Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
295558430_10221582176758900_2862914194988159037_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
menis tuo pelkillä jalkavoimilla kulkeva peli

uskon tähän

ainakaan alekirjottaneelle ei syntynyt kuumetta, kun turbolevoa kävin 2h koeamassa
vaikka siis kyseessä vielä se kevyt versio jonka pitäisi olal ketteryydeltään lähellä normimaasturi niin ei silti

häiritsi mm. se moottorin ääni, pitäisi ainakin olla huomattavasti hiljasiempi mylly kun se jos sähköpyrän hommaisin

uudessa kymppitonni trekissä kuulemma hyvin hiljainen moottori, on jotenkin eri tecniicalla, ei ole rattaita moottorissa

Yours
 
ja se häiritsisi varmasti eniten ajankanssa, kun se syö voimansiirtoa niin pannahisesti enemmän kun lihasvoima
 
ja se häiritsisi varmasti eniten ajankanssa, kun se syö voimansiirtoa niin pannahisesti enemmän kun lihasvoima
Mulla on hihnaveto ja moottori takanavassa.
Hihnaa ennen pitää vaihtaa kuljettaja.
Ja ei kyllä etes kuule milloin kytkeytyy.
 
moottori takanavassa

maastopyörässä ei taideta tuota ratkaisua nähdä

kaupunkipyörään minäkään en ottaisi ketjuja, nykyiseen oli pakko kun ei ollu vaihtoehtoja kivijalassa
 
kaupunkipyörään minäkään en ottaisi ketjuja

havaattin vain, että alkaa olla nykyisessä ketjut ja rattaat jo vaihtokunnossa, ei ehkä ensitalvea enää näe

ja ikää pyörällä vasta 2½v
ajokilometrejä en jaksa laskea, alle viistonnia, arvioisin
hihnassa tuskin olisi näilläkilometrillä yhtään mitään
 
havaattin vain, että alkaa olla nykyisessä ketjut ja rattaat jo vaihtokunnossa

ja ikää pyörällä vasta 2½v
ajokilometrejä en jaksa laskea, alle viistonnia, arvioisin
hihnassa tuskin olisi näilläkilometrillä yhtään mitään
Just katoin, niin 30 000 km lupaavat remmille.

Ketjut+rattaat laatu vaikuttaa yllättävän paljon, mulla meni halvempi setti vuodessa ja +20% hintainen kestää 5 vuotta ainakin.
 
Ketjut+rattaat laatu vaikuttaa yllättävän paljon, mulla meni halvempi setti vuodessa ja +20% hintainen kestää 5 vuotta ainakin.

Minulla vaikuttaa eniten talvi

talven aikana kun en niitä kertaakaan putsaa lisään vaan öljyä niin ovat aivan kaameasssa kunnossa kevväällä kun on ensimmäisen kerran pihalla semmoiset kelit, että viitsii alkaa putsaushommiin
 
Komia. Työkaveri hommas just pykälää alemman vastaavan :8.
 
Back
Ylös Bottom