Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mulla oo mitään mistä laihduttaa :cry:
20230930_205413.jpg
 
Mulla on kanssa ollut tavoitteena saada painoa veke, reilusti.
Paino oli jo kuukausi sitten 79.0kg mikä alin moneen vuoteen, sitten aloitin salin niin pomppinut 81-83kg välillä vaikka koittanut syödä siistiisti.

Tänäänkin päivän ekat syömiset oli just, kasa siipiä.
Pitäs vaan ottaa ne hiilarit mukaan, muutenkin kuin nestemäisenä.

Nyt on iso vaikeus saada itseään jumppailee, pitänee luvata itselleen jotain varmaan palkinnoksi kun samalla olisi kaupassa käytävä.
Paino sahailee itsellä 86-88 välillä, mutta pitäisi saada se tonne 80 kiloon.

Voimatasot nousseet, mutta yleiskunto huonontunut. Pitäisi harrastaa monipuolisempaa liikuntaa ja terveellisesti pudottaa painoa tuohon 80:iin. Ei olis paljoa pudotettavaa.
 
Paino sahailee itsellä 86-88 välillä, mutta pitäisi saada se tonne 80 kiloon.

Voimatasot nousseet, mutta yleiskunto huonontunut. Pitäisi harrastaa monipuolisempaa liikuntaa ja terveellisesti pudottaa painoa tuohon 80:iin. Ei olis paljoa pudotettavaa.
Mä aloitin kamppailut just sen monipuolisuuden takia, ihan erilaista kuin puntti tai vaikka crossfit mikä oli mun pääjuttu vuosia ennen koronasekoilua.
 
Näihin painonpudotushaasteisiin, niin muistakaa, että kaikessa tekemisessä on tärkeintä paha mieli.
Jep. Lenkkeilykin on kivaa vain siihen asti kun kunto on pysynyt paskana. Sitten kun jaksaa, niin ei se ole enää mukavaa.
 
Onpa todella vähän porukkaa liikkeellä iltariennoissa naapurikylälläkin. No ainakin sai laulaa sydämensä kyllyydestä kun oli vain muutama laulaja.
 
Tuo on muuten yllättävän hyvää, menee herkästi koko pötkö ihan vaan kahvitellessa 😋
Mulla oli ennen tapana syödä perjantaisin tuollainen kokonaan, oli mun hiilaritankkaus.
Sitten ne prkl meni jotenkin muuttamaan sitä niin ei enää uponnut, siinä taisi valmistaja vaihtua. Niitä harvoja kertoa kun olen mihinkään antanut palautetta oli kun koin tämän pettymyksen.
 
Back
Ylös Bottom