Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo varma, mutta aika paljon todennäköisemmin kuin tää, joka jostain syystä tuli itelle mieleen :DOliko leffassa mukana Christina Ricci ja Samuel vetää hyvin biisin Stack-o-lee?
pystyttekö,kuntit,kuvitella, että Minä olen tuossa kuvassa
View: https://www.facebook.com/photo?fbid=727483155506774&set=a.611295923792165
Ette ole vaki paikallanne.
pystyttekö,kuntit,kuvitella, että Minä olen tuossa kuvassa
View: https://www.facebook.com/photo?fbid=727483155506774&set=a.611295923792165
sen verran höpötetty tästä ja eräästä pupista, että tehtävä kesällä yönyli ekskursio sjoelle ja käytävä molemmissajoo, tuolloin, alkukesäsät, oli niin ahdistavan paljon väkeä että joutui aivan outoon paikkaan istumaan, sinne minne mahtui
muut Suven piipahdokset taisinkin saada istua siinä missä halusin
täytyy olla todella vahvasti kantaravintolasta kyse
Ette ole vaki paikallanne.
tästä
tulee kyllä tripadvaisoriin todella heikot arvosanat jos ei löydy mitään jalompia juomiase on sitten olutravintola, eikä edes keski vaan A
yksityisyydensuojaasi
Kaikkine, kuten jo aiemmin täällä jossain mainittu, osittaisine kasvokuvineen sekä vartalo-otoksineen ei jäsen V:n pakkisprofiili kyllä kovin anonyymi enää ole.sen verran höpötetty tästä ja eräästä pupista, että
Noniin. Taas oli vientiä, vaikkei muka koskaan ole.kys.ehtoona samassapöydässä istunut tyttö otti kuvia tinneriin ja Minä esiinnyin niissä taustalla
myöhemmin syksyllä kun kohtasimme yössä hän heti tunnisti "se mies joka oli minun tinnerkuvassa"
kannattaa varmaan sitten ensin käydä h-pupissa, ettei kunto lopu kesken reissunviinaa löytyy kyllä
ja kossua!
Taas oli vientiä
Bongasitko kyseisen kuvan sieltä? Kuitenkin tinner verukkeena otti "selfien" taustalla olleesta himoitsemastaan uroksesta, kun odotti sinun vastaavan tähän aloitteeseensa.no ei hääviä ollut jos Minä olisin siinä ollut aivan vapaasti poimittavissa niin tinneriin vain oli mentävä
Sanoo mies, jonka ympäriltä mukamas tuolit viedäänkys.ehtoona samassapöydässä istunut tyttö
Ja silloin Veekään ei enää pystynyt esittämään vaikeasti tavoiteltavaa, vaan hiki virtasi aamuun asti.myöhemmin syksyllä kun kohtasimme yössä hän heti tunnisti "se mies joka oli minun tinnerkuvassa"