vokot
asiallista keskustelua, Onely
Lumia tulee katolta siihen malliin, että huhhuh.
pian se on se aika vuodesta, kun:
View: https://www.youtube.com/watch?v=XCJw276_wGA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lumia tulee katolta siihen malliin, että huhhuh.
Joko Elden Ring läpi? Vai ohjaimet seinässä?Pelannu.
Ei oo läpi, mutta siinä menossa, että enää ei joka minuutti vituta ihan täysillä, vain osan aikaa. e: yli puolivälin ollaan hyvinkinJoko Elden Ring läpi? Vai ohjaimet seinässä?
Täällä on yleensä ilmoitettu myös täytteet.Haluan myös ilmoittaa, että minullapa on piirakkaa.
Aika siisti puukylkiwagoni äkkilähtöhommiin, vai mitä @vokot ?
Onko @Heatseeker nähny moista tuhoa moottorissa aiemmin?
View: https://m.youtube.com/watch?v=com9fTAr7eU
Juu. Ja todellakin päreiksi, jopa murusiksi. Kankivalmistaja epäili materiaalierää, toisessa jaksossa loppupuolella puhuttiin myös siitä kun katseltiin katkeamispintoja ja -kohtia.Empäoo. Jännä ilmiö kun kaikki veivit pärähti kerrasta päreiksi. Toki kierroksiakin koneessa ollut sillä hetkellä hieman enemmän kuin jäsen v:llä.
Vokotilla korkeintaan povitaskussa 3 kiloa.Juu. Ja todellakin päreiksi, jopa murusiksi. Kankivalmistaja epäili materiaalierää, toisessa jaksossa loppupuolella puhuttiin myös siitä kun katseltiin katkeamispintoja ja -kohtia.
Eipä taida jäsen V:n kruisailukierroksilla ahtojakaan olla "kolmea kiloa".
Sinnehän kannattaa sitten kutsua koko offtopic juhannuksen viettoon.Rupesin haaveilemaan kesämökistä. Tai oikeastaan en edes haaveilemaan vaan laitoin jo alustavaa kyselyä niin myyjän kuin pankin suuntaan. En tiedä onko paska sijoitus mutta jos tuota vuokraisi silloin kun ei itse käytä.
Öööö, piirakkapohja, jotain rahkan tapaista ja mansikkia päällänsä. Ihan ok, auttoi makeanhimoon.Täällä on yleensä ilmoitettu myös täytteet.
Minulla on tainnut olla jotakin vuosia sitten vahva epäilys siitä, että joko suklaatuotteet loppuvat kaupoista tai olen jostain syystä hyvin estynyt hankimaan lisää: hätäsnickersien hätäsnickerejä löytyi sitten yhteensä kolme, kaikissa sama parasta ennen päiväys. -Toki söin kaikki, tietenkin, eihän tässä vaiheessa enää ollut vaihtoehtoja!Tilannekuvan sekavuus ja se, että olen ollut hereillä huonon yön jälkeen aamukolmesta aiheutti stressin, johon löysin hätäsnickersien hätäsnickersin:
Siltä varalta että joku mietti: lähes kaksi vuotta yli päiväyksen on liikaa; jokin outo sivumaku - ei se tietenkään syömästä estänyt semmoinen huomionarvoinen, outo sivumaku.
Eiköhän me Sylvin kanssa jonkunlainen Liittokokous pidetä tuossa keväämmällä.Mitäs saatanan lusmuja tänne on pesiytynyt? Lomaillaan, ollaan eläkkeellä, ryhdytään wapaaherroiksi, maataan sohvalla. Hetkinen sohvaa ei lasketakkaan..
Mökki kannattaa olla sitten riittävän kaukanan muusta asutuksesta ja ihmisistä, Sniffari saattaa ottaa mustin ja javelinit mukaan. Tulee muuten naapureilta ja ehkä virkavallaltakin samista.Sinnehän kannattaa sitten kutsua koko offtopic juhannuksen viettoon.