Tuhma! :whip:K-Y jelly lube ja jotain muovista:lol2:
Edit. Öitä Weiland, kauniita unia
Edit2. Samantha 75%.. tule tule..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuhma! :whip:K-Y jelly lube ja jotain muovista:lol2:
Hyvät hyssykät, taisit jo tyhjentää nyssykät. Öitä.Öitä mussukat. Minä ja pussukat painutaan unten maille.
shiba, nyt on kyllä pakko kysyä, että ootko ronkelsson vai miks oot tahtomattas sinkle?
shiba, nyt on kyllä pakko kysyä, että ootko ronkelsson vai miks oot tahtomattas sinkle?
Luonnevikaa hiukka vaikea arvioda täältä, mutta naamavärkki tuskin kuitenkaan. Tuntuu vaan kovin kummalliselta, että nainen joutuu olemaan yksin, kun oikeasti sellaisetkin naikkoset joille ei ulkoisia avuja juurikaan ole suotu löytää tota seuraa, jopa sellaisetkin joille ei henkisiä avuja ole annettu senkään vertaa.Kukaan vaan ei ole ollut kiinnostunut:( En tajua mikä meikäläisessä mättää. Naamavärkki ja luonnevika vissiin:D
Mulla itellä on tämä.Mikäli tässä porukassa pyörii lauantai-sunnuntai-yönä, niin veikkaisin kohtuullisen tanakkaa persoonallisuushäiriötä.
Mikäli tässä porukassa pyörii lauantai-sunnuntai-yönä, niin veikkaisin kohtuullisen tanakkaa persoonallisuushäiriötä.
Naamavärkistä se ei ainakaan ole kiinni. Muutahan sivilisaation pariin niin varmasti on kiinnostusta!Kukaan vaan ei ole ollut kiinnostunut:( En tajua mikä meikäläisessä mättää. Naamavärkki ja luonnevika vissiin:D
No jumaleissön, nakunahan se siinä on niin reippaana aamusuihkussa.Naamavärkistä se ei ainakaan ole kiinni. Muutahan sivilisaation pariin niin varmasti on kiinnostusta!
Samanthan video on muuten aika jees, vaikkakin lähinnä niitä jäätävän kokosia hinkkejä ja persettään se esitteleekin. Mutta on se alasti, saakeli. Laittasin linkin mutta täällä ei tueta piratismia.. mutta laitetaan nyt screenshotti teille kuitenkin videosta.
Minnekäs hullu muualle osaisi kuin toisten hullujen luo?
Lähestysit(te) ite.EDIT: Dymond, aina ei mene nallekarkit tasan. Kukaan ei uskalla lähestyä, se vähän nyppii.
Mulla itellä on tämä.
edit: No ei oikeesti ole. Pitäs jaksaa tehdä asialle jotain, muttei ilmeisesti kiinnosta tarpeeks. Nyt on ihan hyvä. Vähitellen vaan jotain säpinää alkaa kaipaamaan, seurustella en kyllä jaksa. edit2: ja sitten kun ei kiinnosta pelaillakaan niin en tiiä mitä tekis. edit3: pitäs löytää joku joka on samassa tilsussa.
LOL. Mä jopa toivoisin, että voisin mennä kumpaankin suuntaan, mutta ei toi viisari poitsuille värähdä.Hmm, mä tietäisin ainakin yhden jolla on samat aatteet mutta se on kyllä mies. Olipas taas tästäkin helvetisti apua. Unohdat kaikki heteropelleilyt ja etsit kivan pojan;)
No joo, mä itse kyllä kanssa hurraan pepuille, mutta 80-luku on näköjään ollut enemmän tissien valta-aikaa kun loppupelissä tosta videosta oli mahdoton bongata aivan täysin paljasta perseposea. Mutta tässä nyt jotain..Solid: mä olisin enemmän semmonen peppumies, ei noi hinkit niin kiinnosta...