-kake-
urpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valkkari ja lonkero on tähän oivia tuotteita, vaikka olisi kihti.No ei oo pelkoa. Ryyppäisin kaikkien puolesta, jos vaan vois.
Alkoholihan itessään blokkaa uraatin poistumista elimistöstä, eikä oo tuotteesta riippumatta kihdin kanssa ihan lemppari. On tossa ollu itelläkin kausia, että ihan sama mitä juo, niin ei ongelmaa, mutta tää tosiaan pääs nyt sen verran pahaksi alkuvuonna, että tarvii varmaan parannella ihan rauhassa.Valkkari ja lonkero on tähän oivia tuotteita, vaikka olisi kihti.
Tai no, ainakin isoilla annosmäärillä turruttaa.
Vaan eipä ole ollu kipuiluja vaikka ois sillontällön ottanu lonkeroa. Olut taas tunnostaa heti iskevän kuin korkeajännitys konsanaan
Omalla vastuulla
Joo ei noissa biiseissä kyllä sooloa innolla odota, mut sopii kuvaan ihan hyvin. Oma kokemus kitaristeista on, että voi olla hyvä rytmikitaristi, eikä osata ollenkaan sooloja. Monet hyvät kitaristit on myös ihan hyödyttömiä, jos pitää soittaa mitään tollasta enemmän staminapainotteista rimputusta.Slayerin sooloja aina haukutaan, mutta menishän nuo kappaleet täydellisesti vituiksi jollakin melodisella.
Ja sanovat, että noita nyt soittaa kuka tahansa. Juu, en minä ainakaan.
No ehkä joka soolosta sen ensimmäisen nuotin. Siitä eteenpäin, ei.
15% otettu jo veks, en osallistuOisko joku leikkimielinen haaste.
Mulla vois olla tavoite jouluun 90–>81 kg eli 10% veke.
Juu u...Miltähän maistuu hyökkäävä tanniini?
Mitäs
Tämmönen rajoittunu kun oon, niin en ymmärrä, että sitten kun ostaa suklaata, niin miks pitää ostaa jotain niitä kuivatun hirvenpaskan makuisia luomuraakatummasuklaita, kun vois ostaa jotain syötävääkin..Tuo kiristävä on kyllä selkeä ja helppo. Sylkirauhaset tuntuvat kipristyvän rullalle kuin mammutin syöksyhampaat. Tämän efektin voi kokea myös tummalla suklaalla, kun on sopivan (liian) tiukkaa suklaata.![]()
Niitä tummia suklaitakin on monenlaisia, itse varsin tykästynyt niihin kun saa samat lohtu serotoniinit pienemmällä annoksella kuin maitosuklaasta.Tämmönen rajoittunu kun oon, niin en ymmärrä, että sitten kun ostaa suklaata, niin miks pitää ostaa jotain niitä kuivatun hirvenpaskan makuisia luomuraakatummasuklaita, kun vois ostaa jotain syötävääkin..
En tosin ymmärrä kaikkia näitä veikko vazerin makusuklaitakaan. Viimeksi kirosin jotain Dumlen makuista, johon oli laitettu jotain kovia täkyjä, jotka oli het kaikissa hampaissa kiinni, kun halus pari palaa kahvin kylkeen vetäistä.
Mutta ajattele. Voi olla myös aivan paska molemmissa!voi olla hyvä rytmikitaristi, eikä osata ollenkaan sooloja.
Otevoimailu ja kitaran soitto on muuten eräs maailman paskimmista harrastusten yhdistelmistä...jos pitää soittaa mitään tollasta enemmän staminapainotteista rimputusta.
Kuuntele joskus niitä bassoraitoja juutuupista. Ei oo pahemmin editoitu proootoolssissa. Ja hyvä niin.Näillä parilla ekalla levyllä(Hell Awaitsilla viel selkeemmin) on jtn käsittämätöntäki kyllä: BASSO kuuluu tosi hyvin, eikä soita ees pelkkiä juurinuotteja tjs.
Koskahan siikkeri alkaa laihduttaa.
Ei mulla oo mitään mistä laihduttaaJa Saatana!
Miksi?Äsken laitoin sormet kuumaan leivänpaahtimeen