Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Joku semmonen vanha kiva rintamamiestalo jota sitten pikkuhiljaa kunnostelee samalla kun siinä asuu...

No juu ei ikinä.

Voi myös ostaa vähän uudemman tasakattoisen valesokkelitalon homeineen päivineen tai sitten tarpeeksi uuden talon, että rakennustyöt on varmasti tehty kiireessä fuskaten ja joka mutka päin helvettiä oikoen. Okt:n ostajalla on paljon kivoja vaihtoehtoja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun kokemukseni mukaan ainakin treenaamattomuus, stressaaminen, vammailu ja sairastelu sekä kaljoittelu ovat toimiva yhdistelmä saada vähätkin voimat katoamaan.

Nämä syyt ei tunnu kivoilta. Jos nyt kuitenkin syyttäisin vaikka:

- keinomakeutusaineita
- U.S.A:n salaliittoa
- painovoimapiikkiä
- liian paljastavia treeniasuja
 
Voi myös ostaa vähän uudemman tasakattoisen valesokkelitalon homeineen päivineen tai sitten tarpeeksi uuden talon, että rakennustyöt on varmasti tehty kiireessä fuskaten ja joka mutka päin helvettiä oikoen. Okt:n ostajalla on paljon kivoja vaihtoehtoja.
Siksi niitä ei juuri löydykään. Ja kun vielä sijainti tarkkaa plus etäisyys naapureihin 😑 mut en lapsen takia halua rintsikkaa.
 
Nämä syyt ei tunnu kivoilta. Jos nyt kuitenkin syyttäisin vaikka:

- keinomakeutusaineita
- U.S.A:n salaliittoa
- painovoimapiikkiä
- liian paljastavia treeniasuja

Pitäisikö tästä lähteä koronaketjuun pohtimaan, voisiko tämä oma voimattomuuteni oikeastaan johtua yksinomaan koronarokotteesta eikä noista äsken arvelemistani syistä :unsure: ? Sieltä voisi saada lämpimän vastaanoton ja henkistä tukea.
 
Siksi niitä ei juuri löydykään. Ja kun vielä sijainti tarkkaa plus etäisyys naapureihin 😑 mut en lapsen takia halua rintsikkaa.

Jos ja kun tulkitsin karkean maantieteellisen sijaintisi oikein, niin kyllä siellä myytäviä tönöjä riittää joka lähtöön ja kohta vielä enemmän ja halvemmalla eli silmät auki ja homma menee kuten mr. d totesi:

Asunto on muuten sellainen asia jonka tietää heti olevan se oma tai ei se ei ole.
 
Jos ja kun tulkitsin karkean maantieteellisen sijaintisi oikein, niin kyllä siellä myytäviä tönöjä riittää joka lähtöön ja kohta vielä enemmän ja halvemmalla eli silmät auki ja homma menee kuten mr. d totesi:
Kyllä, Kotkan seutu alueena. Joku 15km säde suljettavan tehtaan sijainnista. Jos sahakin suljetaan niin kohta saa puoli-ilmaiseksi taloja, kun ne jo nyt halpoja. Lisäksi just maaseudulta tyhjenee kovaa vauhtia vanhusten asuttamia taloja. Osa todella kivoja, mitä niitä nähnyt työnteon lomassa. Harvemmin enää nuorempi sukupolvi niihin muuttaa et myyntiin menee.
 
Pitänee asentaa joku hakuvahti. Porukat osti just asunnon sen avulla. Ilmoitus internettiin 11 pintaan, heti soitto välittäjälle, 14:30 näyttö ja 2h siitä oli kaupat lyöty lukkoon. Nyt ovat jo tän viikon siellä majailleet. Huomenna tulee neljä viikkoa kun tuli myyntiin 😄

Ok talot harvoin menee niin nopee mut kun ei muista edes joka viikko niitä tiirailla.
 
Mun piti muuttaa Haminaan mutta sitten tuli mutkia matkaan, tai oikeammin jäin vähän välille 🤭
Mä asun nyt Haminan puolella mut just Kotkan rajalla (15km Haminan keskustaan) ja haluan lähemmäs Kotkaa kun Haminassa ei oo oikein mitään. Motaria pitkin pääsee kuitenkin Kotkasta kätevästi töihin moneen suuntaan nopeasti.
 
