Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saanu. Munia myöten hankeen "hiihtämään" luovutuksen jälkeen. Oli vähän jännä olo illalla.pääsi armyssä pois metsästä ja loppupäivä lepäilyä, onely, kun kävi luovuttamassa
Ei kuitenkaan #lihavaolo?Oli vähän jännä olo illalla.
Jännä, enemmänkin. Olut olis kolahtanut otsaan aika lujaa varmaan silloin.Ei kuitenkaan #lihavaolo?
Joo ja vituiks mänOliko @Poppis niin että joku oli maalannut sulle auton jollain 500e tjsp?
Siinä on kyllä ollu tennishame hintaneuvotteluissa ja ehkä pikkuhousutkin unohtuneet sieltä alta pois.
Onnimittäin sen verran hinkkaamista noissa pohjissa ennen kuin pääsee etes maalia ruiskuttamaan.
Ja kun ottaa huomioon että pelkät maalit maksaa luokkaa 500e. No ei ehkä ihan.
Sylvi teki jo kissasta kinttaat.
Eikäku, se, jonka leivästä kissa juustot söi, sylvihän on vege.
Toi nainen handlaa noi hommat, arvaa kenen auton ratin taakse se hyppäsi välittömästi.Oliko @Poppis niin että joku oli maalannut sulle auton jollain 500e tjsp?
Siinä on kyllä ollu tennishame hintaneuvotteluissa ja ehkä pikkuhousutkin unohtuneet sieltä alta pois.
Onnimittäin sen verran hinkkaamista noissa pohjissa ennen kuin pääsee etes maalia ruiskuttamaan.
Ja kun ottaa huomioon että pelkät maalit maksaa luokkaa 500e. No ei ehkä ihan.
Yhdellä tutulla on ollut jo noin vuoden verran 550 hevosvoimainen Tesla. Ei ole antanut vaimonsa kertaakaan ajaa sillä.Toi nainen handlaa noi hommat, arvaa kenen auton ratin taakse se hyppäsi välittömästi.
Isä antoi jo silloin nuorempana mun ajaa sen Mersua jonka rattiin siskolla ei ollut asiaa. Saisin myös ajaa sen kilpa-autoa.Yhdellä tutulla on ollut jo noin vuoden verran 550 hevosvoimainen Tesla. Ei ole antanut vaimonsa kertaakaan ajaa sillä.
#hehe
Vajaa 300hp Audi, ei niin nöpistä.Yhdellä tutulla on ollut jo noin vuoden verran 550 hevosvoimainen Tesla. Ei ole antanut vaimonsa kertaakaan ajaa sillä.
#hehe
Kai nyt tommosta voi. Plaidin kanssa voi miettiä.Yhdellä tutulla on ollut jo noin vuoden verran 550 hevosvoimainen Tesla. Ei ole antanut vaimonsa kertaakaan ajaa sillä.
#hehe
Ei oo tullu näitä vähään aikaan katottua ollenkaan.
@Heatseeker päiväkahvi ja
View: https://m.youtube.com/watch?v=pJ7177Brd5w
Ihan samaa mietin, taloudellisessa mielessä noissa ei ole mitään järkeä. Paitsi saa hyvää tubematskua, vähän kuin mun tekemisetNoista videoista ei aina ihan välity kuinka iso työmaa tuollainen on, varsinkin jos sen tekee yhden henkilön voimin.
Mutta kahvia nauttiessa mukava katella.
Ootko grillihiiliä vielä tehnyt itse..?Ihan samaa mietin, taloudellisessa mielessä noissa ei ole mitään järkeä. Paitsi saa hyvää tubematskua, vähän kuin mun tekemiset