Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyl meidän taloudessa emäntä käy välillä maksullisissa brassissa, mutta kotoonta löytyy Makea:n sokerit ja vermeet joilla hän itse tai mun avustuksella hommat hoidetaan. On tullut myös itse oltua "sokerin väärällä puolella" #testimielellä.

Eihän se mukavaa ole mutta lopputulos voittaa ainakin höyläämisen.
Pitääköhän mun kuitenkin sitten kokeilla 🤔
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääköhän mun kuitenkin sitten kokeilla 🤔
Eka kerta kuulema pahin, sit kun pitää tahdin tasaisena, noin 4-6 viikon välein niin karva kuulema ohenee ja vähenee ja homma helpottuu. Sehän tietty on "kurja puoli" tossa että 6 viikon turkki on jo ehtinyt kasvaa, koska sitä ei siis tule lyhennellä itse siinä välissä ihan siks et on jotain karvaa mihin se sokeri tarttuu. Mut sit on taas hyvinkin siloista käynnin jälkeen, jos se on se oma juttu. Toki mikään ei estä jättämästä kiitorataa tai muuta mikä nyt kenellekin sopii =) Lähinnä sokerilla saa hyvin siistiksi paikat johon niitä karvoja ei halua. #puhuukuintietäisiasiastajotain
 

#takarivi

Screenshot_20230906_132359_QuickPic.jpg
 
Oli melkein huonoa seksiä parempi kokemus just.

Aattelin palkita itseni omar munkilla mutta ei ollut, hätäpäissään otin vastaavan mutta mokkapalakuorrutteella.
Oli sekin hyvää kun hetki taas edellisestä pullasta.
 
Aattelin palkita itseni omar munkilla mutta ei ollut, hätäpäissään otin vastaavan mutta mokkapalakuorrutteella.
Oli sekin hyvää kun hetki taas edellisestä pullasta.
Vetäsin viikonloppuna Arnoldsin brownien eli jonkin sortin donitsi, jonka päälle oli vedetty jotain mokkapalamurua ja suklaan paloja. Oli yllättävän a) kuiva ja b) heikko esitys noin ylipäätään.

Jatkossa ko. paikasta vaan niitä vaniljakreemidonitseja.

Kana-pekoni-ranch -bagel toimii Arnoldsissa kanssa.
 
Söin viikonloppuna kolme erilaista Lidlin donitsia. Paino tippui heti.
Mulla kävi pari viikkoa sitten just sama.
Ruokailut ollut aika vhh painotteisia ja nyt kun alkoi treenaamaan niin paino vain noussut vaikka ruokailut samat, en tiijä sitten mitä hiilari tekee kun periaatteessa pitäisi kerätä nestettä?
Mutta jokupäivä pidän ihan kunnon hiilaripäivän, saas nähdä mitä se tekee.
 
Back
Ylös Bottom