minä olen kanssa aeroooobisesta aloitellut.
Kun ei ole missään lahjakas, täytyy yrittää olla edes keskinkertainen mahdollisimman monessa asiassa; story of my life, koskee myös liikuntaa. 2017 painoin alle 80 kg, kyykky 160, mave parisataa, rinnalleveto 105, työntö yli 90 ja puolikas lappu rinnassa alta kahteen tuntiin. Sitten kaikki onkin mennyt päin helvettiä, mutta nyt voisi edes haaveilla ehjästä treenijaksosta taas.
 
Sama. Oon alkanu miettiin että liittyyköhän tuo tuohon puNpun valuvikaan..tyhjällä tangollaki meinaa 15 toiston aikana alkaa happi loppumaan, aina on ollut ihan paska aerobinen kunto..#seliseli

Minulla täysintoisinpäin, kun teen niin monta kun jaksa en edes hengästy, mutta voimaa ei sitten olekkaan

viittäkymppiä enempää ei ole kyykyssä ollut puoleenvuoteen

kaikkieikojen maximi nuorena Miehenä 15v sitten 110kg tiukka ykkönen
 
Kun ei ole missään lahjakas, täytyy yrittää olla edes keskinkertainen mahdollisimman monessa asiassa; story of my life, koskee myös liikuntaa. 2017 painoin alle 80 kg, kyykky 160, mave parisataa, rinnalleveto 105, työntö yli 90 ja puolikas lappu rinnassa alta kahteen tuntiin. Sitten kaikki onkin mennyt päin helvettiä, mutta nyt voisi edes haaveilla ehjästä treenijaksosta taas.
Lakkia päästä. 🫡
 
En tiiä, toisaalta kiinnostais paljon sais vielä liikkuun kyykyssä ja mavessa, mutta vielä enemmän kiinnostaa pitää paikat kunnossa, että pystyy ylipäänsä reenaan..

Mavessa en oo koskaan mitään hajottanu (koputetaan puuta), että sitä nyt vois ehkä varovasti testata. Jos ei joku 160kg ala nouseen hyvin pienellä reenillä, niin hautaan valmis.
 
maasta vetelyä en ole harrastanut noin 21 vuoteen

lopetin urani huipula 110 siinäkin maksimit sillon

nykyään selkään sattuun pelkän tangon nosto massta
 
500 yt @82kg riitti mulle todistamaan että se on ihan yksi lysti. Kävin jossain 450 yt tuntumassa vajaa pari vuotta sitten pikkasen raskaampana, mutta nyt ei vain kiinnosta pätkääkään. Se ettei loukkaantumisista ole tullut treenitaukoa on moninkertaisesti terveydelle edullisempaa kuin joku fakin penkkitulos.
 
Henk. koht intoa tohon raskaaseen voimareeniin laskee vielä se, että oma hermosto ilm. sen verran herkkä tai helposti kierroksille menevä, että joku raskas mave- tai kyykkytreeni tuppaa sotkemaan säännön mukaisesti seuraavat yöunet ihan sama miten aikaisin päivällä ois reenannu.

Ja kun nyt ei oo toistaiseksi liikaa vituttanu lähteä salille, kun on pumppaillu vaan kevyesti miten hyvältä tuntuu, niin olkoon noin.

Vkl uimaan. Se tekee höpöä.
 
Raised Fist, Lutakko Jyväskylä?

Tää män ohi, kun ei ollu hereillä, kun keikka julkistettiin. Mut marraskuussa ois Solstafir, jonka vois käydä tsekkaan ja Aristocratsin oon toki menossa kattoon ens to.
Juu se. Oli kova. Kerran nähnyt festareilla kyllä toimitti myös tuolla.
 
Bodailu on kivempaa mutta nyt haluis voimaa että sais edes vähän painoja siihen bodailuun.
Mulla se ei toimi myöskään jos koittaa saada rasvoja alas mikä tarkoituksena kevättä kohti.
 
Aloita IP! On kivaa eikä mene rikki. Voin suositella hyvää lajia 😄
Ei mua vaan enää kiinnosta ja työaikataulujen takia en pysty sitoutumaan ryhmäliikuntaan. Luotan siihen että tosipaikan tullen melko kattavasta nyrkkeily, vapaaottelu ja lukkopainitaustasta on sen verran hyötyä että osaan juosta karkuun heti. Kävin joskus ihan vittuillessani juoksee puolimaratonin aerobisena treeninä niin ei tartte senkään puolesta ihmetellä. Tosin nykyseltään kävelen vain. Sitäkin hitaasti.
 
Hoho, kamppailussa saa tottua vielä enemmän olemaan kaikenlaisten kolotusten ja naarmujen kanssa, mitä salitreenissä. Itekin kyllä kokeiltu.

Liikuntamuotona ois toki muutaman kertaluokan järkevämpää ja monipuolisempaa, mutta ei oikein itekään enää jaksa. Eikä kestä varmaan paikatkaan. Enkä halua paskoa sormieni niveliä, kun haluan soittaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom