Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
🤔

Sveitsin söpö poju laulaja lauloi, että ei halua olla sotilas. Siis Sveitsin. 😁
Mitään en näistä viisuista tiedä, mutta Sveitsissä on pakollinen varusmiespalvelus (tai nössöille sivari). Lisäksi kertaamaan joutuvat kaikki paljon useammin kuin meillä.

Viikonloppuisin ajellaan mopolla rynkky selässä ampumaradalle.

Kuusi vuotta tuolla asuneena olen todentanut tuon rynkkymopoilun aika useasti 🇨🇭

Muoks. Ja ne rynkyt ovat siis reserviläisillä kotona (en ole tarkistanut nykytilannetta, vieläkö noin toimitaan)
 
Mitään en näistä viisuista tiedä, mutta Sveitsissä...

Juu, huvitti vain, kun eivät aivan yhtenään ole sotimassa. Mutta, näinhän se on.

92a0330bc17e3c5ef085fef5755f42b29e7e9f3f084b691300b6369613b9969b_1.jpg
 
4,5h kesti Demossa se positiivista ettei kuitenkaan tylsäksi käynyt vaan aika katosi eli konsepti toimi. Mutta yks liha-annos vaan, sentään dry aged sisävilettä mutta... Chez Dominique oli the mesta jos noita piperryksiä. Pitkät oli stoorit viineistä mutta vähän kaadettiin lasiin. En mäne uudestaan.
 
Millonka se voittaja julkaistaan?
Voisiko joku saattaa tämän hetkisen esiintyjän helvettiin tuolta lavalta? In the name of all that which does not suck.
 
Haluan virallisesti ilmoittaa, että:
- en katso Euroviisuja
- en katso lätkää
- en juo viinaa.
Tsek x 3
Onko tuo Doc soittamassa pisnespuhelua tuolla taustalla.
Ei, minä olin nukkumassa jo ennen klo ysiä.
4,5h kesti Demossa se positiivista ettei kuitenkaan tylsäksi käynyt vaan aika katosi eli konsepti toimi. Mutta yks liha-annos vaan, sentään dry aged sisävilettä mutta... Chez Dominique oli the mesta jos noita piperryksiä. Pitkät oli stoorit viineistä mutta vähän kaadettiin lasiin. En mäne uudestaan.
Loppujen lopuksi melkoailla harvinaista että fine dining paikassa saa edes yhden annoksen naudan lihaa, näin kalavammaisena toivos enemmän yleensäkin punaista lihaa. Mutta jotenkin se kala on mukamas fiinimpiää..
 
Ja aamukahvi. Olin eka 😁
 
Back
Ylös Bottom