Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites käy Turkin vaaleissa?
Paskapuhetta mutta uskon.Väliraporttina todettakoon, että ravinnon saanti on turvattu moneksi päiväksi. Lähes kolmen kilon kuha on jo komian kokoinen kala
Minä kun en ole uskon miehiä lainkaan, niin en puhu paskaa.Paskapuhetta mutta uskon.
Kelasitko vauhtia loungesta?
Pikaset eväät kyllä.Kelasitko vauhtia loungesta?
Ahtaan näköistä on. Ei voi vinnairin pisnestä kyllä kehua. Reittinä Tsadi-Osaka-Tokio?
Joo. Tai no Osakan kentältä suoraan Kiotoon, sitten Tokio ja takasAhtaan näköistä on. Ei voi vinnairin pisnestä kyllä kehua. Reittinä Tsadi-Osaka-Tokio?
Kyllä, minä tarvitsisin naisen joka nalkuttaisi aurinkorasvasta.Sen verran aurinko kuumotti 8h reissun ajan että nyt on nimimerkki enemmän kuin kohdallaan Joka hemmetin kevät pitää kärventää nahka kunnolla ennen kuin muistaa aurinkorasvan käytön.
Kyykkytangon jälki on kumminkin niskassa.Kyllä, minä tarvitsisin naisen joka nalkuttaisi aurinkorasvasta.
Kasvatat vaan kunnon jaakeri-tukan, niin suojaa tarpeeksi.Kyllä, minä tarvitsisin naisen joka nalkuttaisi aurinkorasvasta.