Hyj.Minulla soi herätyskello klo 03.50 joka aamu. Aamuvuoro nääs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyj.Minulla soi herätyskello klo 03.50 joka aamu. Aamuvuoro nääs
Jaha, ghetossa tenukepit selvitelleet välejään. Ei ylitä uutiskynnystä.Porissa tilanne päällä.
Vakava väkivallanteko Porissa – tämä tilanteesta tiedetään
Poliisi on ottanut epäillyn kiinni.www.is.fi
Tai siis oli.
Arvostan Niin kauan kuin velekaa on. Herätyskello soiJaha, ghetossa tenukepit selvitelleet välejään. Ei ylitä uutiskynnystä.
Ja herätyskello eijjole kohta kuukauteen soinut, paitsi pilkkihommiin lähtiessä.
@TJJ sen verran saanu Elden Ringiä eteenpäin
mennään eteenpäinhinkuttamaan jotain kohtaa eteenpäin..
Mulla meni taas toisinpäin, ei juuri muistikuvia Margitista, meni varmaan kerralla, mutta siinä linnassa meni käpy liian monta kertaa ja Godrickkiakin piti jo muutaman kerran. Mutta nythän se maailma vasta alkaa avautumaan.@TJJ sen verran saanu Elden Ringiä eteenpäin, että Margit ja Godrick selätetty. Vähän ehkä jääny nyt vähälle viime päivinä, kun tuntuu, että aina pitäs olla hirvee lataus, että jaksaa ruveta pelaamaan ja hinkuttamaan jotain kohtaa eteenpäin..
Tuo jälkimmäinen pomo oli kyllä, ehkä huomattavastikin, helpompi ekaan verrattuna.
Pitäskö tehä tippaleipiä vappuna? Jos veis vaikka hoitajaneideille+mösijöille, kun on väijy vapunpäivänä..?Tänään on mennyt kolme munkkirinkeliä ja monta lasia simaa
Harjoitellen vappua varten...
Tota en kyllä suostu uskomaan :D ettei tarvis kertaakaan opetella, että miten se oikeasti hyökkää ja liikkuu. muoks. ellei hillittömät levelit.ei juuri muistikuvia Margitista, meni varmaan kerralla,
sopiiko se sangria vappujuomaksi?Tänään on mennyt kolme munkkirinkeliä ja monta lasia simaa
Harjoitellen vappua varten...
Kyllä niistä "perus"pomoista aika moni menee kerralla tai parilla hassulla yrityksellä kun pääsee siihen mekaniikkaan ja oman hahmonsa kykyihin kunnolla kiinni. Muutama legendaarisen hankala on jota saa monta tuntia hinkata.Tota en kyllä suostu uskomaan :D ettei tarvis kertaakaan opetella, että miten se oikeasti hyökkää ja liikkuu. muoks. ellei hillittömät levelit.
Sen sijaan sen kyllä uskon, että minua paljon parempia tuossa on pilvin pimein. Mullahan oli heavy loadkin ekoilla yrityksillä, ennen kuin edes tajusin, miten se vaikuttaa liikkumiseen ja että enduranceakin tarvis jonkun verran olla.
Tee itte.vappujuoma
laardin loppusijoitus paikka?
Omakotitalo, Merikarvia, Alakylä, 129 000 €, 240 m²
3mh, k, th, aulatila, saunatupa, s, wc. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!www.etuovi.com
Mikäs sukellusvenetelakka tossa viereisellä tontilla vaan on.
simaa ja munkkeja on jo muutenkin luvassa, ei tartte itse hitsata niitä kasaanTee itte.
4l vettä, puol kiloa sokuria, sitruuna, rusinoita, hiivaa.
Muistaakseni.
Katos, ei mulla tuommoisia summoneita ole vieläkään. Tarvinnee käydä tsekkaan. Medusallahan pysty myrkyttämään Margitin, kunhan se pysyi elossa riittävän kauan taistelun alussa, mihin se mullakin ratkes + kun tajusin lopulta ne sen kakkosvaiheen muuvit.Mutta joo, Margit ei jättäny kyllä yhtään mitään muistijälkeä joten ei sitä montaa kertaa tarvinnu kokeilla. Godrickin kanssa meni paljon enemmän hermoja. Varmaan Lhutel oli noissa alkupään mäiskeissä oli aika usein vahvana sidekickinä.