Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En yleensä jaksa tupakka/nikotiinivalistusta, mutta...

Screenshot 2023-02-26 070345.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiveljet mikä pohjaratkaisu.


6/5
 
Hieno kirjoitus.


"Lauseessa on tiettyä tyyliä, hiljaista ja ylpeää arroganssia sekä röyhkeyttä, jota moni osaa arvostaa. Räty ei puolustele vaan heittää aforismin. Lausunto on tosi elegantti, Hurme sanoo.

Toiseksi hän ihailee lauseen ”runollista kvaliteettia”. Neljän sanan lauseessa ”Saksa on paska maa” on seitsemän takavokaalia, joista kuusi on a-kirjaimia ja yksi on o. Ne tulevat syvältä niin suusta kuin sielustakin.

– Mä olen nyt ihan tosissani. Ei ihme, että lause muistetaan. Minkä tunnetilan ja tohmajärveläisen synkän mielentilan tuloksena se tulikaan, se on runon kieltä. Kun ottaa huomioon alatyylisen vivahteen, se on modernia runoa, Hurme analysoi"




Yours,

Seppo
 
En tiiä, joku aika sitkeän oloinen lenssu ollu ainakin viikon.. ja kaikkea muutakin ihme remppaa nyt..

Sais pikkuhiljaa alkaa normalisoitumaan, että pääsis taas reenaamaan.

Tarvii käydä vielä jotain labroja antamassa huomenna aamulla, että tietää, ettei nyt ois mitään ns. oikeaa vaivaa.
 
Minulla on ollut tismalleen sama lämpö (lievä kuume) perjantain aamuyöstä lähtien, ja hirveä väsymys.
Olo ei ole pahentunut mutta ei parantunutkaan, eikä lämpö ole noussut eikä laskenut.
Jo herätessä ilmoitin, että lepään huomisen. Ei niin paljoa enää kiinnosta, että jaksaisin lääkkeillä väkisin puskea vaikkei kotoa tarvitsekaan poistua.

Harmittaa vain, kun on taas niin nätti päivä!
 
Back
Ylös Bottom