Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Joku täti on unohtanut ottaa määrätyt lääkkeet. Istui meinaan puistonpenkillä ja haukkui kärisevällä äänellä kaikki ohikulkijat huoriksi ja paskoiksi. Asian selventämiseksi hän lisäksi huusi, kuinka on pinna vähän kireällä.

Kauempaa luulin melun perusteella, että menossa on mukana useampi kansalainen, mutta kyllä se koko mölinä lähti tästä yhdestä.
"joku" "täti" #niinaina

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Patterit huutaa kämpässä jo lämpimänä mutta se aika mitä asunnossa vietän niin 90% ajasta olen tuollaisen verkkovirtaan kiinnitettävän lämpöhuovan alla, ai että kun pääsee oikeen sellasia nautinnollisia tutinoita ja maiskutusta kun pääsee sinne alle lämpimään vähän pistämään sarjaa päälle <3 Tästä tulee piiiiitkä talvi.

Masa-kissan raksuriippuvuus on edelleen paha. Se on syönyt aamupalan ja tunti sitten välipalana tonnikalaa, mutta yhä kyttää, mouruaa ja seuraa perässä siltä varalta, että raksuja yllättäen ilmaantuisi jostain. Raksuateria tulee vasta puoli viiden aikoihin.

Screenshot_20241101-153259_Samsung Internet.webp

Olin vähän poikkeava ja ostin ruotsalaisen repun.

Joka vaatii vähän säätämistä.

20241101_154754.webp

Viimeksi muokattu:
Tänään vein paaliin ja sinne jäi.
Ostan seuraavaksi jonkun oikean auton - jatkan etsimistä ensi viikolla jahka kerkeän.
Takavuosina minulla oli firmassa kaksikin Caddya ja ne olivat yllättävänkin vähävikaisia yksilöitä ajomäärään nähden. Ei siitä kuitenkaan mihinkään pääse, että rakenne on rimpula.

Takavuosina minulla oli firmassa kaksikin Caddya ja ne olivat yllättävänkin vähävikaisia yksilöitä ajomäärään nähden. Ei siitä kuitenkaan mihinkään pääse, että rakenne on rimpula.
Oon ruvennut katselemaan Range Rovereita sillä silmällä.

Nyt kun pääsee tuhansia kustantavien remppojen makuun…

Se ois muuten taas se aika vuodesta, kun ameriikoissa ajetaan lujaa suoraan, eli World Cup Finals: Import vs Domestic. Pitänee jostain striimi keksiä, ni on taas ihmeteltävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom