Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko leffassa mukana Christina Ricci ja Samuel vetää hyvin biisin Stack-o-lee?
En oo varma, mutta aika paljon todennäköisemmin kuin tää, joka jostain syystä tuli itelle mieleen :D


Tuo linkattu on kyllä muistaakseni varsin hyvä, aivoton toimintaviihdepläjäys, jos joku ei oo nähnyt.
 
Kaava 51 toimi muistaakseni myös mulle hyvänä viihteenä. Black Snake Moan on myös hyvä leffa ja sen nyt katsoo mielellään uudelleenkin ihan Christinankin roolisuorituksen vuoksi sekä toki musiikinkin.
 
Ette ole vaki paikallanne.

joo, tuolloin, alkukesäsät, oli niin ahdistavan paljon väkeä että joutui aivan outoon paikkaan istumaan, sinne minne mahtui

muut Suven piipahdokset taisinkin saada istua siinä missä halusin
 
vaikka kuinka muistelen niin en muista ketkä musisoi

muutamia muita asioita muistan illasta kyllä, lopun elämääni

en saanu, älkää riehaantuko!
 
joo, tuolloin, alkukesäsät, oli niin ahdistavan paljon väkeä että joutui aivan outoon paikkaan istumaan, sinne minne mahtui

muut Suven piipahdokset taisinkin saada istua siinä missä halusin
sen verran höpötetty tästä ja eräästä pupista, että tehtävä kesällä yönyli ekskursio sjoelle ja käytävä molemmissa

kun kerran Kaivurikin on nähty

raporttia tietysti paikanpäältä tähän ketjuun
 
yksityisyydensuojaasi

kys.ehtoona samassapöydässä istunut tyttö otti kuvia tinneriin ja Minä esiinnyin niissä taustalla

myöhemmin syksyllä kun kohtasimme yössä hän heti tunnisti "se mies joka oli minun tinnerkuvassa"
 
Taas oli vientiä

no ei hääviä ollut jos Minä olisin siinä ollut aivan vapaasti poimittavissa niin tinneriin vain oli mentävä

ja jos oikean havainnon tein tammikuussa kun kohtasimme niin sormus oli sormessa, että on tainnut toimia
 
no ei hääviä ollut jos Minä olisin siinä ollut aivan vapaasti poimittavissa niin tinneriin vain oli mentävä
Bongasitko kyseisen kuvan sieltä? Kuitenkin tinner verukkeena otti "selfien" taustalla olleesta himoitsemastaan uroksesta, kun odotti sinun vastaavan tähän aloitteeseensa.
kys.ehtoona samassapöydässä istunut tyttö
Sanoo mies, jonka ympäriltä mukamas tuolit viedään
myöhemmin syksyllä kun kohtasimme yössä hän heti tunnisti "se mies joka oli minun tinnerkuvassa"
Ja silloin Veekään ei enää pystynyt esittämään vaikeasti tavoiteltavaa, vaan hiki virtasi aamuun asti.
 
Back
Ylös Bottom