Aivan täysin merkityksetön vehje.Kymppitonnin rolle olisi sentään kohtuu kova statussymboli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan täysin merkityksetön vehje.Kymppitonnin rolle olisi sentään kohtuu kova statussymboli
Mä oon myös koukuttunut älykelloon ja se toi ihan hirveästi stressiä mun elämään. Sitten siitä katkesi ranneke ja päätin että en osta uutta ja se oli elämäni yksi parhaista päätöksistä.
Koko ajan miettii, että tänkin rahan ois voinu ryypätäEihän siinä ole mitään negatiivista.
Mää olisin kyllä kuollu ja moneen kertaan jos olisin näihin menneet rahat ryypänny.Koko ajan miettii, että tänkin rahan ois voinu ryypätä
Aivan täysin merkityksetön vehje.
Itse koen ainakin käteväksi kun ei tartte huolehtia onko luuri tai lompakko mukana esim. nyt kaupassa vaan lompsa kulkee ranteessa ja voit valita helposti millä kortilla maksat. Lenkillä vaihdat paljon helpommin biisejä kellosta kuin, että kaivat sen luurin taskusta jne.Löytyykö älykellollisia?
Voisko joku ystävällisesti selittää, että mitä varten niitä käytetään?
Ei se alkoholi ny niin vahva myrkky ole...Mää olisin kyllä kuollu ja moneen kertaan jos olisin näihin menneet rahat ryypänny.
Itse koen ainakin käteväksi kun ei tartte huolehtia onko luuri tai lompakko mukana esim. nyt kaupassa vaan lompsa kulkee ranteessa ja voit valita helposti millä kortilla maksat. Lenkillä vaihdat paljon helpommin biisejä kellosta kuin, että kaivat sen luurin taskusta jne.
Joo ja myönnän olevani apple watch addikti mutta se onkin ainoa pahe joka meitsistä löytyy
A natural-born Daddy äänessä.
e-sim ja mikään paitsi pujehdus on turhaa.Niin että siinä on kuitenkin oletettua pidempi kantamamahdollisuus, eli voiko tyyliin luuri olla kotona ja itse kaupungilla sitten yksistään sillä kellolla hoidella tarvittavat askareet (eli puhuttaisiin siis kilometrien kantamasta)?
Älykellolla eliminoisin kaupankassalle jonossa jonottamisen jälkeen 1-2 sekuntia maksutavan kätevämmin esille saamisessa? Kuulostaa kyllä vähän liian turhalta mukavuudelta.
Wannabe-jauhelihakeitto ja ruispala juustolla. Nyt on aihetta juhlaan niin oikein leipää ruoan kanssa.
Kun siinä ei ole juurikaan perunaa vaan eniten kukkakaalia ja muita vihanneksia. Jauhelihaa kyllä on sentään.Kaikkien aikojen identiteettikriisi. Miten jauhelihakeitto ei olisi täysin jauhelihakeitto? Jos siinä on itse kaikissa elintarviketeollisuuden ja kuluttajamarkkinoiden säädösten määritteiden mukaista jauhelihaa, niin miten siitä tulee wannabe-jauhelihakeitto? Vaikka sen tekisi minkälainen kokki kolmonen tai alan pultsari, niin keitto jonka pääraaka-aine on jauheliha on aina ja joka kerta jauhelihakeitto. Mikä sai sinut kyseenalaistamaan jauhelihakeittosi sosiaalisen aseman noinkin vakavalla slurrilla?
e-sim ja mikään paitsi pujehdus on turhaa.
No olisin ainakin ollu helevetin kauan pöhönäs.Ei se alkoholi ny niin vahva myrkky ole...
Tämähän se ja ainoa joka voisi nousta jauhelihan yläpuolelle tässä nimeämishierarkian täyteisessä dilemmassa olisi adjektiivi kuten kermainen tms.Kun siinä ei ole juurikaan perunaa vaan eniten kukkakaalia ja muita vihanneksia. Jauhelihaa kyllä on sentään.