Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ohitsekulkevia NAISia kapakan ikkunan läpi tiirailtuna?

Huamen maaliskuu! Alkaa olla kevättä rinnoissa. Kohta on lekkinssit ja kamelit kaduilla. Puhumattakaan lyhyistä hameista! Jatkuukohan puo trendi? Sehän näkyy joka vuosi enemmän ja enemmän. Koskahan on rannoilla enää pelkkä tarra rönttösen päällä ja puossa ei ole enää naruakaan.

Hyviä aikoja elämme.

#hetivaihuame

alta kolmikymppinen mies, joka on ollut valtaosan aikuisiästään jonkinlaisissa suhteissa ja jolla olisi jatkuvasti vientiä vaikka joka suuntaan,

Minullakin on sellainen mielikuva, ettei tämä ko exä ollut hikikomero-neitsyen ainoa naiskontakti, vaan että nytkin on treffeillä käyty.

Onkohan tässä nyt kehittymässä sellainen mielenkiintoinen psykoositasoinen pakkomielle, joka lopulta johtaa paikalliseen Pöpilään nauttimaan realiteetteihin palauttavia pillereitä?

(Joo, vähän ilkeästi kirjoitettu, mutta eräänlaisena vertaishenkilönä ei omatunto kolkuttele yhtään.)

Ps. Minä olen aina valmiina etäpsykologisoimaan ilman ammatillista pätevyyttä, joten olen vahvasti sitä mieltä, että habatonilla on piirteitä persoonallisuushäiriöstä nimeltä vaativa persoonallisuus. Ikävä juttu, mutta siihenkin voi saada helpotusta sopivasta terapiasta.

Viimeksi muokattu:
Eilen jo siirtelin tavaroita ja purkasin/kokosin hieman hyllyjä. Samalla inventoiden. Varaston tuotejärjestyksen uudelleen organisointia logistisen optimoinnin tähden, mikä vaatii varastopäällikkö tason omistautumista tehtävälle. Tänään on tilikauden viimeinen päivä, joten inventaario muutenkin.
Ja siis työpaikalla, en puhu henkkoht kaljavarastoista!

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kävikin niin etten ole ollenkaan tyytyväinen audiovisuaalisten laitteiden telineeseen. Pitäisi kehitellä jokin sirompi ratkaisu.

Valitettavasti vain laitteiden määrä on taas kasvussa.

Puhumattakaan lyhyistä hameista! Jatkuukohan puo trendi? Sehän näkyy joka vuosi enemmän ja enemmän.
Mulle pahinta/parasta on suomeenkin vuosi vuodelta voimakkaammin ajautunut liivittömyys naisilla. Se on täysin yks hailee mikä oma siviilisääty on kun vastaan tulee pitkät valot sitä imartelevassa paidassa niin mulla alkaa aivoissa apina hakkaa symbaaleja yhteen. Ja tämä ei ole mikään setämiehen kommentti pukeutua tai olla pukeutumatta liiveihin, sehän on ihan daamien oma valinta, kunhan vain kerron että omassa päässäni tapahtuu 40v iässäkin sellainen pikkupoikamainen punastelu/ihastelu

Eihän siinä ole mitään helvetin järkeä vaan taustalla on jotain niin perustavanlaatuista elämänpelkoa ja epävarmuutta,

Jos jotenkin ymmärtää keikkuvansa ns syvän altaan reunalla, niin ehkä takertuu pelastusrenkaaseen (tässä tapauksessa exä) kynsin ja hampain 🤔

Toinen vaihtoehto on myöntää tilanne, ottaa nenästä kiinni ja antaa mennä. Mielestäni pidemmällä tähtäimellä parempi valinta, koska räpiköimällä päätynee kuitenkin useimissa tapauksissa jossain vaiheessa pinnalle eikä tarvitse enää pelätä laidalla.
Elämä helpottuu. Voi harrastaa miellyttävää kuviokelluntaa.

Jokatapauksessa toivotan habatonille ajatuksen selkeyttä ja helpompia aikoja. Kyllä se siitä. Parin kolmenkymmenen vuoden jälkeen tuntuu jo huomattavasti paremmalta. Sitä odotellessa.

Rakkain terveisin Sylvi-täti.

Minä lähden nyt punttaamaan (pienillä painoilla.)

Näiltä sinun hatarilta "kyllä tämä tästä" vakuutteluilta häviää pohja, jos sitä koskaan on ollutkaan.

Sanoit, että tämä nainen sai sinua hetken kannateltua ennen syöksyä syvempään pimeyteen? Miten ajattelit suhteen kestävän moista dynamiikkaa?

Oot nyt hukassa ja se on elämää. Kukaan ulkopuolinen ei sitä voi fiksata, on itse löydettävä se polku valoon. Sanoit myös jossain, että ihan vielä toisella terapiakerralla ei päästy asiaan x. Uumoilen, että kannattaa alkaa laskemaan kvartaaleissa tai halffeissa 🙏
Niin, ei tämä taida ihan heti tästä.

Ei mikään suhde tuollaista dynamiikkaa kestäisi. Ei hän itseasiassa sinänsä kannatellut, vaan olin ihan hyvin tolpillani tuossa jokin aikaa. Toki osittain hänen ansiostaan. Nyt iski uusi romahdus, mutta ei tämä ehkä ihan yhtä paha ole kuin viime kesänä.

Niin on itse löydettävä. Löytynee varmasti aikanaan, mutta ei nyt heti. Se pitää hyväksyä.

Se olisi takuuvarmasti vain yksi hölmöily lisää ja vituttaisi hetken päästä. Jos ajattelet asiaa toisen osapuolenkin kannalta, niin kukaan ei kaipaa sekavia anteeksipyyntöjä ja muuta pää jumissa sepustettua soopaa miltään entiseltä säädöltä.

katso liitettä 270150
Niin olisi. Poistin numeron puhelimesta. Kiitokset kaikille. En mä vakavissani ajatellut viestiä laittaa. Ei se mitään auta.

Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei.
Oletko ottanut viinaa kun noin hulluja puhut?

SUN EXÄ EI HALUA SUN ANTEEKSIPYYNTÖÄ. SE EI TARVITSE SUN ANTEEKSIPYYNTÖÄ.

Sinä vain itse haluat typerän exäsi takaisin. Ei se tule. Ei tule. Ei koskaan. Se ei ajattele sua ollenkaan.

Nyt jotain rotia nuori mies elämääsi.
Ei ollut viinaa koneessa. Univaje ja loputon tyhjyys saa tuohon tilaan.

Joo, haluaisin takaisin, myönnetään. Mutta en saa. Numero tosiaan poistettu niin ei voi viestiä laitella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom