Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.
 
Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.
Just haettu kortisonikuuri, kun ei meinaa oikein koiven tulehdus loppua millään (ja tässä onkin nyt ollu oikein kunnon sekamelska erinäistä vaivaa), että joo, eipä tuota paljoa ulkona riekuttaisi on vappu tai ei..

Uutta customkitaratilausta vähän speksailin eilen. Ois helppo nelisen kiloa taas rahan menoa siihen..
 
Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
Jenkeistä tilattu moottoripyörän osa on kolmessa päivässä ehtinyt neljänteen lajittelukeskukseen. Sijainti edelleen Kaliforniassa. En taida avata ajokautta huhtikuun puolella.
 
Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
Mulla oli 4pv ja 10pv tilauksesta himaan. Onkohan siellä taas joku helvetin lakko menossa.
 
Oliko DHL kuriirifirmana?

Lakkoja ei oo tullu ainakaan uutisissa vastaan.
juu oli mutta, kun soittelin tarkempaa toimitusaikaa niin he eivät nähneet sitä DHLn omasta järjestelmästä vaan yhdistivät jollekin tytäryhtiölle joka oli ulkoistanut toimituksen. Sitten joku random pena sen toi pihaan.
 
juu oli mutta, kun soittelin tarkempaa toimitusaikaa niin he eivät nähneet sitä DHLn omasta järjestelmästä vaan yhdistivät jollekin tytäryhtiölle joka oli ulkoistanut toimituksen. Sitten joku random pena sen toi pihaan.
Okei, mulla siis näkyy edelleen sijaintipaikkana ja terminaalina Saksa / Koblentz. Status on tuo, että odottaa toimitusajan sopimista.

Luulin, että sieltä joku soittelee minulle päin, kun on toimitettavissa, mutta pitääkö tuota ite soittaa ja kysellä..
 
Okei, mulla siis näkyy edelleen sijaintipaikkana ja terminaalina Saksa / Koblentz. Status on tuo, että odottaa toimitusajan sopimista.

Luulin, että sieltä joku soittelee minulle päin, kun on toimitettavissa, mutta pitääkö tuota ite soittaa ja kysellä..
Ei tarvitse, olin vaan malttamaton.
 
Huomio!

socool_form_upload_5cdb1920f89188bdb2cd17b882883401_202304141158131.jpg
 
Back
Ylös Bottom