Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JuoppoisHyllyssä näyttää edelleen olevan +25v sitten saatu partavesi-pullo lähes täytenä.
Mitäs tuo asd13 tarkoittaa.Einytjumalauta! Kylläpä haluasin nähdä sen joka tuon ostaa. Ois ihan kiva tietää mitä päässä liikkuu Siirtyykö nuo hiluxien älyttömät hinnat jo corolloihin? Vaihdoin nicciä tuossa taannoin. Jarppa on entinen
Oon aika varma että oli tämä. Onko hyvä? Ainakin tyttis näyttää keikkuvan kaulassa silmät loistaen
Nyt kyllä kiinnostaa, että mitä hajuvettä hän osti.
Ei mitään. Näppikseltä keskeltä vasemmasta reunasta kolme ekaa kirjainta ja 13 päälle. Tätä olen muuallakin käyttänyt. Kissaviestiin? Lie ohi mennyt. Ehkä olen, ehkä en, kuka tietääMitäs tuo asd13 tarkoittaa.
Itse ajattelin vaihtaa nimeksi: mslm kller. Eli konsonantteja peräkkäin.
Ette ole muuten kissan pitäjät vastanneet aiempaan kissa viestiini, oletteko kenties Putinin trolleja?
Syvimmät kiitokset vastauksesta.Ei mitään. Näppikseltä keskeltä vasemmasta reunasta kolme ekaa kirjainta ja 13 päälle. Tätä olen muuallakin käyttänyt. Kissaviestiin? Lie ohi mennyt. Ehkä olen, ehkä en, kuka tietää
Sepä, melkein haju ku haju, ei dödöö, niin pikku pullo on lähemmäs satkun.Noista tuoksuista, niin äkkiä kai noissa on rahaa kiinni, jos dödöt on mitä lie 40€ kappale ja tuoksut nykyään varmaan melkein satkun..
Muutama dödö ja tuoksu löytyy, että kai noissa äkkiä jokunen satku on kii. Armanin Code ollu suosikkituoksu.
^ kuvien perusteella ruoka, viina ja nikkarointi ois oma arvaukseni.
Muista laittaa kitkakytkin päälle jos menet poluille. Itsellä se oli pois päältä kun pyörä tuli kohteeseen.Kohta tutkimaan Vuokatin fillarireittejä.