Toki tärkeä sekin mutta ensisijaisesti varjelen ihan muita paikkoja.Yritä pitää edes kieli kunnossa jos ms tennishame tulee kylään ensi viikolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki tärkeä sekin mutta ensisijaisesti varjelen ihan muita paikkoja.Yritä pitää edes kieli kunnossa jos ms tennishame tulee kylään ensi viikolla.
Pentuliveä katellessa menee koko yö.
Raju koukku on päällänsä
Paino sahailee itsellä 86-88 välillä, mutta pitäisi saada se tonne 80 kiloon.Mulla on kanssa ollut tavoitteena saada painoa veke, reilusti.
Paino oli jo kuukausi sitten 79.0kg mikä alin moneen vuoteen, sitten aloitin salin niin pomppinut 81-83kg välillä vaikka koittanut syödä siistiisti.
Tänäänkin päivän ekat syömiset oli just, kasa siipiä.
Pitäs vaan ottaa ne hiilarit mukaan, muutenkin kuin nestemäisenä.
Nyt on iso vaikeus saada itseään jumppailee, pitänee luvata itselleen jotain varmaan palkinnoksi kun samalla olisi kaupassa käytävä.
Mä aloitin kamppailut just sen monipuolisuuden takia, ihan erilaista kuin puntti tai vaikka crossfit mikä oli mun pääjuttu vuosia ennen koronasekoilua.Paino sahailee itsellä 86-88 välillä, mutta pitäisi saada se tonne 80 kiloon.
Voimatasot nousseet, mutta yleiskunto huonontunut. Pitäisi harrastaa monipuolisempaa liikuntaa ja terveellisesti pudottaa painoa tuohon 80:iin. Ei olis paljoa pudotettavaa.
Tapahtuuko siinä mitään?
Jep. Lenkkeilykin on kivaa vain siihen asti kun kunto on pysynyt paskana. Sitten kun jaksaa, niin ei se ole enää mukavaa.Näihin painonpudotushaasteisiin, niin muistakaa, että kaikessa tekemisessä on tärkeintä paha mieli.
muistakaa, että kaikessa tekemisessä on tärkeintä paha mieli.
Rainbow suklaahippukakku.
Mulla oli ennen tapana syödä perjantaisin tuollainen kokonaan, oli mun hiilaritankkaus.Tuo on muuten yllättävän hyvää, menee herkästi koko pötkö ihan vaan kahvitellessa![]()