Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Testaa, tunnistatko kartalta Afrikan maat! Jos saat kaikki 12 oikein, olet mestaritietäjä https://www.is.fi/matkat/art-2000009864986.html
JoulukuussaJoko mennään?
Muistuu mieleen ala-asteen maantiedon tunnit. En tiedä oliko virallisessa opetusohjelmassa, mutta silloin joutui tekemään 50/50 eli tyhjä afrikan kartta paperilla ja piti kaikki maat nimetä. Ei ollut edes mitään listaa maista, vaan piti tietää maat ja sijainti muistista.Testaa, tunnistatko kartalta Afrikan maat! Jos saat kaikki 12 oikein, olet mestaritietäjä https://www.is.fi/matkat/art-2000009864986.html
8/12
Whippet.
Meillä oli joskus koe missä piti nimetä karttaan kaikki euroopan maat ja niiden pääkaupungit, varmaan ainoa koe mistä olen saanut täydet pisteet koskaan.Muistuu mieleen ala-asteen maantiedon tunnit. En tiedä oliko virallisessa opetusohjelmassa, mutta silloin joutui tekemään 50/50 eli tyhjä afrikan kartta paperilla ja piti kaikki maat nimetä. Ei ollut edes mitään listaa maista, vaan piti tietää maat ja sijainti muistista.![]()
6 tuli. 3 poikaa ja kolme tyttöäKaksi pentua on jo syntynyt![]()
Kyllä 20" vanteelle löytyy ainakin jotain A/T rengasta.Tuli hiittiksen hiluxista mieleen että mulla kummittelee edelleen mielessä että teippautan auton mattamustaksi, siipikarjapuskuri keulaan ja offroad renkaat alle.
Koitin kerran jo katella offirenkaita mutta en oikein löytänyt tarpeeksi isoja, ois 20" tai 22" vanteet mutta vissiin vähän isot niille kumeille?
Olis hauska käydä mittailee minkä kokoiset ne on noiden normirenkaiden rinnalla, ei jotenkaan osaa taas päässä hahmottaa.Kyllä 20" vanteelle löytyy ainakin jotain A/T rengasta.
Pikaisesti etsitty esimerkki
Rengas BFGoodrich ALL Terrain T/A KO2 | Autonrengas - 1001Renkaat.com
Osta BFGoodrich -renkaita ALL Terrain T/A KO2 edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Käytä parhaita tarjouksiamme · Tilaa helposti ja nopeasti.www.1001renkaat.com
Mikä siinä kiesissä on se normirenkaan koko?Olis hauska käydä mittailee minkä kokoiset ne on noiden normirenkaiden rinnalla, ei jotenkaan osaa taas päässä hahmottaa.
Olikohan ne talvirenkaat 255/50-20Mikä siinä kiesissä on se normirenkaan koko?
Renkaan halkaisija kasvaa tuossa esimerkkitapauksessa 76cm --> 90cm.Olikohan ne talvirenkaat 255/50-20
Minä kyllä tykkään pussailla.Ei hyi helkkari tiettekö kuntit, mä jouduin pussailee viikonloppuna. Kostoksi siitä taidan mennä jalkajumpalle, ostan itelleni piffin ja ehkä jonku jälkiruokadonitsin. Eihän tästä järkytyksestä nyt muuten selviä.