Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten donitsi edes kuorrutetaan kanalla tai beicconilla?
Ilmankos ei toimikaan...
Asunto on muuten sellainen asia jonka tietää heti olevan se oma tai ei se ei ole.Mä olen taas pari päivää katsellut taloja. Tai no vuoden mutta taas pari päivää aktiivisemmin. Mut ei meinaa löytyä.
Heti lähti soimaan AC/DC TNT pääkopassa.Kuntit. Tuli virka-apupyyntö!
Majavat padonneet puron ja helvetinmoinen tulva.
Jos huomenna illalla ehtisi paikan päälle.
Joku semmonen vanha kiva rintamamiestalo jota sitten pikkuhiljaa kunnostelee samalla kun siinä asuu...Mä olen taas pari päivää katsellut taloja. Tai no vuoden mutta taas pari päivää aktiivisemmin. Mut ei meinaa löytyä.
No juu ei ikinä. Sehän se ongelma onkin kun sellasta en huoli ja täällä valtavasti niitä kaupan. Ja sit vielä muutama kriteeri niin vähissä on. Hinnat tulee varmaan laskemaan kun just iso tehdas suljettiin ja nyt jonkun sahankin sulkemista mietitään.Joku semmonen vanha kiva rintamamiestalo jota sitten pikkuhiljaa kunnostelee samalla kun siinä asuu...
Eisaatana
Aikoinaan on majavien patoa räjäytettykin, mutta se on vähän turhaa hommaa kun ne rakentaa sen aina uudestaan.Heti lähti soimaan AC/DC TNT pääkopassa.
Appelsiinimehua vaan kylkeen jaKooRaudassa maksaa tinneri yli 3x enemmän litralta kuin esim jossain Kärkkäisellä.
Onko @Max131 huomannu onko noissa joku makuero tms.
Miten voi olla näin heikko?
Vahingossa panostaa puroa muutaman metrin matkalta ja siinähän samalla hoituu se tulvakin takaisin taivaalleAikoinaan on majavien patoa räjäytettykin, mutta se on vähän turhaa hommaa kun ne rakentaa sen aina uudestaan.
Tehokkaampi menetelmä on likvidoida nämä mellastajat.