Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
@vokot

1940-luvun lopulla konepajalla muuten säntillinen Jokinen asetti eväslaukkunsa vahingossa prässiin, jonka toinen työntekijä käynnisti pilaillakseen. Jokisen eväslaukusta sisältöineen tuli puolen millimetrin paksuinen erittäin leveä levy, jossa eväät vaikuttivat olevan ikään kuin "levällään".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeilin chatgeepeeteetä.

Positiivinen yllätys. Prkl että on tekoäly viisas nykyään.

Huomasin vähän huvittuneena, että sille alkoi melkein puhumaan kuin ihmiselle huomaamatta.

Jatkuvasti piti muistuttaa itseään, että se on kone, helvettiäkö sitä kiittelet hyvistä vastauksista.
Hyvä olla ollut ystävällisellä puolella kun skynet ottaa vallan.
 
CQpzVQ3.png
 
saattaisi olla taas qtssä ostonpaikka, mutta Minä en osta, koska: olen nyt hetkeksi ajanut kierrokset alas

koko potti on tiedossa ja otetaan nyt osingot sieltä kuleksimasta ja jatketaan leikkiä taas sitten
 
Ihmisten mäyssytys ja muut syömisäänet on mun triggeri.
Lisäisin listaan myös ähinän.
Siis sellasen, kun vaikka nousee tuolista, ja ähisee kuin vanha ukko.
Ja ikää alle 50v.

Prkl jos on joku 30-40v, ei ole mitään aihetta ähistä tuolista noustessa.
Ei se niin rankkaa voi olla.
 
koko potti

olisi näköjään taas kannattanut tutkia vähän enemmän ennakkoon, tuijjotin vaan rosentteja

sehän pannahinen maksetaankin kahtessa erässä! no, onneksi tutkin nyt kun tuli puheeksi & tein uudet suunnitelmat, ensin koko potti nordeaa ja sitten koko potti sampoon

kerkee saada kahtet osingot kevään aikana samasta rahasta!
 
Tarvis itekin kattoa sähköfillaria.. tossois hyvät metsäpolut takana, että joku maastovehje kiinnostais, mutta aika paljon tulee vaan tota kaupunkiajoa ja lenkkiäkin vedettyä fillarilla, mutta ehkä siihen menis tuo pelkillä jalkavoimilla kulkeva peli edelleen..
 
Back
Ylös Bottom