Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ooh, myytyViskit on kato kotona kaapissa
Minne se @anonimity katos? Eikös hänellä ollu Justiina avatarena.
Mitään en näistä viisuista tiedä, mutta Sveitsissä on pakollinen varusmiespalvelus (tai nössöille sivari). Lisäksi kertaamaan joutuvat kaikki paljon useammin kuin meillä.
Sveitsinsöpö pojulaulaja lauloi, että ei halua olla sotilas. Siis Sveitsin.
Mitään en näistä viisuista tiedä, mutta Sveitsissä...
Haluan virallisesti ilmoittaa, että missasin Australian rumpalin massiivisen parran.
Kuinka monta tuntia ne viisut kestää?
Taitaa olla vielä kolme esiintyjää ja sitten äänestys. Kestää tässä vielä.
Jos menee nyt viattomana nukkumaan... ja sitten herää Käärijä-painajaiseen aamulla
Millonka se voittaja julkaistaan?
Voisiko joku saattaa tämän hetkisen esiintyjän helvettiin tuolta lavalta? In the name of all that which does not suck.
Tsek x 3Haluan virallisesti ilmoittaa, että:
- en katso Euroviisuja
- en katso lätkää
- en juo viinaa.
Ei, minä olin nukkumassa jo ennen klo ysiä.Onko tuo Doc soittamassa pisnespuhelua tuolla taustalla.
Loppujen lopuksi melkoailla harvinaista että fine dining paikassa saa edes yhden annoksen naudan lihaa, näin kalavammaisena toivos enemmän yleensäkin punaista lihaa. Mutta jotenkin se kala on mukamas fiinimpiää..4,5h kesti Demossa se positiivista ettei kuitenkaan tylsäksi käynyt vaan aika katosi eli konsepti toimi. Mutta yks liha-annos vaan, sentään dry aged sisävilettä mutta... Chez Dominique oli the mesta jos noita piperryksiä. Pitkät oli stoorit viineistä mutta vähän kaadettiin lasiin. En mäne uudestaan.
Vain siksi että laitoin eväitä ja en ehtinyt raportoidaJa aamukahvi. Olin eka