Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä! Neljä viikkoa taas menny huonojen / erittäin huonojen unien kanssa. Eikä nuo nykyset nappulat tunnu enää auttavan. Alkaa olee aika sekava olo. Ens viikolla varmaan jonku poppatohtorin pakeille mentävä.

Minulla onneksi toimii hyvin esim Stilnoct, Zolpidem jopa Sirdalud! Tai sitten opparit (Opamox). Minä pysyn unessa, mutta se nukahtaminen 😵

Kävin tänään apteekissa ja farmaseuttitäti muistutti, että vain pari kertaa viikossa saa ottaa, heh heh.

20231019_164237.jpg

Ehkä pilleritehtaalla joutuvat tekemään ylitöitä minun vuokseni, mutta ei voi mitään 🤷‍♀️
 
Hyi stna kun pitäisi jumpata aeroopiset änyytee nyt. Ihan vetelä olo vieläkin jumpan perästä, eritoten kun söin kaksi isoa vitnesspurilaista taas.

No ei se läski pala toivomalla, joten kävelymatto esiin.
 
Kyllä! Neljä viikkoa taas menny huonojen / erittäin huonojen unien kanssa. Eikä nuo nykyset nappulat tunnu enää auttavan. Alkaa olee aika sekava olo. Ens viikolla varmaan jonku poppatohtorin pakeille mentävä.
Nyt vaan pureudu unettomuuden juurisyyhyn. Onko hermosto ylivirittynyt kaikesta stressistä?
 
Mitäs siihen sanot, kun yks miespuolinen tuttu alkoi käyttää puolisostaan nimitystä äiti, kun saivat jälkikasvua? Siis, että jos oli asiaa vaimolleen toiseen huoneeseen, huusi "äitii, sitä ja tätä..."

Ei kyl oikeestaan herätä kummempia tunteita, äiti kuitenkin ihan normi sana 🤔
 
Päivän aerobinen tehty tunnin lenkin muodossa kun en tänään päässyt koiran kanssa treenaamaan kun talvi yllätti autoilijan
Tämähän on mulle jo teknisesti ottaen päivän toka aerobinen, tunnin verran kävelymatolla. Salin yhteyteen teen yleensä lyhyemmän mutta intensiivisemmän.
 
Itekin käyty bodaan. Mainittakoon vielä kerran, että vitun tyhmää ja enenevässä määrin, kun ei voi tehdä puoliakaan, mitä joskus, kun toi vasen olkapää ilm. yrittää tulla koko ajan kuopastaan. Tai siltä ainakin tuntuu, kun sattuu liikuttamaan tota sillai sopivasti.

Aattelin, että vois pari viikkoa jumpata kuminauhalla aktiivisesti tota, mutta sama kai varata suoraan aikaa jollekin Mehiläisen ortopedille ja parkua joku kuva tosta..
 
Kyllä! Neljä viikkoa taas menny huonojen / erittäin huonojen unien kanssa. Eikä nuo nykyset nappulat tunnu enää auttavan. Alkaa olee aika sekava olo. Ens viikolla varmaan jonku poppatohtorin pakeille mentävä.
Laske viiteensataan.

Eilen testasin, enkä ainakaan muista kolomeasataa pidemmälle päässeeni...💤

Mikkelssenin Madsi opetti elokuvassa. Fiksu ukko.
 
Hain myös, pelikaanista sai kyllä hyvän pulkan. Pitää jatkossakin lainata sieltä.
Sain samalla reissulla vajaan neliön 3mm teräslevyä, jos nousuviikolla alkaisi veistää panssaria ainakin pa-säiliön suojaksi.

Sain muuten munkkejakin!
 
Penassa olisi paluu sarjapainoissa markka-aikaan. Jos onnistuu niin voisi hakea vaikka laatikon hyvää jäätelöä.

Sehän meni ihan heittäen. Ei kuitenkaan jaksanut lähteä natsisiwaan kun kotimatkaan olisi tullut ainakin parisataa metriä lisää.

Tip: natsisiwan bourbon vanilia on pirun hyvää.

On eurossakin sata centtiä, boomer :giggle:

Housuissas on sata senttiä.
 
Mietin tässä juuri, että seurannassa olleella 7 viikon periodilla olen syönyt herkkuja: 2 lohilojätskiä, 2 kertaa popcornia. Muuten vedetty aika siistillä linjalla, peräti bodyruualla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom