Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä ainakin tuossa yrittäisin oikein kovasti ettiä sieltä persoonallisuuden puolelta jotain hyvää, ei autossakaan riitä pelkkä ulkonäkö. Sitä paitsi joku totakin polkee niin että kyllästyttää. :DJa ne jotka tulee on kiinnostuneita varmasti vain sen pers..oonasta. Yritä nyt tuollaisen ahterin kanssa etsiä vakavasti seuraa kun kaikki vaan haluaa mäiskiä kasseja noita lovely lady lumpseja vasten.
:lol2:shiba sanoi:Voihan sitä aina sanoa että mäiskii kasseja ihan vakavissaan, eikös?
Lohduttava ajatus ihmisen ikuisesta tyytymättömyydestä :DSitä paitsi joku totakin polkee niin että kyllästyttää
Voi vittu mikä biisi.Hihiihahaa, on yö Pakkotoistolla....
:lol2:Lohduttava ajatus ihmisen ikuisesta tyytymättömyydestä :D
"Lallallaa, panen Keyra Augustinaa, mitähän sitä ostaisi huomenna kaupasta.. jonkun seiskan missä on Marika Fingerroos! Oh, Marika..."
Mä natukuningas oooooooooon....
on mulla olematon kuntoooooo...
treenipainojen perusteellaaalalalal
sanoi kerran mies nimeltä bodaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ja en oo kännis.
Hieno tulkinta!
ja en oo kännis.
Mä(kin) otan vielä yhden pienen yämyssyn. Huomenna pittää urheilla kuitennii.
edit: reidet tunnottomiks?
Ootko ihan varma, ettei se oo tää "seura" joka saa jalat veteläks? :DJoo ja ihan voimattomiksi. En tajua.
Tarviiko tuota nyt epäillä...Joo, selväähän se on että seura tekee jalat (ja moraalin) löyhiksi. Kun hentona (as if...bulkkiläski) ja neitseellisenä naishenkilönä täällä harhailee villien ja kiimaisten (joopatijoo) luolamiesten seassa.
:lol2: Onks sulla jotain skismaa bodaajan kanssa? :DHei älkää pilkatko mun bodattua Haisulia! :D Se on bodaajan menetelmällä kasvatettu. Eli jouko aholan hammerkääntöä, arskan keskitettyä ja marko savolaisen taljakääntöä. Haboille tehdään saman verran sarjoja ku muulle kropalle ja käsille on treenijaossa tietty oma päivä. Ravintopuolella Haisulille maistuu sitten bodaajan ohjeen mukaan metripizza, olut ja 2kg italianpataa.