Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä "vain" vajaa 15 kg. Ja vittu kahteen viikkoon en ole juonut kaljaa kuin parit saunan kanssa, siis oikeasti vain parit, ja vaaka ei silti liikahda mihinkään. Että ilmeisesti ihan sama kohta jatkaa päivittäistä tissuttelua.
Oon n. 181 cm pitkä ja painoa 88 kg. Ajattelin, että tuosta pudottaisi max. 10 kg ensi kesään mennessä. Ennen oli vaikea saada massaa, mutta nyt sitä on alkanut yllättäen varastoitumaan.Minun pitäisi pudottaa ainakin 20 kg.
Muistan ja tykkäsin katsoa. Kerran yövyin jopa tuossa hotellissa missä se oli kuvattuMuistatko tämän suomalaisen klassikkosarjan? Rööki savusi, viina virtasi ja päähenkilö oli homofobinen ja rasistinen karikatyyri - Episodi.fi
Kyseessä on Kolmoskanavalla ja MTV3:lla esitetty komediasarja Hyvät herrat. Fiktiivisestä yritysjohtaja Kauppaneuvos Paukusta kertovaa sarjaa esitettiin vuosina 1990-1996. Paukkua näytteli Matti Tuominen ja vävypoika ”Tolloa” Eero Melasniemi. Sarjaa käsikirjoittivat kirjailija Lasse Lehtinen ja...www.episodi.fi
Löytyykö älykellollisia?
Voisko joku ystävällisesti selittää, että mitä varten niitä käytetään?
Luuri mikä nyt on ihan järjessään runsaan yhden sekunnin prosessi ottaa pois taskusta, niin sitä varten pitää olla erillinen kuukausimaksullinen vempain jolla vastata puhelimeen?
Sykemittareita on ollut iät ja ajat ja taatusti datan keruu ominaisuuksilla. Toki kaikki ei varmaan kerää sitä tietoaan automaattisesti datapankkiin tms.
Eli kuukausimaksulla eliminoitu kynällä vihkoon yhden rivin tekstiä päivässä.
Tiedän että ihan jokainen ei varmaan osaa aistia itsestään onko juuri eteisvärinää, mutta kait sitä nyt jokainen osaa aistia että nyt ei syki ihan niin kuin pitäisi, arvauskeskus päättää loput.
Nykypäivän evoluutiohaasteet on kyllä typerää paskaa. Nyt kun ei tarvii tietää oikeaa kulmaa missä lyödä keihäs karhusta läpi, niin pitää ottaa opintotukeen ja hyödyntämättä jäävään tutkintonimikkeeseen lisäksi turhia extra kuluja. Huomenna olla sitten vähän kuin: oho no ei tehdä tätä sitten enää toiste, polttihan jotkut joskus röökiäkin sisällä.
Pääsisinköhän esim. karnivori ja raw food dietillä tarpeeksi omaan pikku kuplaan jossa metsästellä ilman kuukausimaksuja?
Lisäksi jos jollain on neuvoja joilla lopettaa exän (narsisti vailla sertifikaattia(itse olen tietty muuten vain paras)) whatsappi viestien kuuleminen oman pään sisällä ilman lobotomiaa, niin vinkkejä otetaan vastaan. FML älä minua ja kovasti.
Mulla vähän enemmän kun pitkälle toista vuotta jäi avaamatta koko sivusto.40+ sivua lukematta.
Ehhhkä jätän väliin, jatketaan tästä.
40+ sivua lukematta.
Ehhhkä jätän väliin, jatketaan tästä.
On kai täällä useampikin ihan asiallinen, mutta minusta purilainen nyt on purilainen, eikä siitä kovin ihmeelliseksi muutu. Ts. jos nyt ei oo aivan rutikuiva sämpylä, poltettu pihvi ja kusiset täytteet, niin ihan syötävää se on yhdeksässä kymmenestä paikasta.Onko Jyvääääskylässä mitään hyvää hampparimestaa?
Komppan tässä Megalomaanista Jonia.
Älykellot on saatanasta. Vittuku koukutti. 2015 ostin ekan apple whatsin ja addiktoiduin. Kaikki piti mitata, kaikkea piti seurata, ranne tärisi heti kun tuli joku yhteys mihinkäkin. Illalla piti ajatella jo miten seuraavana päivänä nukkuu ja aamulla ekana appi auki että miltä näytti uni. Sitten oli tähdet kohdallaa ja watsi hajos pari kk ennen uuden julkaisua. En viittiny ostaa heti vanhaa uutta, ajattelin että sinnittelen uuden uuden julkaisuun ja ostan viimeisimmän joka kerää varmasti eniten dataa.
Kohta pari kk ollu ilman älykelloa ja vittu miten vapautunutta. En mittaa mitään, en seuraa mitään. Viestit menee ohi, mut en tarvi enkä halua viestejä reaaliaiaisesti vaan nään sitten kun katson puhelinta. Jumalaut miten kiva olla!
edit. Hidas irtautuminen älykellosta alkoi pari vuotta sitten kun aloitin kamppailun. Enää ei voinu mitata treenejä ku ei voinu pitää kelloa kädessä.
Negatiivisena toki että nyt kattelen joka päivä viiden tonnin omegaa tai kympin rolexia
Muita terveisiä Jonille, niin pyyhi hiekka esinahan välistä ja käy panemassa jotain mirkkua. Se piristää.
Eihän siinä ole mitään negatiivista.Negatiivisena toki että nyt kattelen joka päivä viiden tonnin omegaa tai kympin rolexia
Tuli whatsapp viesti ja kaikki suunnitelmat uusiksi hehe.Taitaa tämä päivä mennä kahvia juoden ja youtube videoita katsellessa. Vettäkin sataa.