Tää melkein kaipais vähä selvennystä.
Monessa on makkarit yläkerrassa. Lapsi vielä niin pieni että on vaan helpompi että olisi yhdessä tasossa. Ja sama sit kun itselle tulee ikää, ei välttämättä pääse enää rappuja.

Vanhemman lapsen kanssahan yläkerran oma huone on ihan täydellistä.

Tällä hetkellä kaksi kerrosta. Ylhäällä asuintilat, alhaalla kylppäri, pesukone ym.
 
Mä asun nyt Haminan puolella mut just Kotkan rajalla (15km Haminan keskustaan) ja haluan lähemmäs Kotkaa kun Haminassa ei oo oikein mitään. Motaria pitkin pääsee kuitenkin Kotkasta kätevästi töihin moneen suuntaan nopeasti.
Just noille suunnille haluaisin muuttaa ja katsellut vähän työpaikkojakin. Itseasiassa yhtä ehdin jo hakea ennenkuin kävin matkalla Lahden Prismassa kahvilla ja...
 
Tasan 2v sitten oon ollut näköjään Kätkätunturille kiipeämässä.
FB_IMG_1694028432678.jpg
FB_IMG_1694028458337.jpg
 
Kuntit. Tuli virka-apupyyntö!

Majavat padonneet puron ja helvetinmoinen tulva.

Jos huomenna illalla ehtisi paikan päälle.
Tämän tyyppisissä operaatioissa kunnollisen tiedustelun arvo on mittaamattoman tärkeää.

Ensi keväälle on budjetoitu noin viikko majavajahtia. Siinä ehtii tiedustella useamman puron tilanteen.
 
Joku semmonen vanha kiva rintamamiestalo jota sitten pikkuhiljaa kunnostelee samalla kun siinä asuu...

Eisaatana🤭

Meillä emäntä haluis just tollasen, mahdollisimman kaukaa viel kaikesta. Haaveilee miten vois tehdä puutöitä ja lämmittää takkaa yms ja jatkuvaa laittamista ja remontointia... Sit ku kysyin et jos aloittaa tosta matkalaukusta kun on 2 viikkoa lojunut kylppärissä tai kirppiskamoista kun on 3kk ollu kans kylppärissä ja keittiössä ni kuulema ihan eri juttu.

Minä kun tiedän että en jaksais olla kokoajan murehtimassa lautatavaran hintaa tai muuta remppajuttua ni en ees jaksa esittää että olisin elementissäni ja jotenkin uskotella muille toisin
 
Meillä emäntä haluis just tollasen, mahdollisimman kaukaa viel kaikesta. Haaveilee miten vois tehdä puutöitä ja lämmittää takkaa yms ja jatkuvaa laittamista ja remontointia... Sit ku kysyin et jos aloittaa tosta matkalaukusta kun on 2 viikkoa lojunut kylppärissä tai kirppiskamoista kun on 3kk ollu kans kylppärissä ja keittiössä ni kuulema ihan eri juttu.

Minä kun tiedän että en jaksais olla kokoajan murehtimassa lautatavaran hintaa tai muuta remppajuttua ni en ees jaksa esittää että olisin elementissäni ja jotenkin uskotella muille toisin
Se on jatkuvaa remppatyömaalla asumista ja molempien pitää aidosti haluta ja osata tehdä niitä remppahommia, monella saattaa olla vähän turhan ruusuiset kuvitelmat mitä se remontin keskellä asuminen on.
Itseasiassa on kokemusta kun ex-vaimo osti vanhan rintamamiestalon just ennenkuin alettiin olemaan, kyllä siellä tulikin tehtyä vaikka mitä ja näin jälkikäteen mietin miten ees jaksoin. Mulla on vielä sellainen kun kaiken pitäisi valmistua ripeästi enkä voi jättää kesken, mikäli homma jää kesken niin sen aloittaminen uudestaan on todella vaikeaa.
 
Back
Ylös Bottom