Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä jos shiba vaihtaisit vaikka ihan ensimmäiseksi tuon Maon tilalle esim. nuo omat kasvosi, niin useampikin saattaisi ymmärtää nimimerkin takana piilevän naisen eikä mitään vanhaa kommunistijohtajaa :D.

.

MITÄ??!!! Se avatarhan OLEN MINÄ!! Morkkaat mun kauneuttani saatana...

;)

Maikkarilla yhen sortin samantha ruudussa...

;):lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä jos shiba vaihtaisit vaikka ihan ensimmäiseksi tuon Maon tilalle esim. nuo omat kasvosi, niin useampikin saattaisi ymmärtää nimimerkin takana piilevän naisen eikä mitään vanhaa kommunistijohtajaa :D.

Tätä kauttahan sitä vasta tervehenkistä porukkaa saisi liiveihin imeytymään.. :eek:

Edit: Sitäpaitsi Mao oli aivan uskomaton selkäuimari..

Mites Shiba, ootko sä sitten vihasen näkönen tai jotain kun oot esim. baarissa?

Kyllä mä ainakin olisin tuon näkösestä tyttelistä kovinkin kiinnostunut jos sellainen etäisyydellä olisi. Nyt vaan deitti-ilmotusta kehiin niin saat vähän säpinää! Ja satiaisia!

Mao oli kaikinpuolin hyvä jätkä! Niitä pikkuvirheitä ei lasketa, kaikille sattuu mokia:rolleyes:

Solid - en ainakaan omasta mielestäni. Tosin liikun usein jätkäporukassa joten se varmaan vaikuttaa asiaan. Ehkä pitäisi lähteä yksin. Ja emmä mitään ilmoa laita kun epäilen tota kroppaani (lihasta puuttuu).

EDIT : jos mä haluan satiaisia niin panen fukseja.

No joo, mä itse kyllä kanssa hurraan pepuille, mutta 80-luku on näköjään ollut enemmän tissien valta-aikaa kun loppupelissä tosta videosta oli mahdoton bongata aivan täysin paljasta perseposea. Mutta tässä nyt jotain..
Aika pienen näkönen pylly. :0: Tänks enivei.

Joo, tiedän.. petyin itsekin. Mutta lohduttaudutaan tällä.
Solid - en ainakaan omasta mielestäni. Tosin liikun usein jätkäporukassa joten se varmaan vaikuttaa asiaan. Ehkä pitäisi lähteä yksin. Ja emmä mitään ilmoa laita kun epäilen tota kroppaani (lihasta puuttuu).
No se jätkäporukka on aika varma kosijoiden karkoittaja.. :D Tyttöjen kanssa radalle niin johan on kiitoradalle koneita jonossa. Äläkä nyt tuollaisen takia jätä mitään ilmoitusta laittamatta, tärkeintä nyt varmaan on kuitenkin ilmoittaa millainen oikeasti olet eikä väittää olevansa jotain mitä ei ole jos ei ole mitä sanoo jos ei ole.

Edit24.
"I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung, wanna pull out your tough
'Cause you notice that butt was stuffed
Deep in the jeans she's wearing
I'm hooked and I can't stop staring"

Siinä sulle!

187.jpg

Samantha Foxista tulee nykyään Gunther stringeineen mieleen...perkele. Eikös mimmi ole lepakko?

ON! ;) Vähän myöhässä tulee, kävin poissa..

Ja emmä mitään ilmoa laita kun epäilen tota kroppaani (lihasta puuttuu).
Kenellä ei omasta mielestään puuttuisi tällä palstalla. Itsekin treenaillut jonkun varmaan 12 vuotta(aloitin 8-luokalla, mutta en nyt jaksa alkaa laskea, että mitä tuo tekee tarkasti) eikä lihaksia ole ollenkaan riittävästi. Eli jos sinullekin käy samoin, niin voi tulla vähän pitkähkö sinkkuputki. Jos siis meinaat odottaa, että niitä lihaksia olisi tarpeeksi ennenkuin kehtaat hakea pakkikselta seuraa. Laita vaikka siihen ilmoon maininta, että lihasta puuttuu, niin ei kukaan sellainen vahingossa vastaa, jolle se olisi joku kynnyskysymys.

Nyt alat kirjoittaa sitä ilmoa, niin saat sen valmiiksi parahiksi tuohon vähän klo 4 jälkeen. Ensivaikutelma on sitten ainakin heti kohdallaan, kun lauantaiyönä siihen aikaan laitat seuranhakuilmoa nettiin :D.

Aahhahaa! Huikkasin kultsille että tuu kattoon näitä perseitä, sehän tuli, ja meinas tukehtua kieleensä, luuli että täällä on jotain fitness-pimujen tiukkoja pyllyjä:lol2:

Ja emmä mitään ilmoa laita kun epäilen tota kroppaani (lihasta puuttuu).
Ei tuo ole mikään syy. Ihan kun täällä olis kaikki jossain über isossa/kireässä kunnossa.

Jylli :lol2:

edit: eiköhän aika moni täältä seuraa hakeva mies arvosta ensisijaisesti naista joka tajuaa heidän omia punttitouhujaan, sellaisia naisia kun tuolla ulkopuolella on rajoitetusti.

Ensivaikutelma on sitten ainakin heti kohdallaan, kun lauantaiyönä siihen aikaan laitat seuranhakuilmoa nettiin :D.

Ihan kuin se vaikutelma paranisi täällä riekkumalla:D

Tässä Solidille Keyraa.
Aijaijai, ei sinkun elämä tuosta helpotu.. :( Toi on niin täydellinen perä että se pistää jo vituttamaan. Mä suorastaan vihaan tota ämmää. Mutta katsotaas Keyra 50 vuoden päästä, kyllä se selluliitti suhunkin tarttuu..
Ihan kuin se vaikutelma paranisi täällä riekkumalla:D
Millä se sitten paranee jos ei tällä? :D Mä ainakin siinä toivossa täällä vielä olen..

Voi jeesus, Adebisi on kyllä siisti äijä. Pitää hommata samanlainen pipo.

Siinä on kunnon MASSAPERÄT! Ei olekaan mitään kuikeloita 2000-luvun supermalleja :kuola:
Jep, painopiste alhaalla. Pääsee lujempaa :D

Tuokin joskus ollu himassaan sillai, että "Höh, miksei kukaan ikinä tule juttelemaan mulle. En haluis olla yksin."
Ja ne jotka tulee on kiinnostuneita varmasti vain sen pers..oonasta. Yritä nyt tuollaisen ahterin kanssa etsiä vakavasti seuraa kun kaikki vaan haluaa mäiskiä kasseja noita lovely lady lumpseja vasten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom