Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hinnan perusteella ainaki tän pitäis olla ihan hyvä. Tämä siiis

En oikeesti tiä. Mulla on joku Babylissin 50€ hiustenkuivaaja ja se on ollu tähän pehkoon ihan toimiva.
Kiitän tästä näkemyksestä.

Enkä minä sitä itse käytä, mutta olen muutaman kerran saanut palautetta että olisi hyvä jos huushållista sellainen löytyisi.

Ajattelin ihan kohteliaisuussyistä hankkia, ettei nyt tarvitse kenenkään neidon hiukset märkänä olla.

Kiitän tästä näkemyksestä.

Enkä minä sitä itse käytä, mutta olen muutaman kerran saanut palautetta että olisi hyvä jos huushållista sellainen löytyisi.

Ajattelin ihan kohteliaisuussyistä hankkia, ettei nyt tarvitse kenenkään neidon hiukset märkänä olla.
Ootko sä alkanu pyörittämään jotain haaremia?

Wau. Eksyin lukee reenijuttuja iha vahingossa tänne ja mähä muistin tunnuksetki vielä. Onkoha täällä enää ketään tuttuja? :sneaky:

Nostalgiaa.
Tutuista en tiedä, mutta samat nimimerkit täällä on varmaan ollut viimeiset 10 vuotta, ainakin pääosin. Tai sitten vietän täällä vain liikaa aikaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko paavilla parveke?

Meillä Paavin kanssa yhteistä hyvä tahto ja se että välillä käydään salaa viinakaapilla, mutta ero tulee siinä että minä vedän leuat aina suunnitellusti. Paavin leuanvetohommista ei ole kyllä tullut yhtikäs mitään.
Reeniviikko on jo alkanut ja ensimmäinen harjoite suoritettu suunnitelman mukaisesti!

20250113_124350.webp
Itse idätettyjä vihreitä linssejä 😋

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom