Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En tiiä, joku aika sitkeän oloinen lenssu ollu ainakin viikon.. ja kaikkea muutakin ihme remppaa nyt..

Sais pikkuhiljaa alkaa normalisoitumaan, että pääsis taas reenaamaan.

Tarvii käydä vielä jotain labroja antamassa huomenna aamulla, että tietää, ettei nyt ois mitään ns. oikeaa vaivaa.
#lääkkeeksi

images
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Minun kissojen masut ovat aina olleet vapaata kosketusaluetta. Yksi tykkäsi, että sitä keinutettiin kädellä tai jalalla ihan kunnolla puolelta toiselle. Etutassut vaan leipoi tyytyväisenä ilmassa 😻

Evakuoiduksi joutuneen kissin kanssa - tuli aikuisena minulle - meni vuoden verran, että masua uskalsi silittää. Nyt sitä pystyi jo pussailemaankin ilman välitöntä pelkoa silmien puhkomisesta.

Hirmuinen ikävä on kisulia 🥺

20230226_153617.jpg

Kuvatodisteen mukaan se on ominut äidin lämpöpatterin itselleen.
 
Minkälaisia otsalamppuja täällä oletetuilla on?

Vanha Lumonite Compass ja sitten uudempi Fenix HM65R Superraptor, molemmilla näkee riittävästi omaan käyttöön eli voi lähteä vaikka hölkkäämään valaisemattomille poluille tai metsään lumikenkäilemään täydessä pimeydessä niin ettei tarvitse varoa askeliaan siksi ettei näkisi. Fenix on parempi, mutta ei ihme kun on useamman vuoden uudempikin.
 
Mutta miksi elo ja hyvinvointi oli vaakalaudalla?
Tähän ei osaa vastata, kuin Siitoimen Pekka.
Sokolaati oli sijoitettu uuteen hyllypaikkaan?
Tuosta en ehkä selviytyisi.
Äärimmäisen epäsosiaalisena henkilönä, enhän minä kehtaisi mennä kyselemään, missä sokolaatit.

Sen sijaan, saattaisin marssia tokmannia ympäri hyllyvälit järjestyksessä vittuuntuneena.

...Ja sitten kysyä, ehkä.
 
En voi käsittää ihmisiä, jotka tykkäävät jostakin shoppailusta, ihmisten ilmoilla.
Laahustavat leveästi ja hitaaasti.
Tutkailevat jotakin hammastahnatarjouksia.

Minä kun menen kauppaan, on suunnitelma päivänselvä.
Siellä ei ihmetellä.
Suunnitelma toteutetaan ripeästi ja määrätietoisesti.
Kun haetaan sisäänheittotuote alennuksesta, sen lisäksi ei piruuttaankaan osteta mitään muuta.
 
Minä kun menen kauppaan, on suunnitelma päivänselvä.
Siellä ei ihmetellä.
Suunnitelma toteutetaan ripeästi ja määrätietoisesti.
Kun haetaan sisäänheittotuote alennuksesta, sen lisäksi ei piruuttaankaan osteta mitään muuta.
Itselläni täysin sama toimintamalli.
Kamppeet mukaan ja ulos.

Paitsi.

A-tarvikeliikkeessä. Siinä voi nojailla tiskiin, vähän hiplata tuotteita ja höpötellä tuttujen myyjien kanssa kolme varttia.
 
Itselläni täysin sama toimintamalli.
Kamppeet mukaan ja ulos.

Paitsi.

A-tarvikeliikkeessä. Siinä voi nojailla tiskiin, vähän hiplata tuotteita ja höpötellä tuttujen myyjien kanssa kolme varttia.
Paikallinen a-tarvikeliike on aivan perseestä. Yrittäjä-myyjä on käsittämättömän veltto eikä osaa myydä yhtään mitään. Kaikki pitää kysyä erikseen, ihan kaikki. Ei minkäänlaista kauppamiehen vaistoa.
 
Minulla persu maitokauppareissu autolta-autolle kestää noin 10min
 
Back
Ylös Bottom