Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt lähtee psykedeliahetki. Beatlesia ja Strawberry Fields.

Ahhhh................................

EDIT Voihan sitä aina sanoa että mäiskii kassejaan ihan vakavissaan, eikös?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja ne jotka tulee on kiinnostuneita varmasti vain sen pers..oonasta. Yritä nyt tuollaisen ahterin kanssa etsiä vakavasti seuraa kun kaikki vaan haluaa mäiskiä kasseja noita lovely lady lumpseja vasten.
Kyllä mä ainakin tuossa yrittäisin oikein kovasti ettiä sieltä persoonallisuuden puolelta jotain hyvää, ei autossakaan riitä pelkkä ulkonäkö. Sitä paitsi joku totakin polkee niin että kyllästyttää. :D

shiba sanoi:
Voihan sitä aina sanoa että mäiskii kasseja ihan vakavissaan, eikös?
:lol2:

Sitä paitsi joku totakin polkee niin että kyllästyttää
Lohduttava ajatus ihmisen ikuisesta tyytymättömyydestä :D

"Lallallaa, panen Keyra Augustinaa, mitähän sitä ostaisi huomenna kaupasta.. jonkun seiskan missä on Marika Fingerroos! Oh, Marika..."

Mä natukuningas oooooooooon....
on mulla olematon kuntoooooo...
treenipainojen perusteellaaalalalal
sanoi kerran mies nimeltä bodaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ja en oo kännis.

Tää menis nyt niinku nukkumaan. Tai makaamaan tähän sängylle silmät auki ja katon Ozia. Ja Pakkis on auki. Vittu tätä elämää...

Huomenna olis aamusta treffit. Että Shiba, jos tämmösellä helvetin rumalla epäsosiaalisella luuserilla on mahdollisuus päästä edes jutteluetäisyydelle naisista, niin on se kumma jos ei sulle löydetä miestä. Nyt haku päälle, prkl!

ja en oo kännis.

Mä juon sun puolesta:kippis1: Jännä että menee reidet tunnottomiksi ekasta.

Solid: olipa nätisti sanottu :D Elä ittees mollaa, kuitenki olet hirmu alfauros. Joo täytyy mun tästä ryhdistäytyä.

Mä(kin) otan vielä yhden pienen yämyssyn. Huomenna pittää urheilla kuitennii.

edit: reidet tunnottomiks?

Mä(kin) otan vielä yhden pienen yämyssyn. Huomenna pittää urheilla kuitennii.

edit: reidet tunnottomiks?

Sama vika Rahikaisella: reenipäivä, hauista, selkää (pullover menee kokeiluun) ja jotain jalkajuttuja.

Joo ja ihan voimattomiksi. En tajua.

Lol, nyt vasta huomasin, että tolla elaston avan mörrillä on tatujoinnit.

Joo, selväähän se on että seura tekee jalat (ja moraalin) löyhiksi. Kun hentona (as if...bulkkiläski) ja neitseellisenä naishenkilönä täällä harhailee villien ja kiimaisten luolamiesten seassa.

Hei älkää pilkatko mun bodattua Haisulia! :D Se on bodaajan menetelmällä kasvatettu. Eli jouko aholan hammerkääntöä, arskan keskitettyä ja marko savolaisen taljakääntöä. Haboille tehdään saman verran sarjoja ku muulle kropalle ja käsille on treenijaossa tietty oma päivä. Ravintopuolella Haisulille maistuu sitten bodaajan ohjeen mukaan metripizza, olut ja 2kg italianpataa.

Joo, selväähän se on että seura tekee jalat (ja moraalin) löyhiksi. Kun hentona (as if...bulkkiläski) ja neitseellisenä naishenkilönä täällä harhailee villien ja kiimaisten (joopatijoo) luolamiesten seassa.
Tarviiko tuota nyt epäillä...

Hei älkää pilkatko mun bodattua Haisulia! :D Se on bodaajan menetelmällä kasvatettu. Eli jouko aholan hammerkääntöä, arskan keskitettyä ja marko savolaisen taljakääntöä. Haboille tehdään saman verran sarjoja ku muulle kropalle ja käsille on treenijaossa tietty oma päivä. Ravintopuolella Haisulille maistuu sitten bodaajan ohjeen mukaan metripizza, olut ja 2kg italianpataa.
:lol2: Onks sulla jotain skismaa bodaajan kanssa? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom