Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
Just haettu kortisonikuuri, kun ei meinaa oikein koiven tulehdus loppua millään (ja tässä onkin nyt ollu oikein kunnon sekamelska erinäistä vaivaa), että joo, eipä tuota paljoa ulkona riekuttaisi on vappu tai ei..Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.
yle on varmaan tästä muistanut uutisoida hehe
Jenkeistä tilattu moottoripyörän osa on kolmessa päivässä ehtinyt neljänteen lajittelukeskukseen. Sijainti edelleen Kaliforniassa. En taida avata ajokautta huhtikuun puolella.Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
vituttaa kuin pientä oravaa ja luulen että vituttaa pitkään.
Mulla oli 4pv ja 10pv tilauksesta himaan. Onkohan siellä taas joku helvetin lakko menossa.Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
Oliko DHL kuriirifirmana?Mulla oli 4pv ja 10pv tilauksesta himaan. Onkohan siellä taas joku helvetin lakko menossa.
juu oli mutta, kun soittelin tarkempaa toimitusaikaa niin he eivät nähneet sitä DHLn omasta järjestelmästä vaan yhdistivät jollekin tytäryhtiölle joka oli ulkoistanut toimituksen. Sitten joku random pena sen toi pihaan.Oliko DHL kuriirifirmana?
Lakkoja ei oo tullu ainakaan uutisissa vastaan.
Okei, mulla siis näkyy edelleen sijaintipaikkana ja terminaalina Saksa / Koblentz. Status on tuo, että odottaa toimitusajan sopimista.juu oli mutta, kun soittelin tarkempaa toimitusaikaa niin he eivät nähneet sitä DHLn omasta järjestelmästä vaan yhdistivät jollekin tytäryhtiölle joka oli ulkoistanut toimituksen. Sitten joku random pena sen toi pihaan.
Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.
Ei tarvitse, olin vaan malttamaton.Okei, mulla siis näkyy edelleen sijaintipaikkana ja terminaalina Saksa / Koblentz. Status on tuo, että odottaa toimitusajan sopimista.
Luulin, että sieltä joku soittelee minulle päin, kun on toimitettavissa, mutta pitääkö tuota ite soittaa ja kysellä..