Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten voikin olla niin vaikeaa toi pätkäpaastoilu viikonloppuisin?
Ihan törkeä nälkä, elimistöni pakottaa hakemaan lähikarvarannepaikasta kebun, sehän on melkeen vhh.

Rullakebu riittää lounaaksi mulle ja junnulle, eihän se nyt mitään huippuravintoa ole mutta kohtuullisen halpaa.
 
Sumot jonkkaan.
sumo-kisenosato.gif
 
Helppoo -18kg. Kohta alkaa taas rakentaminen kun on saanut kaiken hötön veks.
Kova veto!
Mä olen koittanut pitää itseni edes tässä kunnossa eli mallia Homer ettei enempää turpoa, koko vuosi ollut töissäkin aika rauhallista niin suht vähäistä fyysinen rasitus.
Kumma juttu vaikka töissä tekisi ihan oikeasti hommia niin nälkä pysyy pelkällä kahvilla poissa, kotona taas jos on niin lounasaikaan jo aivan tuskainen olo.

Kohta mun pitäs miettiä miten jatkaa kun alkaa salitreenissä olemaan tauon jälkeen sisäänajo ohi, pitäisi ne hemmetin hiilarit ottaa taas mukaan reilummin mutta kun pelkää että alkaa turpoamaan.
 
Vanhukset muutti omiksesta kerrostaloon kun faijan kävely/tasapaino alkaa olemaan aika huonona. En ole ennen nähny niin hyvin perusteltua neliöhintaa kuin tuossa mihin muuttivat. Oman rappukäytävän hissistä metroon ja kauppakeskukseen, ääs- ja koomarkettiin öbaut 7 metriä matkaa ja lähimpään kahvilaan 3 metriä. Cuntoilusalikin olis vieressä joutuu sentään 30m kävelemään ulkona, auto lämpimässä parkissa.
 
Ei siirtynyt kuin muutamalla tunnilla nälkä puolikkaalla rullakebulla prkl.
Onneksi on makkarakastiketta jääkaapissa niin kohta vois vedellä sitä, vähän antaa laskea ruuan niin voikin mennä salille naurattamaan ihmisiä kun pitäs vähän penaa ährätä tyttöjen painoilla.
 
Tuli keväällä käytyä pari kertaa Tukholmassa.
Jos sanat asettelee silleen tarkasti niin voisin kuvata ihmisiä värikkäiksi, aivan saman fiiliksen saa lähi-itäkeskuksessa jossa tuli myös käytyä keväällä ekaa kertaa 15 vuoteen.
 
Back
Ylös Bottom