Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivä käyntiin:

Voisi lähteä lounaskebabille ja tuon biisin innottamana paidaksi päälle:
spede_simmons.webp

Nyt minä olen tyytyväinen. Katselin yksityisille lääkäreille aikoja mutta ei oikein löytynyt sopivaa. Sitten bongasin digiklinikan! Sain haluamani reseptin alle vartissa, eikä tarvinut poistua kotoa. Kuvan perusteella sattui vielä komea mieslääkäri, ei onneksi pyytänyt mitään kuvia! Vakuutin olevani terve, sieltäkin.

Uusin löydetty, yllättävän asiallinen suklaaprotskupatukka: https://leader.fi/product/promour-puffed-maitosuklaa-40-g/

Oon myös puputtanut nyt noita Valion Profeel proteiinivanukkaita aamupalalla. Ja ei kiinnosta vittuakaan, jos on huonot arvot tai liikaa sokeria :D Maistuvat hyvälle kahvin kupeessa.
Sokeria alle 5 g /100 g, menisi minunkin ruokiin ihan arkiruokana.
Eikä kiinnosta vittuakaan makeutusaineet. 😄
Ja välillä ostoskoriin osuu, vaihtelun vuoksi, myös Juustoportin Voi hyvin -tuoteperheen tuotteita: sokeroimattomia ja makeutusaineettomia vaihtoehtoja.

E. paitsi nyt dieetillä.

Nyt minä olen tyytyväinen. Katselin yksityisille lääkäreille aikoja mutta ei oikein löytynyt sopivaa. Sitten bongasin digiklinikan! Sain haluamani reseptin alle vartissa, eikä tarvinut poistua kotoa. Kuvan perusteella sattui vielä komea mieslääkäri, ei onneksi pyytänyt mitään kuvia! Vakuutin olevani terve, sieltäkin.

Yritin tai olen yrittänyt kolme viikkoa uusia reseptin. Eivät vastaa. Kukaan ei soita takaisin. Mehiläisen apin kautta meni 5 min. Olen tähän asti ollut tyytyväinen kunnalliseen, no vähän on ollut ongelmia kyllä mutta aika hyvin toiminut. Nykyään ihan paskaa

Liitteet

• 5DBFC6C1-6612-4C79-9095-7E2C8F5F8D34.webp
    5DBFC6C1-6612-4C79-9095-7E2C8F5F8D34.webp
    40,4 KB · Katsottu: 84
Back
Ylös Bottom