Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kakalla ponnistaminen aiheutti jysärin. Olisiko verenpaine vähän korkealla?

Taidan siirtää jalkapäivän huomiselle.
 
Olisiko verenpaine vähän korkealla?

LakutTappaa.jpg
 
ei kai korkea verenpaine missään tunnu

eikö se siitä metka juttu juuri olekkiin, että selviää onely mittaamalla
 
Minä en mittaa, tulee niin massiivisia lukuja että en halua tietää #tietolisäätuskaa
 
Tänään on opiskelu päivä.
Tähän mennessä olen juonut kahvia, neulonut, katsonut telkkaria, tehnyt palapeliä, laittanut hiuksia, siivonnut, räplännyt puhelinta.
Kohta onkin sitten lounasaika..
Oletko ryhtynyt opiskelemaan ns lätkävaimoksi?
 
Tänään on opiskelu päivä.
Tähän mennessä olen juonut kahvia, neulonut, katsonut telkkaria, tehnyt palapeliä, laittanut hiuksia, siivonnut, räplännyt puhelinta.
Kohta onkin sitten lounasaika..
Taisi toimia kotona televisiota katsellessakin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230227-113233~2.png
    Screenshot_20230227-113233~2.png
    698,5 KB · Katsottu: 93
Olen maannut jo neljä päivää! 🤒
Olen ehtinyt mm. suunnitella kesäloman roadtrippiä, mahdollista ulkomaan matkaa, uuden kodin etätyöpistettä ja tatuointikuvaa. -Kaikki mukavasti läppärin kanssa sängyssä maaten.

Huomenna on kyllä jo pakko lääkitä itsensä edes suuntaa antavasti työkuntoiseksi, ei vaan jaksa olla paikallaan ja makuuasennossa enää yhtään päivää.
 
nykyään kun ei ole koulutehtäviä niin kaikki menee tiskaamisen edelle, siivoaminenkin nippanappa

koulupoikana varmaan nekin meni tehtävien etelle, ei enää voi muistaa, siitähän on 20vuotta!
paitsi, että Minähän oli niin ahkera ammattikoululainen, että ehin tehdä kaikki läksyt jo tunnin aikana, ei ehtoisin enää niitä tarvinnut miettiä
ehti käymään uimassakäymässä ja kuntoilusalilla
 
Tähän mennessä olen juonut kahvia, neulonut, katsonut telkkaria, tehnyt palapeliä, laittanut hiuksia, siivonnut, räplännyt puhelinta.
Lomapäivä.

Pötköttänyt soffalla.

Kattonut telkkaria pötköttäen soffalla.

Pötköttäny soffalla.

Auton pesu+tankkaus.

Pelannu.

Nyt pitää vähän pötköttää soffalla.
 
Back
Ylös Bottom