Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen ihan ns tekevä ihminen mut en siltikään haluis asua mlssään remppakohteessa. Ja osaan siis itse tehdäkin jonkun verran, et käytännössä pintaremppa onnistuisi. Mut riittää kyllä ihan ne okt perushommat arkimenojen lisäksi eli pihan kunnossapito. Hullu kun olen niin haaveilen kyllä et löytyisi paikka jonne voisi ottaa esim pari ponia tai vuohta. Toivottavasti ei löydy sellaistaMeillä emäntä haluis just tollasen, mahdollisimman kaukaa viel kaikesta. Haaveilee miten vois tehdä puutöitä ja lämmittää takkaa yms ja jatkuvaa laittamista ja remontointia... Sit ku kysyin et jos aloittaa tosta matkalaukusta kun on 2 viikkoa lojunut kylppärissä tai kirppiskamoista kun on 3kk ollu kans kylppärissä ja keittiössä ni kuulema ihan eri juttu.
Minä kun tiedän että en jaksais olla kokoajan murehtimassa lautatavaran hintaa tai muuta remppajuttua ni en ees jaksa esittää että olisin elementissäni ja jotenkin uskotella muille toisin
Otat vuohia ja aasin. Just hyvä suunnitelma.Mä olen ihan ns tekevä ihminen mut en siltikään haluis asua mlssään remppakohteessa. Ja osaan siis itse tehdäkin jonkun verran, et käytännössä pintaremppa onnistuisi. Mut riittää kyllä ihan ne okt perushommat arkimenojen lisäksi eli pihan kunnossapito. Hullu kun olen niin haaveilen kyllä et löytyisi paikka jonne voisi ottaa esim pari ponia tai vuohta. Toivottavasti ei löydy sellaista
Luin voimailu, mutta luin väärin. Lisäisin sen kuitenkin listaan, sillä onhan meillä jokaisella tullut varmasti se tunne kun tunnet itsesi pieneksi ja heikoksi.Minun kokemukseni mukaan ainakin treenaamattomuus, stressaaminen, vammailu ja sairastelu sekä kaljoittelu ovat toimiva yhdistelmä saada vähätkin voimat katoamaan.
Voisin kyllä teetättää muutakin, mutta ennen muuttoa. Eli muuttaisin kun remppa valmis.Ei kyllä napannut ajatus remppakuntoisesta okt:sta tippaakaan. Pintoja joo ehkä voisi harkita, mutta kun sehän ei yleensä riittäisi. Valintana oli siis rakennusvuosi 2019.
Kustannuspaikalla tänään klo 6.45. Olenpa reipas.
Iteltä ei just toi onnistuisi millään että tekee jotain silloin tällöin, työasioita vapaalla kun ei oikein osaa pitää edes harrastuksena niinkuin moni saattaa pitää jos tekee vaikka jotain aateekoo työtä.Eihän se remppakohteessa asuminen tarkoita, että ihan koko ajan pitää rempata.
Itsekin olin just reissussa ja käyn arkisin palkkatyössä lepäämässä.
Siellä on ainakin maastoa tiedusteltu tarpeeksi.
Ja kohtahan tulee lunta.
Doc & takaveto.
View: https://www.instagram.com/reel/CvnMXPpgOwg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tämä huutaa vitsiä miehistä ja lapsista.Otat vuohia ja aasin.
Ei kyllä napannut ajatus remppakuntoisesta okt:sta tippaakaan. Pintoja joo ehkä voisi harkita, mutta kun sehän ei yleensä riittäisi. Valintana oli siis rakennusvuosi 2019..
Kaikkihan näitä tarkistuksia tekee vähänkään isommissa kaupoissa, samoin verojen maksutilannetta tulee seurattua alihankkijoiden kohdalla.Ois 195€+alv jos ostais logon käyttöön, saattaisi olla tosin tänä päivänä jopa hyötyä?
Tsiikaileeko kukaan näitä?
katso liitettä 254746
Puoltuumaisella voi tulittaa muita autoja, veneitä, tms. 2km päähän. Kiväärikalibereilla ei oo niin helppo räiskiä takasin noin kauas.En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä teknikaaleja, luulisi ukon olevan turhankin helppo kohde?
Rakennettu nykyisellä rakennusalan meiningillä ja työmoraalilla niin varmasti on huoletonta asumista pitkäksi aikaa:
Itse ajattelin ostaessa, että kun talo on seissyt pystyssä jo yli 80 vuotta, niin on jo kestotestattu että sitä ei ole voitu rakentaa aivan huonosti. Laajennusosa on tosin vasta 90-luvulta, mutta tietojen mukaan edes etäisen järkevästi tehty.
Toki joo BtB jutuissa, olisi pitänyt laittaa tuohon että kuinkahan moni yksityishenkilönä katsoo.Kaikkihan näitä tarkistuksia tekee vähänkään isommissa kaupoissa, samoin verojen maksutilannetta tulee seurattua alihankkijoiden kohdalla.
Paitsi Huoltovarmuuskeskuksella ei ole niin tarkkaa. Ainakaan maskikaupoissa ja löpön myynnissä.