vokot
asiallista keskustelua, Onely
Soitteleekohan veripalvelu
#negative
kutsukirjeitä sensijaan on postiin tullut: en ole mennyt, ovat lakanneet kutsumasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soitteleekohan veripalvelu
Mikäs neuloissa? Toiset maksaa satasia, että saavat tuhansia pistoja.Hemoglobiinia olisi ja työterveyslääkäri muistaa aina suositella verenluovutusta lääkkeenä tähän vaivaan. Mutta ei ole sellaista rahasummaa sieltä tulossa, että antaisin neuloilla tökkiä. Puistattaa silkka ajatuskin.
Täysin sama tilanne allekirjoittaneella.Hemoglobiinia olisi ja työterveyslääkäri muistaa aina suositella verenluovutusta lääkkeenä tähän vaivaan. Mutta ei ole sellaista rahasummaa sieltä tulossa, että antaisin neuloilla tökkiä. Puistattaa silkka ajatuskin.
Sama minulla. Minä olen sillointällöin käynyt luovuttamassa. Eipä siinä mitään ihmeellistä ole. Pötköttelee letku kädessä. Sit kahville ja jotain syötävääkin on aina tarjollaHemoglobiinia olisi ja työterveyslääkäri muistaa aina suositella verenluovutusta lääkkeenä tähän vaivaan. Mutta ei ole sellaista rahasummaa sieltä tulossa, että antaisin neuloilla tökkiä. Puistattaa silkka ajatuskin.
En ole käynyt, enkä mene.
korkeat paikat
Siis jos jo näkee
Polio, eikös se imeskelty sokeripalasta?kyllä Minullaki kulkutauti rokotteen jälkeen teki ihan hyvää se 15min istuskelu ennen pois lähtöä
Varis ollut tässä kesän kaverina. Samassa paikassa pörrännyt mettässä useamman kerran.Silloin minullakin on lopulta ystäviä.
Seuraavaksi varmaan paikallinen hiiri syö kissan.Kissa söi juustot voileivän päältä.
Sylvi teki jo kissasta kinttaat.Seuraavaksi varmaan paikallinen hiiri syö kissan.