Enkä minä.Koskaan ruokaa kotiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enkä minä.Koskaan ruokaa kotiin.
Ajatuskin pohkeiden hieronnasta saa kylmän hien pintaan. Sattuu!Perjantaina hierotaan nimen ja omaan pohkeet. Itsellä ne on täysin jumissa
Kauppuri Mieluummin Social Burger Joint.Nevö höörd.
Purilainen itsetehty, Kauppuri tai Five Guys.
Makuasoita kyllä. Minulla on vähän sama olo noin jokaisen suomalaisen purilaismestan kanssa. Ja nykyään myös pitsamestan.Kauppuri Mieluummin Social Burger Joint.
Five Guys oli kyllä 5/5.
e. Ja joo, makuasioita ja silleen.. mut en oo missään ikinä syöny niin ylihypetettyä paskaburgeria ku Kauppurissa. Varmaan olis pitäny tilata jollain muulla mausteella..
"Miksi sulla on lapsen pippeli kädessä?!"Päätetään ilta huonoon vitsiin.
Millä eläimellä on perseenreikä selässä?
Poliisihevosella.
Hyvää yötä.
pienimuotoisen autokorjaamotoiminnan
Nii kalijan kanssa, kai niitä mättää.ylihypetettyä paskaburgeria
Vastalause.Voi olla että näkemykseeni vaikuttaa se että olen viettänyt aikaa metsässä enemmän kuin muut pakkislaiset yhteensä.
Zarillo on oma suosikki, vähän samankaltainen mesta kuin pancho villa.Makuasoita kyllä. Minulla on vähän sama olo noin jokaisen suomalaisen purilaismestan kanssa. Ja nykyään myös pitsamestan.
SBJ on kyllä kokeilematta, mutta koskaan ei ole herättänyt mitään mielenkiintoa astua sisään kun on nähny..
Onko Jyvääääskylässä mitään hyvää hampparimestaa?Zarillo on oma suosikki, vähän samankaltainen mesta kuin pancho villa.
Sitten grilleiltä saa usein hyviä hamppareita, ainakin hintalaatu suhteeltaan hyviä.
Sarjaa käsikirjoittivat kirjailija Lasse Lehtinen ja toimittaja Aarno ”Loka” Laitinen. Laitinen on myöhemmin kertonut, että ”tavoitteena oli luoda mahdollisimman vastenmielinen hahmo yritysjohtajasta, joka vihaa vähemmistöjä, naisia, vasemmistolaisia ja kaikki muita kuin itsensä kaltaisia ihmisiä”. Suomalaiset kuitenkin rakastuivat Paukkuun. Hyvät herrat -jaksot keräsivät tv:n ääreen järjestään yli miljoona katsojaa.
Muistatko tämän suomalaisen klassikkosarjan? Rööki savusi, viina virtasi ja päähenkilö oli homofobinen ja rasistinen karikatyyri - Episodi.fi
Kyseessä on Kolmoskanavalla ja MTV3:lla esitetty komediasarja Hyvät herrat. Fiktiivisestä yritysjohtaja Kauppaneuvos Paukusta kertovaa sarjaa esitettiin vuosina 1990-1996. Paukkua näytteli Matti Tuominen ja vävypoika ”Tolloa” Eero Melasniemi. Sarjaa käsikirjoittivat kirjailija Lasse Lehtinen ja...www.episodi.fi