Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon myös koukuttunut älykelloon ja se toi ihan hirveästi stressiä mun elämään. Sitten siitä katkesi ranneke ja päätin että en osta uutta ja se oli elämäni yksi parhaista päätöksistä.

Saahan niitä lihaankin kiinnitettäviä antureita itseensä.

Oon kelannut että jos ihminen sairastaisi syöpää ja ei koskaan saisi tietää sitä, joka eliminoisi tietoisuuden tuoman ja ihmisen tappiin asti demonisoidun kuplan luoman lisästressin, niin olla vielä oikeilla elintavoilla itse pelastettavissa oleva tilanne? Toki ymmärrän syöpäsolujen vakavuuden, kun ainoa hoitokeino on tuhota ne kokonaan. Mutta silti kai ihmiskeholla on luontaisestikin kyky niitä itsestään jossain määrin poistattaa.
 
Aivan täysin merkityksetön vehje.

Tietyllä tapaa kyllä, kun ajattelee että kyseessä on statussymboli ja jos tähän statussymboliin ei ulkopuoliselta maailmalta tai omalta sosiaaliselta ympäristöltä saisi tarpeeksi vastetta, niin ainoa keino on olla itseriittoinen kusipää ja aina kun tarkastaa kellon ajan niin todeta että "kyllä, olen työskennellyt pirun kovaa". Hieman peilaten ja projisoiden ja kaikkia muita isoja sanoja hyödyntämällä mahdollisimman ja turhan hankalasti ilmaisten.
 
Ninnannunna.

IMG_6217.jpeg
 
Löytyykö älykellollisia?
Voisko joku ystävällisesti selittää, että mitä varten niitä käytetään?
Itse koen ainakin käteväksi kun ei tartte huolehtia onko luuri tai lompakko mukana esim. nyt kaupassa vaan lompsa kulkee ranteessa ja voit valita helposti millä kortilla maksat. Lenkillä vaihdat paljon helpommin biisejä kellosta kuin, että kaivat sen luurin taskusta jne.
Joo ja myönnän olevani apple watch addikti mutta se onkin ainoa pahe joka meitsistä löytyy 🤭
 
Itse koen ainakin käteväksi kun ei tartte huolehtia onko luuri tai lompakko mukana esim. nyt kaupassa vaan lompsa kulkee ranteessa ja voit valita helposti millä kortilla maksat. Lenkillä vaihdat paljon helpommin biisejä kellosta kuin, että kaivat sen luurin taskusta jne.
Joo ja myönnän olevani apple watch addikti mutta se onkin ainoa pahe joka meitsistä löytyy 🤭

Niin että siinä on kuitenkin oletettua pidempi kantamamahdollisuus, eli voiko tyyliin luuri olla kotona ja itse kaupungilla sitten yksistään sillä kellolla hoidella tarvittavat askareet (eli puhuttaisiin siis kilometrien kantamasta)?

Älykellolla eliminoisin kaupankassalle jonossa jonottamisen jälkeen 1-2 sekuntia maksutavan kätevämmin esille saamisessa? Kuulostaa kyllä vähän liian turhalta mukavuudelta.
 
Niin että siinä on kuitenkin oletettua pidempi kantamamahdollisuus, eli voiko tyyliin luuri olla kotona ja itse kaupungilla sitten yksistään sillä kellolla hoidella tarvittavat askareet (eli puhuttaisiin siis kilometrien kantamasta)?

Älykellolla eliminoisin kaupankassalle jonossa jonottamisen jälkeen 1-2 sekuntia maksutavan kätevämmin esille saamisessa? Kuulostaa kyllä vähän liian turhalta mukavuudelta.
e-sim ja mikään paitsi pujehdus on turhaa.
 
Wannabe-jauhelihakeitto ja ruispala juustolla. Nyt on aihetta juhlaan niin oikein leipää ruoan kanssa.

Kaikkien aikojen identiteettikriisi. Miten jauhelihakeitto ei olisi täysin jauhelihakeitto? Jos siinä on itse kaikissa elintarviketeollisuuden ja kuluttajamarkkinoiden säädösten määritteiden mukaista jauhelihaa, niin miten siitä tulee wannabe-jauhelihakeitto? Vaikka sen tekisi minkälainen kokki kolmonen tai alan pultsari, niin keitto jonka pääraaka-aine on jauheliha on aina ja joka kerta jauhelihakeitto. Mikä sai sinut kyseenalaistamaan jauhelihakeittosi sosiaalisen aseman noinkin vakavalla slurrilla?
 
Kaikkien aikojen identiteettikriisi. Miten jauhelihakeitto ei olisi täysin jauhelihakeitto? Jos siinä on itse kaikissa elintarviketeollisuuden ja kuluttajamarkkinoiden säädösten määritteiden mukaista jauhelihaa, niin miten siitä tulee wannabe-jauhelihakeitto? Vaikka sen tekisi minkälainen kokki kolmonen tai alan pultsari, niin keitto jonka pääraaka-aine on jauheliha on aina ja joka kerta jauhelihakeitto. Mikä sai sinut kyseenalaistamaan jauhelihakeittosi sosiaalisen aseman noinkin vakavalla slurrilla?
Kun siinä ei ole juurikaan perunaa vaan eniten kukkakaalia 😄 ja muita vihanneksia. Jauhelihaa kyllä on sentään.
 
e-sim ja mikään paitsi pujehdus on turhaa.

Vouvou on se 5g vaan mahtavaa. Mutta minkä takia esimerkiksi itse puhelinta ei voisi ranteessaan pitää kiinni, jota itseasiassa olen nähnyt toteutettavan irl? Toki varmaan takkikeleillä huonompi kuin kompaktimpi kello, mutta en saa mielikuvissani yltämään yli jääräpäisen asenteeni ko. asiahaaraan.
 
Kun siinä ei ole juurikaan perunaa vaan eniten kukkakaalia 😄 ja muita vihanneksia. Jauhelihaa kyllä on sentään.
Tämähän se ja ainoa joka voisi nousta jauhelihan yläpuolelle tässä nimeämishierarkian täyteisessä dilemmassa olisi adjektiivi kuten kermainen tms.


Willem Dafoeta siteeratakseni vahvistamaan kantaani: "I'm something of a scientist myself".:sneaky:
 
Älyvempain ranteessa on kätevä siihen, että tärkeä puhelu ei mene ohi. Mulla on 95 % ajasta kännykkä äänettömällä, jotta se ei esim. avokonttorissa pirise tai tai kotona kilahda juuri sillä hetkellä, kun lasta nukuttaa. Ja oikeastaan esim. kaupungilla liikkuessa en kyllä kuule, vaikka luuri kassissa soisikin. Sen sijaan ranteessa tärähtävä ilmoitus mukavasti kertoo, että joku yrittää tavoitella ilman, että koko maailmalle tarvitsee sitä kertoa.

Toki tuntuu kaikenmaailman kaupustelupuhelut taas villiintyneen sen verran, että taidan lyödä takaisin päälle asetuksen, joka luurissa automaattisesti hylkää minulle vieraiden numeroiden soitot.
 
Back
Ylös Bottom