Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hetkinen, mitäs täällä tapahtuu.
Ei ole punainen puhelin soinut.

Hki-Vantaa:
IMG_6231.jpeg
 
Eihän siinä ole mitään negatiivista.


Onhan se iso. Mut tottunu, ei osaa pienenkään kanssa toimia🤷🏼‍♀️

Koko ajan miettii, että tänkin rahan ois voinu ryypätä 🤷‍♀️

Viimeks ryypänny 2008 ja vieläkin krapula. Ei pysty alottaa ennenku tästä selvinny😩
 
Älyvempain ranteessa on kätevä siihen, että tärkeä puhelu ei mene ohi. Mulla on 95 % ajasta kännykkä äänettömällä, jotta se ei esim. avokonttorissa pirise tai tai kotona kilahda juuri sillä hetkellä, kun lasta nukuttaa. Ja oikeastaan esim. kaupungilla liikkuessa en kyllä kuule, vaikka luuri kassissa soisikin. Sen sijaan ranteessa tärähtävä ilmoitus mukavasti kertoo, että joku yrittää tavoitella ilman, että koko maailmalle tarvitsee sitä kertoa.

Toki tuntuu kaikenmaailman kaupustelupuhelut taas villiintyneen sen verran, että taidan lyödä takaisin päälle asetuksen, joka luurissa automaattisesti hylkää minulle vieraiden numeroiden soitot.

Ei poista vempaimen teoreettista turhuutta.
Avokonttorissa äänetön puhelin pöydällä niin näkee kun soi ja voithan aina esim. lapsen nukuttamisen jälkeen tarkastaa onko puheluita joihin et olisi silloin ollut kykenevä vastaamaan niin tullut. Ja olisihan vieläkin niitä mahdollisuuksia laittaa puhelin kiinni johonkin parempaan paikkaan, jotta se itse ja pelkkä puhelin voisi täräyksellä ilmoittaa muulta maailmalta salaa että nyt ois puhelu sinulle kuule.
 

Onhan se iso. Mut tottunu, ei osaa pienenkään kanssa toimia🤷🏼‍♀️
Noi on kyllä härön kokoisia, tai olis ainakin meikäläisen rimpularanteessa, muunwatsikin on ihan liian iso mulle. Onneksi nää kruunut on pienempiä.
 
Kun siinä ei ole juurikaan perunaa vaan eniten kukkakaalia 😄 ja muita vihanneksia. Jauhelihaa kyllä on sentään.
Täällä normaali jauhelihakeitto, josta jälkikasvukin kovasti tykkää, sisältää 700 g naudan 20% jauhelihaa, kilon keittojuureksia, vettä, pari lihaliemikuutiota ja lopuksi suola ja pippuri kohilleen, ehkä vähä kuivia yrttejä purkista.

Tarjoiltaessa päälle iso lusikallinen smetanaa.

Ei ole ollenkaan perunaa, eikä tarvi.
 
Noi on kyllä härön kokoisia, tai olis ainakin meikäläisen rimpularanteessa, muunwatsikin on ihan liian iso mulle. Onneksi nää kruunut on pienempiä.

Tää nykyinen seiko samurai on 44m ja 13mm paksu. Sopii hyvin ranteeseen vaikka ihan narut. Ei paljoa isompi tuo omega.
 
Ei poista vempaimen teoreettista turhuutta.
Avokonttorissa äänetön puhelin pöydällä niin näkee kun soi ja voithan aina esim. lapsen nukuttamisen jälkeen tarkastaa onko puheluita joihin et olisi silloin ollut kykenevä vastaamaan niin tullut. Ja olisihan vieläkin niitä mahdollisuuksia laittaa puhelin kiinni johonkin parempaan paikkaan, jotta se itse ja pelkkä puhelin voisi täräyksellä ilmoittaa muulta maailmalta salaa että nyt ois puhelu sinulle kuule.

Ei näe, kun on katse Excelissä ja kännykässä runkkukalvollinen panssarilasi, joten mustalta näyttää sivusta vilkuiltuna.

Naisten vaatteisiin on ihan tosi surkeasti tehty taskuja, joten sitä vibramahdollisuutta on kovin hankala käyttää. Ja siis sieltäkin se luuri pitäisi kaivaa ja alkaai kiinnittää muiden huomiota siihen, että katsoo puhelintaan ja jotta kuka se onkaan kun soittelee. Kellosta vilkaisee sivusilmällä, että jaa. Jos on päiväkodista keskellä tärkeää palaveria, niin lähtee vastaamaan ja jos on mikälie muu, ei toiminta keskeydy tai huomio sen enempää harhaudu.

Ja siis saat aivan vapaasti olla itse käyttämättä minkäänlaisia älyvempaimia. Tässä oli vain mun viisi penniä, että miksi koen hyödylliseksi. Ihan varmasti lopulta voidaan argumentoida, että sitä älyä ei tarvita kännykässäkään ja oikeastaan onnellisin on hän, joka elää sähköttömässä mökissä metsän keskellä.
 
Se on nyt senmoinen juttu kun tälläisinä aikoina rengit alkaa hyppii silmille ja muutenkin lyhyt pinna niin kahden viikon päästä alkaakin sitten heillä vähän pitempi loma.

Ei sen puoleen, vituttanutkin taas tovin raahata itteään aamuisin töihin mutta eipä tartte katella norsunvitulla olevia naamoja.
 
Löytyykö älykellollisia?
Voisko joku ystävällisesti selittää, että mitä varten niitä käytetään?

Tykkään datasta, tykkään tilastoista, tykkään siitä että jos tulee viesti niin vaikka auton ratissa näen heti, keneltä se tulee. Ja sama kello menee juoksukellonakin. Pystyn myös olemaan stressaamatta siitä kellosta, toisin kuin ilmeisesti eräät. En minä muita syitä tarvitse, että ennemmin pidän ranteessa Garminia kuin jotain vitun kallista metalliklönttiä.
 
Voimia ja jaksamisia(y)

Kiitos. Eipä tässä nyt muuta voi tehdä, kuin odotella tarkempaa tietoa siitä, minkälajin syöpä on kyseessä. Jos on paikallinen ja rauhallinen kasvain, niin ennustehan on hyvin positiivinen. Äippä on ikäisekseen reippaassa fyysisessä kunnossa, joten odotettavasti jaksaa ja toipuu hoidoista ihan mukavasti.
 
Olikohan se nykyennuste, että lähes jokainen saa jonkun syövän, jos elää vanhaksi ja vain ykkösprosenteille se on enää kuolemaksi.
 
Back
Ylös Bottom