Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaan että floyd voittais aika monta pro nekkailijaa painoluokista riippumatta koska on aika liukas äijä. Ja pisteillä siis, ei tyrmäyksillä😅
Eikö tuollaisilla matseilla pystyis tehä rahaa ja nimeä tosi paljon? Tosin Floydilla varmaan noita molempia riittävästi 😄

Onhan painijat kovia äijiä kyllä. Mut laitappa vastaan vapaaottelija niin se siitä😂
Niinku missä asiassa? Painissa vai vapaaottelussa? Sulkapallossa? Ei kai se nyt ihme ole että johonkin asiaan erikoistunut ihminen voittaa siinä toisen joka ei ole sitä ainakaan spesifisesti treenannut.

Vai puhutaanko tässä nyt mystisestä lajista nimeltä tappelu, kuten jossain yläasteen jutuissa 😄

Niinku missä asiassa? Painissa vai vapaaottelussa? Sulkapallossa? Ei kai se nyt ihme ole että johonkin asiaan erikoistunut ihminen voittaa siinä toisen joka ei ole sitä ainakaan spesifisesti treenannut.

Vai puhutaanko tässä nyt mystisestä lajista nimeltä tappelu, kuten jossain yläasteen jutuissa 😄
Niin tässähän oli teemana kädenvääntäjä vs painija molskilla, painija kädenvääntöpöydässä... Jäi selventämättä että sen painijan olisi pitänyt sinne vaparihäkkiin mennä.

Tähän pyrinkin että vaikka se niin hienoa olisikin nähdä että voittaako karelin ketään vääntöpöydässä niin aika turhaahan se on. Kun ei ole mikään kädenvääntäjä. Eikä levan ole painija

Eri väittelyn aihe voiskin olla että voittaako Levan Karelinin sulkapallossa mutta siihen väittelyyn minä en osallistu😂

Joo niin painija vs painija tilanteessa käsi selän takana olisi aika iso handicap. Mut painissa on myös asioita mihin käsiä ei tarvita, riippuu painijan tasosta toki. Jos karelin vääntäis levanin kanssa kättä, levan voittaa vaikka prime karelin tekis mitä. Mut karelin oli oman lajinsa levan ja paljon enemmänkin. Kunnioitan molempia lajeja mutta painijaa en lähtis haastaamaan vaikka sillä olis molemmat kädet amputoitu😅ja vaikka oon kyseistä lajia harrastanut
En tiedä mitä se painija tekee jos sillä on molemmat kädet amputoitu. Koittaako se jyrätä torsolla nurin ja sitten sitoa jaloilla jotenki, vai pureeko se

Luolamies vs Yeti😅

Pakko edelleen ennustaa Vitalyn voittoo ihan vaan aiempien näyttöjen perusteella mut Dzeranov kyllä näyttää valmiilta yllättämään taas. Toivottavasti yllättää, sen mitä huonolla venäjän osaamisella oon ymmärtäny, nii kyseessä on tosi rento ja hauska Veikko 😄
Samat ajatukset. Järki sanoo että vitali mutta oishan se hienoa että että Georgi sen laittas hookkiin. Ei ole tainu sitä tapahtua kohta vuosikymmeneen. Georgi hyvä esimerkki siitä että yleensä mitä karumman näkönen kaveri niin sitä mukavempi se on

Luolamies vs Yeti😅

Pakko edelleen ennustaa Vitalyn voittoo ihan vaan aiempien näyttöjen perusteella mut Dzeranov kyllä näyttää valmiilta yllättämään taas. Toivottavasti yllättää, sen mitä huonolla venäjän osaamisella oon ymmärtäny, nii kyseessä on tosi rento ja hauska Veikko 😄

Brutaalin näkösiä äijiä

Luolamies vs Yeti😅

Jännä että matsi oikeella. Vasurilla ois salee tasasempi 🤔

Jännä että matsi oikeella. Vasurilla ois salee tasasempi 🤔
Meinaatko?

Laletin mahdollisesti koko maailman kärkiukko vasurilla. Dzeranovilta ei äkkiseltään tuu mieleen yhtään vasurin ottelua parilta viime vuodelta 🤔

Vai tarkoititko että luolamies jyrää oikeella voittoon ja vasurilla ois Laletinilla enemmän saumaa 😂😅

Meinaatko?

Laletin mahdollisesti koko maailman kärkiukko vasurilla. Dzeranovilta ei äkkiseltään tuu mieleen yhtään vasurin ottelua parilta viime vuodelta 🤔

Vai tarkoititko että luolamies jyrää oikeella voittoon ja vasurilla ois Laletinilla enemmän saumaa 😂😅
Heh siis muistan vaan kun 2016 luolamies vei mm kisoissa vasurilla, mut hävis oikeella iha pystyyn. Tosin vettä menny vantaan joessa ton jälkeen ✌️

Heh siis muistan vaan kun 2016 luolamies vei mm kisoissa vasurilla, mut hävis oikeella iha pystyyn. Tosin vettä menny vantaan joessa ton jälkeen ✌️
joo siitä on hetki ja muutenkin turnaus vääntöjä voi pitää lähes nollana omasta mielestä supermatseja veikatessa. Laletinia on hookattu turnauksissa aikoinaan koska väsymys erot on niin suuret vääntäjien välillä, mutta super ottelussa sitä ei hookkaa kukaan ainakaan enää kun mies painaa 140kg eikä Varsinkaan vasurilla. Tai ainakin näin itse vahvasti veikkaan

joo siitä on hetki ja muutenkin turnaus vääntöjä voi pitää lähes nollana omasta mielestä supermatseja veikatessa. Laletinia on hookattu turnauksissa aikoinaan koska väsymys erot on niin suuret vääntäjien välillä, mutta super ottelussa sitä ei hookkaa kukaan ainakaan enää kun mies painaa 140kg eikä Varsinkaan vasurilla. Tai ainakin näin itse vahvasti veikkaan
Kaaviossa tosin se, että Laletinin kaltanen tyyppi kyllä flässäs waffissa 99% jengistä niin että meni enemmän lämmittelystä 😄 Tosin 2016 molemmat ollu alle 100kg sarjassa, ni se varmaan isoin muuttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom