Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sielä sitä mielenilmaisua jatketaan: tyhjälle katsomolle!


IMG_6112.jpeg
 
Testaa, tunnistatko kartalta Afrikan maat! Jos saat kaikki 12 oikein, olet mestaritietäjä https://www.is.fi/matkat/art-2000009864986.html

8/12



Whippet.
Muistuu mieleen ala-asteen maantiedon tunnit. En tiedä oliko virallisessa opetusohjelmassa, mutta silloin joutui tekemään 50/50 eli tyhjä afrikan kartta paperilla ja piti kaikki maat nimetä. Ei ollut edes mitään listaa maista, vaan piti tietää maat ja sijainti muistista. :notworthy:
 
Meinaa olla rappuset vähän tuskalliset, aina voi nukkua alakerrassa sohvalla. (tulee se jossain vaiheessa kuitenkin tutuksi)
Tänään hiilaripäivä, donitseja&korvapuusteja. Ei joo ihan optimaalisia kun rasvaakin jonkun verran mutta ei kerrotta kellekkään.

Huomenna teen tissit ja olkapäät loppuun niin ei jää ainakaan hiilarien puutteesta pumpit puuttumaan.

Muistuu mieleen ala-asteen maantiedon tunnit. En tiedä oliko virallisessa opetusohjelmassa, mutta silloin joutui tekemään 50/50 eli tyhjä afrikan kartta paperilla ja piti kaikki maat nimetä. Ei ollut edes mitään listaa maista, vaan piti tietää maat ja sijainti muistista. :notworthy:
Meillä oli joskus koe missä piti nimetä karttaan kaikki euroopan maat ja niiden pääkaupungit, varmaan ainoa koe mistä olen saanut täydet pisteet koskaan.
 
Ei hyi helkkari tiettekö kuntit, mä jouduin pussailee viikonloppuna. Kostoksi siitä taidan mennä jalkajumpalle, ostan itelleni piffin ja ehkä jonku jälkiruokadonitsin. Eihän tästä järkytyksestä nyt muuten selviä.
 
Tuli hiittiksen hiluxista mieleen että mulla kummittelee edelleen mielessä että teippautan auton mattamustaksi, siipikarjapuskuri keulaan ja offroad renkaat alle.
Koitin kerran jo katella offirenkaita mutta en oikein löytänyt tarpeeksi isoja, ois 20" tai 22" vanteet mutta vissiin vähän isot niille kumeille?
 
Tuli hiittiksen hiluxista mieleen että mulla kummittelee edelleen mielessä että teippautan auton mattamustaksi, siipikarjapuskuri keulaan ja offroad renkaat alle.
Koitin kerran jo katella offirenkaita mutta en oikein löytänyt tarpeeksi isoja, ois 20" tai 22" vanteet mutta vissiin vähän isot niille kumeille?
Kyllä 20" vanteelle löytyy ainakin jotain A/T rengasta.

Pikaisesti etsitty esimerkki
 
Kyllä 20" vanteelle löytyy ainakin jotain A/T rengasta.

Pikaisesti etsitty esimerkki
Olis hauska käydä mittailee minkä kokoiset ne on noiden normirenkaiden rinnalla, ei jotenkaan osaa taas päässä hahmottaa.
 
Ei hyi helkkari tiettekö kuntit, mä jouduin pussailee viikonloppuna. Kostoksi siitä taidan mennä jalkajumpalle, ostan itelleni piffin ja ehkä jonku jälkiruokadonitsin. Eihän tästä järkytyksestä nyt muuten selviä.
Minä kyllä tykkään pussailla.
 
Back
Ylös Bottom