Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tuo viski ihan kunnossa.. tuo väri ei näytä hyvältä, mutta voi tietty olla yhdistelmä valaistusta ja missä lie tynnyrissä sitten kypsytetty ja saanut värinsä..korkin päälle ON! astuttu
miettikää, älkää miettikö
tuota lirua olen säilönyt pullossa 3vuotta!
katso liitettä 259133
Testaa, kuinka hyvin tunnet suomirockin kappaleet! Vahvalla tietämyksellä napsahtaa täydet 12 oikein https://www.is.fi/musiikki/art-2000009850952.html
Ai niin, olinpa taas ääliö. Käyttämäni resepti oli siisLuumu-urakka etenee. Äsken uunista piirakka, semmoinen American Pie -henkinen, eli täytteeseen hillosokeria, jolloin se teoriassa on ihanaa mössöä. Pitää odottaa, että hieman jäähtyy ja jähmettyy. Sitten lämpimänä jäätelön kanssa.
Kilon leikkelin luumuja, mutta tohon ei kaikki mahtuneet, joten kattilaan muhimaan ”hilloksi”. Sitä varmaan huomenna aamulla rahkan kanssa.
Kaikki viinat juon suoraan, eli viinaa ei ole väärinkäytetty luumuihin.
Sitten olis enää kolme kiloa jäljellä. On se perkele, että kylmäkellareita ei ole enää olemassa.
Juuri olin kysymässä. Näytti sen verran pätevältä kokonaisuudelta, että kokeiltava.Ai niin, olinpa taas ääliö. Käyttämäni resepti oli siis
Sokeria käytin ton ohjeessa mainitun määrän, vaikka luumuja oli 1kg 750g sijaan.Juuri olin kysymässä. Näytti sen verran pätevältä kokonaisuudelta, että kokeiltava.
Piti ihan googlettaa mitä pirua hilloutuminen käytännössä meinaa.Sokeria käytin ton ohjeessa mainitun määrän, vaikka luumuja oli 1kg 750g sijaan.
Hyvin toimi ja mielestäni olisi ehkä voinut olla vähemmänkin sokeria, mutta silloin tuota hilloutumista ei kai tapahdu.