Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa penkoa se weeping peninsula ympäri.Katos, ei mulla tuommoisia summoneita ole vieläkään. Tarvinnee käydä tsekkaan.
Kuvista päätellen: on.onko mallaskoski jo auki?
itse päättelin jutuistaKuvista päätellen: on.
Mutta jäät paitsi tekemisen riemusta!simaa ja munkkeja on jo muutenkin luvassa, ei tartte itse hitsata niitä kasaan
en muista että olisin simaa koskaan tehnyt, enkä varmaan munkkejakaanMutta jäät paitsi tekemisen riemusta!
Hieno torppa, harmi että sijainti lähestulkoon vihoviimeisessä persreiässä. Koko länsirannikko on sellaista seutua ettei siellä voisi asua. Jopa pk-seutua pahempaa ja se on paljon se.Omakotitalo, Merikarvia, Alakylä, 129 000 €, 240 m²
3mh, k, th, aulatila, saunatupa, s, wc. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!www.etuovi.com
Hö.en muista että olisin simaa koskaan tehnyt, enkä varmaan munkkejakaan
mutta vappuna voi tehdä esim yotaremonttia
ja huomiseksi on taas ketju viilattuna, tämä päivä meni rokuliksi kun satoi vettä
sopiiko se sangria vappujuomaksi?
Koko länsirannikko
#nerokastaitse päättelin jutuista
tuli noita leipomishommia tehtyä jo sen taatelikakun muodossa (jonka maku sai muuten positiivista palautetta kahdelta (2) eri henkilöltä) ettei nyt ihan heti niitäHö.
Entäs?:
Noita leipoessa voisi vaikkapa kuunnella Venom covereita Siitoin teemalla.
Ottaako herra tohtori pähkinöitä.#nerokasta
Kuhan 0,1g tarkkuus on niin piisaa.Ruutivaaka hakea mötönetistä, jotta pääsemme pizzataikinan tekoon.
#menijoOttaako herra tohtori pähkinöitä.
Mitä yksityisetsivä Vares aikanaan sanoikaan?Porissa tilanne päällä.