Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnihan tässä on se, että jahka kissaihmiseksi vahvasti identifioitunut Sylvi oppii hieman koiranelämää ja koiruli tottuu uuteen elinympäristöönsä, niin kissankin voi palauttaa takaisin kuvioon mukaan.

Joo. Joku kokenut koiraihminen olisi varmaan toiminut toisin eikä olisi reagoinut tapahtumaan kuten minä, mutta minä pelästyin tapahtunutta aivan valtavasti. En minä ihan vaan huvin vuoksi ja ilokseni näitä Opamoxeja tällä hetkellä syö 😐

Kisu viihtyy äiskän luona ja äiskä viihtyy kisun kanssa. Koiruli kotiutuu täällä ja minä opettelen elämään koiran kanssa.
 
Ravintoa: on 🍫
Mutta ei tartu, ei.

Pitäisikö kokeilla vokotin dieettiä joskus...Ruisleipää ja kalijaa ja kreatiinia :unsure:
No mainostamiensa mittojen mukaan, eihän silläkään tartu.

Niinku ei mullakaan.

Pääasia, että näin "setämiehenä" vyötärönympärys on edelleen selvästi pienempi kuin persuksen tai rinnan.
 
330916177_651710963424912_1543638816040448339_n.jpg


Ping @Saatana
 
OG kirurkia oli kyllä melkomoista. Tarinat kertoo erään engelsmannikirurkin toimenpiteessä oli historiallinen 300% kuolleisuus.

Amputaatio, asiakas kuoli, infektioon. Kun ei ollu puudutuksia niin piti olla nopia, niin nopia että assistentin sormestakin lähti pala. Assistenttikin kuoli infektioon. Puukko heilahti myös läheltä katsojaa, joka kuoli järkytykseen.

Ettäs tiiätte.
 
Back
Ylös Bottom