Nousis 7cm äkkiseltään laskien auto, en kyllä tiijä mahtusko noi pyörimään siellä, no onhan mulla rälläkkä.Renkaan halkaisija kasvaa tuossa esimerkkitapauksessa 76cm --> 90cm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nousis 7cm äkkiseltään laskien auto, en kyllä tiijä mahtusko noi pyörimään siellä, no onhan mulla rälläkkä.Renkaan halkaisija kasvaa tuossa esimerkkitapauksessa 76cm --> 90cm.
Enhän minä edes sanonut ketkä siitä juolahti mieleenMä en oo onneks ihan noin runsas, enkä noin dominoiva. Vai![]()
Sen verran iso muutos että kannattaa vähän mittailla ennen kuin lähtee tilailemaan renkaita.Nousis 7cm äkkiseltään laskien auto, en kyllä tiijä mahtusko noi pyörimään siellä, no onhan mulla rälläkkä.
Oliko se tämmöistä menoa @sanmig rätsillä @Heatseeker ? Vai menikö pelkästään siiderin lipittämiseksi?
View: https://twitter.com/stillgray/status/1708484601801523586?s=46&t=bK1aWFLMReWCX3dEyoEQvQ
Oispa Carrols vielä olemassa, ei sen tärkeämpää just tähän hätään.
Menoa oli, tosin ei ihan tuollaista.
Maksavat ilmeisesti etelleen tapporahaa tietyissä osavaltioissa noista possuista ja pyyntivälineitä ei ole juurikaan rajoitettu.
View: https://www.youtube.com/watch?v=uXs3vJt129M
Täälläkin valkoposkihanhiongelma ratkeaisi kahdessa viikossa jos halua olisi.Ameriikan pojilla vahva tekemisen meininki. Aikamoista
Eikö niitä ollu myös hetelmäkarkkeina? Muistan syöneen oukkidoukkeja, mutta salmiakki...hyiyökoukkidoukit
Koskaan oo syöny. Mutta eikö niitä jossain kotipizzojen kyljissä ollu vielä aika vähän aikaa sitten tai jopa vieläkin?Carrolsista
Saatto olla hedelminäkin, mutta mulle noi on jääny mieleen nimenomaan salmiakkeina. Enkä oikein taas ite piittaa imeskeltävistä hedelmäkarkeista.Eikö niitä ollu myös hetelmäkarkkeina? Muistan syöneen oukkidoukkeja, mutta salmiakki...hyiyök
Koskaan oo syöny. Mutta eikö niitä jossain kotipizzojen kyljissä ollu vielä aika vähän aikaa sitten tai jopa vieläkin?
Olipahan vastenmielistä katsottavaa tuo viteo.
Ei siinä mitään, että metsästää, mutta ei jumalauta, ei noin. Aika monta tais jäädä kitumaan..
Mites Big Kahuna Burger?Saatto olla hedelminäkin, mutta mulle noi on jääny mieleen nimenomaan salmiakkeina. Enkä oikein taas ite piittaa imeskeltävistä hedelmäkarkeista.
Ja tuohon jälkimmäiseen, niin piti Wikipediasta luntata ja siis ilm. 2012 on Carrolsit muuttunu Hesburgereiksi. Ettei niitä kyllä hirveästi ois pitäny olla viimeiseen kymmeneen vuoteen.
Sama Wikipedia-sivu väittää, että Clubia sais Hesen kampanjahampurilaisena edelleen, mutta en oo kyllä täällä ainakaan huomannu..
"Paas plikka antaen pullo vissyä."
Missä tässä sanottiin, ettei huitonut (unissaan)?Pistävät siis jopa nukkuvaa ihmistä. Ja minulle on väitetty, että "eivät tee mitään kun ei huido". Just.