Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Einytjumalauta! Kylläpä haluasin nähdä sen joka tuon ostaa. Ois ihan kiva tietää mitä päässä liikkuu🤔 Siirtyykö nuo hiluxien älyttömät hinnat jo corolloihin? Vaihdoin nicciä tuossa taannoin. Jarppa on entinen
Mitäs tuo asd13 tarkoittaa.
Itse ajattelin vaihtaa nimeksi: mslm kller. Eli konsonantteja peräkkäin.


Ette ole muuten kissan pitäjät vastanneet aiempaan kissa viestiini, oletteko kenties Putinin trolleja?
 
:unsure:

Nyt kyllä kiinnostaa, että mitä hajuvettä hän osti.
Oon aika varma että oli tämä. Onko hyvä? Ainakin tyttis näyttää keikkuvan kaulassa silmät loistaen😍

 
Mitäs tuo asd13 tarkoittaa.
Itse ajattelin vaihtaa nimeksi: mslm kller. Eli konsonantteja peräkkäin.


Ette ole muuten kissan pitäjät vastanneet aiempaan kissa viestiini, oletteko kenties Putinin trolleja?
Ei mitään. Näppikseltä keskeltä vasemmasta reunasta kolme ekaa kirjainta ja 13 päälle. Tätä olen muuallakin käyttänyt. Kissaviestiin? Lie ohi mennyt. Ehkä olen, ehkä en, kuka tietää
 
Noista tuoksuista, niin äkkiä kai noissa on rahaa kiinni, jos dödöt on mitä lie 40€ kappale ja tuoksut nykyään varmaan melkein satkun..

Muutama dödö ja tuoksu löytyy, että kai noissa äkkiä jokunen satku on kii. Armanin Code ollu suosikkituoksu.

Kohta tutkimaan Vuokatin fillarireittejä.
 
Mihinkähän ihmeeseen mun rahat oikein menee kun en maksa isoista dödöistäkään kuin jonkun kympin postimaksuineen jenkkilästä?
 
^ kuvien perusteella ruoka, viina ja nikkarointi ois oma arvaukseni.

Täällä Vuokatissa ainut oikeasti mielenkiintoinen rafla ei oo ke auki.. mikä logiikka on pitää ravintolaa to-ma auki..
 
Noista tuoksuista, niin äkkiä kai noissa on rahaa kiinni, jos dödöt on mitä lie 40€ kappale ja tuoksut nykyään varmaan melkein satkun..

Muutama dödö ja tuoksu löytyy, että kai noissa äkkiä jokunen satku on kii. Armanin Code ollu suosikkituoksu.
Sepä, melkein haju ku haju, ei dödöö, niin pikku pullo on lähemmäs satkun.
 
En omista yhtään hajuvesipulloa. En voi edes asioida tavaratalon kemikaalio-osastolla.
Yksi puolukantuoksuinen nestesaippua on ja shampoossa mieto omenantuoksu, joka ei jää hiuksiin pesun jälkeen. Kotisiivoukseen hajuton käsitiskiaine ja etikka, johon voi lisätä pari tippaa piparminttuöljyä.

Meillä ei haise , eikä tule kalliiksi. #tuoksuyliherkkyys
 
Nappihommista vielä….

IMG_5778.jpeg
 
Back
Ylös Bottom