Onko niitä enemmänkin..?Missä helvetissä sinä olet ollut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko niitä enemmänkin..?Missä helvetissä sinä olet ollut?
Onneksi puhelin ei soi edes joka kuukausi.tärkeä puhelu ei mene ohi
Eihän siinä ole mitään negatiivista.
Koko ajan miettii, että tänkin rahan ois voinu ryypätä
Onneksi puhelin ei soi edes joka kuukausi.
Onko niitä enemmänkin..?
Älyvempain ranteessa on kätevä siihen, että tärkeä puhelu ei mene ohi. Mulla on 95 % ajasta kännykkä äänettömällä, jotta se ei esim. avokonttorissa pirise tai tai kotona kilahda juuri sillä hetkellä, kun lasta nukuttaa. Ja oikeastaan esim. kaupungilla liikkuessa en kyllä kuule, vaikka luuri kassissa soisikin. Sen sijaan ranteessa tärähtävä ilmoitus mukavasti kertoo, että joku yrittää tavoitella ilman, että koko maailmalle tarvitsee sitä kertoa.
Toki tuntuu kaikenmaailman kaupustelupuhelut taas villiintyneen sen verran, että taidan lyödä takaisin päälle asetuksen, joka luurissa automaattisesti hylkää minulle vieraiden numeroiden soitot.
Noi on kyllä härön kokoisia, tai olis ainakin meikäläisen rimpularanteessa, muunwatsikin on ihan liian iso mulle. Onneksi nää kruunut on pienempiä.Pre-Owned Omega Seamaster Planet Ocean 600M Co-Axial Chronometer 21530442104001
Omega Seamaster Planet Ocean -mallisto on julkaistu pitämään yllä Omegan merellistä perintöä. Planet Oceanit ovat Omegan syvän pään sukeltajankelloja, jotka ovat tavallista Seamasteria syvemmälle vesitiiviitä ja niissä on heliumventtiili saturaatiosukelluksia varten. Perus-Seamasterin 300m...www.kulta-center.com
Onhan se iso. Mut tottunu, ei osaa pienenkään kanssa toimia
Huomenta. Ei virkistäny.Joskopa pikku nokoset seuraavaksi.
Täällä normaali jauhelihakeitto, josta jälkikasvukin kovasti tykkää, sisältää 700 g naudan 20% jauhelihaa, kilon keittojuureksia, vettä, pari lihaliemikuutiota ja lopuksi suola ja pippuri kohilleen, ehkä vähä kuivia yrttejä purkista.Kun siinä ei ole juurikaan perunaa vaan eniten kukkakaalia ja muita vihanneksia. Jauhelihaa kyllä on sentään.
Noi on kyllä härön kokoisia, tai olis ainakin meikäläisen rimpularanteessa, muunwatsikin on ihan liian iso mulle. Onneksi nää kruunut on pienempiä.
Voimia ja jaksamisiaÄiskä sai rintasyöpädiagnoosin
Nopeaa toimintaa terveyskeskukselta: viikko mennyt ensimmäisestä yhteydenotosta, tehty mammografia, biopsia, ultraääni ja nyt on lähete sairaalaan.
Ei poista vempaimen teoreettista turhuutta.
Avokonttorissa äänetön puhelin pöydällä niin näkee kun soi ja voithan aina esim. lapsen nukuttamisen jälkeen tarkastaa onko puheluita joihin et olisi silloin ollut kykenevä vastaamaan niin tullut. Ja olisihan vieläkin niitä mahdollisuuksia laittaa puhelin kiinni johonkin parempaan paikkaan, jotta se itse ja pelkkä puhelin voisi täräyksellä ilmoittaa muulta maailmalta salaa että nyt ois puhelu sinulle kuule.
Löytyykö älykellollisia?
Voisko joku ystävällisesti selittää, että mitä varten niitä käytetään?
Voimia ja jaksamisia