Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivä käyntiin:


Voisi lähteä lounaskebabille ja tuon biisin innottamana paidaksi päälle:
spede_simmons.jpg
 
Nyt minä olen tyytyväinen. Katselin yksityisille lääkäreille aikoja mutta ei oikein löytynyt sopivaa. Sitten bongasin digiklinikan! Sain haluamani reseptin alle vartissa, eikä tarvinut poistua kotoa. Kuvan perusteella sattui vielä komea mieslääkäri, ei onneksi pyytänyt mitään kuvia! Vakuutin olevani terve, sieltäkin.
 
Uusin löydetty, yllättävän asiallinen suklaaprotskupatukka: https://leader.fi/product/promour-puffed-maitosuklaa-40-g/

Oon myös puputtanut nyt noita Valion Profeel proteiinivanukkaita aamupalalla. Ja ei kiinnosta vittuakaan, jos on huonot arvot tai liikaa sokeria :D Maistuvat hyvälle kahvin kupeessa.
Sokeria alle 5 g /100 g, menisi minunkin ruokiin ihan arkiruokana.
Eikä kiinnosta vittuakaan makeutusaineet. 😄
Ja välillä ostoskoriin osuu, vaihtelun vuoksi, myös Juustoportin Voi hyvin -tuoteperheen tuotteita: sokeroimattomia ja makeutusaineettomia vaihtoehtoja.

E. paitsi nyt dieetillä.
 
Nyt minä olen tyytyväinen. Katselin yksityisille lääkäreille aikoja mutta ei oikein löytynyt sopivaa. Sitten bongasin digiklinikan! Sain haluamani reseptin alle vartissa, eikä tarvinut poistua kotoa. Kuvan perusteella sattui vielä komea mieslääkäri, ei onneksi pyytänyt mitään kuvia! Vakuutin olevani terve, sieltäkin.

Yritin tai olen yrittänyt kolme viikkoa uusia reseptin. Eivät vastaa. Kukaan ei soita takaisin. Mehiläisen apin kautta meni 5 min. Olen tähän asti ollut tyytyväinen kunnalliseen, no vähän on ollut ongelmia kyllä mutta aika hyvin toiminut. Nykyään ihan paskaa
 

Liitteet

  • 5DBFC6C1-6612-4C79-9095-7E2C8F5F8D34.jpeg
    5DBFC6C1-6612-4C79-9095-7E2C8F5F8D34.jpeg
    94,4 KB · Katsottu: 44
Back
Ylös Bottom