Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kauha.JPG
 
HitsinPinpulat sillähän on nettikauppakin :eek:
Ja helevetin tyylikäs takatukka.
 
Mulla itsenäistymisen jälkeen nyt 4 asunto menossa. Edellisessä viihtyi 12v. Autot on keskimäärin 5-6 vuotta käytössä ja vaihtoon, tosin ajelenkin sen hintaluokan autoilla että yleensä ei ihan hirveästi hyvitystä ole vaihtokaupoilla =D

Mihinkään paikkaan ei ole sellaista uskomatonta tunnesidettä, veikkaan et jos telkkarin, vaatteet ja tietokoneen iskis vaikka telttaan niin se olis koti.
 
Ei napostele muuttaminen yhtään. Lähinnä koska tullut rakenneltua kämppään massiivisia huonekaluja, jotka saisi pihalle vain moottorisahalla. Lisäksi työpiste ja kauppakeskus kilometrin säteellä.


Toki jos saisi reilusti lisää tilaa tai takapihan, johon voisi mennä kuselle aamulla niin sitten voisi harkita.
 
Miten tuo Pinion vaihteisto, onko pelannut niin hyvin kuin luvataan? Arthur 9-vaihteisena kiinnostaisi, sähköavustuksen ja tuon vaihteiston avulla läskikin pääsisi mäkeä ylös.
Hyvä se on.
Kovalla pakkasella hieman tahmaantuu - meinasin vaihtaa öljyt ensi kaudelle - saa nähdä vaikuttaako.
 
Ihan jees näillä nykyvehkeillä, kulkee 32kmh-40kmh riippuu mikä ohitin käytössä, voi ajaa missä huvittaa ja voi jättää ns aina oven eteen vs mopot ja autot. Ainut miinus että noita pöllitään ja siinä nähdään isompikin vaiva.

luomu vielä paree, kulkee ja voi ajaa ja parkkeerata eikä pöllitä
 
luomu vielä paree, kulkee ja voi ajaa ja parkkeerata eikä pöllitä
ääh, lähtökohtaisesti pyöräilijät ja spandexit on vitun ulisijoita. e-pyöräilijät on fiksumpia, ne ei saa itkupotkuraivareita ja soita häkeen jos lähettiauto on pyörätiellä vaikka 5min, he osaavat kiertää sen....
 
onnekis Minä polkupyöräilen farmarinhoustu jalassa

kesää-talvea
 
kesällä siis, jos Luoja suo, siis keli sallii, saksilla pultut katkaistuissa farmarinhousuissa, mutta tyyli, Ennen kaikkea Tyyli!
 
hupiajelut tosin ilaman nahkatakki, anniskeluajelut sitten nahkatakilla
 
Minulla neljä erilaista nahkatakkia

Tyyli, ennenkaikkea: Tyyli!
 
yksi takeista on muuten ostettu markoilla

Vesan kaupasta: 700mk, tasan

ja e:teelleen täydessä lyönnissä; intte kertakäyttömuotia!
 
Back
Ylös Bottom