Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
De.jpg
 
Empäoo. Jännä ilmiö kun kaikki veivit pärähti kerrasta päreiksi. Toki kierroksiakin koneessa ollut sillä hetkellä hieman enemmän kuin jäsen v:llä.
Juu. Ja todellakin päreiksi, jopa murusiksi. Kankivalmistaja epäili materiaalierää, toisessa jaksossa loppupuolella puhuttiin myös siitä kun katseltiin katkeamispintoja ja -kohtia.

Eipä taida jäsen V:n kruisailukierroksilla ahtojakaan olla "kolmea kiloa".
 
Juu. Ja todellakin päreiksi, jopa murusiksi. Kankivalmistaja epäili materiaalierää, toisessa jaksossa loppupuolella puhuttiin myös siitä kun katseltiin katkeamispintoja ja -kohtia.

Eipä taida jäsen V:n kruisailukierroksilla ahtojakaan olla "kolmea kiloa".
Vokotilla korkeintaan povitaskussa 3 kiloa.
 
Rupesin haaveilemaan kesämökistä. Tai oikeastaan en edes haaveilemaan vaan laitoin jo alustavaa kyselyä niin myyjän kuin pankin suuntaan. En tiedä onko paska sijoitus mutta jos tuota vuokraisi silloin kun ei itse käytä.
 
viissataa olisi tänään tehnyt tiliä jos perjantaina olisi ollut koko potti käytössä @Duke Nukem

meni nyt vähän hyvä bisnesbäivä sivusuun
 
Rupesin haaveilemaan kesämökistä. Tai oikeastaan en edes haaveilemaan vaan laitoin jo alustavaa kyselyä niin myyjän kuin pankin suuntaan. En tiedä onko paska sijoitus mutta jos tuota vuokraisi silloin kun ei itse käytä.
Sinnehän kannattaa sitten kutsua koko offtopic juhannuksen viettoon.
 
Tilannekuvan sekavuus ja se, että olen ollut hereillä huonon yön jälkeen aamukolmesta aiheutti stressin, johon löysin hätäsnickersien hätäsnickersin:

v2hoqqY.png


Siltä varalta että joku mietti: lähes kaksi vuotta yli päiväyksen on liikaa; jokin outo sivumaku - ei se tietenkään syömästä estänyt semmoinen huomionarvoinen, outo sivumaku.
Minulla on tainnut olla jotakin vuosia sitten vahva epäilys siitä, että joko suklaatuotteet loppuvat kaupoista tai olen jostain syystä hyvin estynyt hankimaan lisää: hätäsnickersien hätäsnickerejä löytyi sitten yhteensä kolme, kaikissa sama parasta ennen päiväys. -Toki söin kaikki, tietenkin, eihän tässä vaiheessa enää ollut vaihtoehtoja! 🤷‍♀️

Tänään löytyi protskupatukka:
jLo5lok.png


En voi sanoa vuosien kohdelleen tätä yhtään snickersiä paremmin, outo sivumaku löytyy tästäkin. Minä kyllä ensin ajattelin, että tämä on niin täynnä kaikkea keinotekoista moskaa, että olisi säilynyt hyvin. Ei, jos joku mietti!
 
Back
Ylös Bottom