Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö ole vähän noloa, kun Alkon myyjät on jo tuttuja 🤔

Mulla on lähietäisyydellä kolme Alkoa käyn niissä vuorotellen jotta henkilökunta ei alkaisi tuttavalliseksi, ikävä kyllä nykyään Alkonkin myyjät ovat palvelualttiita.

Onkohan mulla joku puritaaninen syyllisyyden tunne? Käyn Alkossa ostamassa putelin, viehättävä myyjä tervehtii ystävällisesti ja minä tunnen olevani kaappijuoppo.

Olen omituinen ihminen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tuosta meemistä (tai sen teksteistä paremminkin) mieleen vanha kunnon Manic Monday. Jaetaan nyt muillekin. Labroissa juostu ja saa taas syödä ja juodakin.

 
Heräsin yöllä kolmelta kun ipana kävi vessassa, raukalla on noro-virus tai vastaava vatsatauti. Torkahdin uudelleen neljän jälkeen ja olin saada sydärin kun heräsin ovikellon soimiseen. Ex oli lukinnut itsensä ulos ja tuli hakemaan vara-avaintaan. Tämä sopii alkuvuoden teemaan hyvin.
 
en mene ikinä ovelle kun ovikello soi

oikeastaan ovikelloni ei soi ikinä, koska: siinä ei ole pattereita

en siis mene ikinä ovelle jos siihen koputetaan, näin tapahtuu yleensä pääsiäsienä kun käydään virpomassa, korjaan: yritetään käydä

olen tainnut oikeastaan välttyä tuoltakin jo ainakin viisi vuotta, kun olen poistunut aamulla kotoota ja palannut vasta senverran myöhään että kaikki yrittäjät ovat jo käyneet

voitte siis arvata sitä sytänkohtauksen tunnetta kun kuulen oveen koputettava noin kerran kolmessa vuodessa, tai sanotaanko neljä
 
Loma ohi. Silmäpusseihin mahtuisi aika paljon kultaa.

Taitaa tämä päivä mennä lukemattomien sähköpostien (627) sumplimiseen.
 
@Lonewolf

Ruostetta? 4Runnerissa? Tuskin.


hehe
Noiden jutun kuvien mukaan kyllä mainostus lajissaan hienosta yksilöstä pitää paikkansa.

Lisäksi:

"Myyjä totesi lisäksi, että Traficomin tietojen mukaan auto oli jo tässä vaiheessa myyty edelleen ja toinen autoliike kauppasi sitä parhaillaan 8 900 eurolla. Toyotan hinta oli siis omistajanvaihdosten myötä jopa noussut!"

Ja tässä vaiheessa ostaja vielä oli myyjältä vailla hyvitystä... Toiset ne kehtaa...
 
Noiden jutun kuvien mukaan kyllä mainostus lajissaan hienosta yksilöstä pitää paikkansa.

Lisäksi:

"Myyjä totesi lisäksi, että Traficomin tietojen mukaan auto oli jo tässä vaiheessa myyty edelleen ja toinen autoliike kauppasi sitä parhaillaan 8 900 eurolla. Toyotan hinta oli siis omistajanvaihdosten myötä jopa noussut!"

Ja tässä vaiheessa ostaja vielä oli myyjältä vailla hyvitystä... Toiset ne kehtaa...
Mutta hinta oli hyvin linjassa, noiden arvohan näkyy vaan nousevan.
 
Heräsin yöllä kolmelta kun ipana kävi vessassa, raukalla on noro-virus tai vastaava vatsatauti. Torkahdin uudelleen neljän jälkeen ja olin saada sydärin kun heräsin ovikellon soimiseen. Ex oli lukinnut itsensä ulos ja tuli hakemaan vara-avaintaan. Tämä sopii alkuvuoden teemaan hyvin.
Tästä jäi mainitsematta että ovikello soi kuudelta. Jostain käsittämättömästä syystä sitä piti vielä pimputtaa 3-4 sek välein uudestaan.
 
Back
Ylös Bottom