Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Skidit on kyllä erikoisia. Viime viikon ma-pe aamut revein niitä 7:15 ylös, että saan eskariin ja päiväkotiin. Ei millään ylös, huusivat että mene seniili kalju vittuun siitä. Ja minä huusin että näytin seniilit teidän äitille muutama vuosi sitten. Perjantai-iltana terotin heille, että nyt on viikonloppu saa nukkua niin pitkään kuin haluaa. Eiku 6:30 ylös molemmat ja repimään minua sängystä että tule tekemään aamupalaa. Ja sunnuntaina sama. Tänää aamulla ei taas milään olis heränny. Ens viikonlopulle käänteispsykologiaa. Tai sanon ainaki keskiviikkona, että helatorstai peruttu ja tulen herättämään to aamuna.

Edit.
Se hyvä, että molemmat menee 20-21 nukkumaan niin on saanut taikoa sauvalla iltasin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo taitaa toimia vähän vastaavasti vanhemmallakin iällä. Duuniaamu, niin vois maata punkassa tunnin pari ylimääräistä, mutta vapaapäivä, niin tikkana ylös, vaikka oo mihinkään kiire. Tosin ite juutun sit ekaks pariksi kolmeksi tunniksi yleensä sohvalle koomaamaan kahvikupin ja jonkun hömppäviihteen kanssa.
 
Pitäskö ottaa vittuiluna kun ryokanin isäntä kantoi suoraan biggu saizu koon yukatan mulle? #lihavaolo

Muuten suosikki ramenia
Screenshot_20230515_195840_QuickPic.jpg

ja bongaa suomenkieltä japanista alkakoon.
Screenshot_20230515_195825_QuickPic.jpg

Jännä kyllä miten Suomesta ei mistään saa hyvää ramenia, tai saa, mutta ainoa siedettävä paikka mitä on kokeiltu on passintarkastuksen toisella puolella non schengen alueella.
 
Pitäskö ottaa vittuiluna kun ryokanin isäntä kantoi suoraan biggu saizu koon yukatan mulle? #lihavaolo

Muuten suosikki ramenia
katso liitettä 252287

ja bongaa suomenkieltä japanista alkakoon.
katso liitettä 252288

Jännä kyllä miten Suomesta ei mistään saa hyvää ramenia, tai saa, mutta ainoa siedettävä paikka mitä on kokeiltu on passintarkastuksen toisella puolella non schengen alueella.
Mikä on se noituus mikä erottaa hyvän ramenin siedettävästä? Nimimerkillä: Haluan joskus tehdä edes siedettävän.
 
Back
Ylös Bottom