Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taannoin keskusteltiin millä saisin enemmän naiskatsojia niin vastaus oli että tiukat dimexit jalkaan ja paita pois.Täällä on suunnitteilla massakausi. Kunhan aeropinen metsäsamoilukausi päättyy, alkaa totinen podipildingin. Tilaan projektia varten kilotolkulla mansikkajäätelönmakuista jauhoa kaappiin. Lokakuussa ammun hirven ja pakastan sen. Talven aikana syön sekä jauhon että hirven. Ruokailujen välillä käyn punttisalilla vääntämässä penkkiä ja hauberia. Treenaan orjallisesti joka viikko tai ainakin joka toinen. Tällä systeemillä olen laskenut kerääväni 5-10kg lisää massaa ensi suveen mennessä. Kunhan keli lämpiää, että tarkenee ilman paitaa, niin vedän riipputaskuhousut jalkaan ja käyskentelen pihalla työkalut käsissä. Välillä miehen on hyvä herätellä haluja vaimossa ja kateutta naapureissa.
Lissu vois varmaan ryhtyä stylistiksi sulle, ois sitten kaikenlaista koiranaamaria yms.Taannoin keskusteltiin millä saisin enemmän naiskatsojia niin vastaus oli että tiukat dimexit jalkaan ja paita pois.
Tämänhetkinen olomuotoni tuskin aiheuttaa tälläisiä reaktioita mutta olisi kieltämättä hauska testata jos olisi kesällä tikissä, en sitten tiedä mitä tapahtuu niille mieskatsojille joita on 98% tällä hetkellä. On mulla kyllä teoria tästäkin, saattaa tulla jopa mieskatsojiakin enemmän mitä en nyt välttämättä halua edes ajatella tai ainakaan sitä mitä vehkeitä he olettaa heiluteltavan.
Varmaan kannattas Aliciankin ruveta tubettaan. Kanavaksi joku Nahka-Liisan kamarissa tjsp.Lissu vois varmaan ryhtyä stylistiksi sulle, ois sitten kaikenlaista koiranaamaria yms.
Heräsin yöllä kun alkoi kättä vihloa, jatkoin nukkumista ja aamulla heräsin kun ampiainen surisi korvan vieressä.
Otahan eka se 20kg lisää ja sano sitten uudestaanlaihuudesta ei ole mitään hyötyä
Kuhan saadaan ensin tehdas kunnolla käyntiin, lähdetään marraskuussa Thaimaahan elpymään muutamaksi viikoksi?mitähän sitä tekisi loppu"elämällä"
Joko mennään?Kuhan saadaan ensin tehdas kunnolla käyntiin, lähdetään marraskuussa Thaimaahan elpymään muutamaksi viikoksi?
Luulen, että tehtaan johtoporras/laitetoimittajat laittaisivat torpedon perään, jos nyt karkaa rintamalta. No vitsi vitsi.Joko mennään?
Mä en oo onneks ihan noin runsas, enkä noin dominoiva. VaiJostain syystä tulee eräs palstapariskunta mieleen![]()
Mikä rotu siellä pentulivessä nyt on?