Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilisen netissä pyörimisen saldona uusi kitara.. nyt sitten pitäs varmaan ehkä myydä joku entinen pois, jos tuon aikoo pitää tai muuten on lomabudjetti kuralla..

Onneksi on verkkokauppaostelun 14 päivän katumusaika sentään turvana..
 
Tuli akuutti tarve niin:

AEDz18N.png


2,90 €

Siis 2,90 €!!!

Ei stana.

Jos alan vielä opiskella psykologiaa niin gradun keskiössä on ämpäreitä aamuyöstä jonottavien ihmisten syvähaastattelut pyrkimyksenä selvittää mikä hlvetti ajaa ihmiset moiseen?


E. Ostamalla 5 Fazerin levyä kympillä olisi saanut ILMAISEN Tokmannin mainosämpärin. Ei stana sillekin. :confused:
 
eikö pikkukatuja olis päässy suolatta ja ravatta?

ei #paikkakunnalla pääse #valitettavasti

täälä ei ole tapana aurata, täälä suolataan: kaikki kadut

juuri kävin hyötyajoneuvolla työajoa suorittamassa niin kyllä oli niin rapasta niin rapasta
 
Ääh, pakkoko sinne rapaisille suolatuille pääteille oli lähteä, eikö pikkukatuja olis päässy suolatta ja ravatta?
Ajokortin saatuani (vuonna 1994) olen uhrannut energiaa ja ajatuksia suolatuille/suolaamattomille (auto)teille tasan: NOLLA (0) kertaa. Jatkan samalla hyväksi havaitsemallani linjalla. e: enkä kyllä ennen ajokortin saamistakaan
Ja sinne soffalle, reseptivinkkiä kokeiluun:

View: https://m.youtube.com/watch?v=aYkomTZP9MM

Ei saa kahta pyhää asiaa sekoittaa noita. Rikollista.

pitäisikö sitä keskiolutta tänää(kin)

vai huomenna, onely?

suosituksia?
Hirveetä päNppäämistä tuo 3pv poissa kotoa (3 annosta keskiolutta), ei pysty, eikä kykene.
 
Viimeksi muokattu:
pitäisikö sitä keskiolutta tänää(kin)

vai huomenna, onely?

suosituksia?

Suosittelemme mahd paljon. Itsehän en ota nyt, niin tuleepi täyteen tänä viikonloppuna 4vko tipatonta. Positiiviset vaikutukset: en ole huomannut, yöunet huonommat.
E: olen myös lihonnut
 
Viimeksi muokattu:
Ei nyt vain tänään kiinnosta.

Ruokailustakin tuli vain paha olo. Salin päätin siirtää huomiselle. Duunit ei etene vaikkakin onnistuin perustelemaan asiakkaalle miksei kannata lähteä tekemään typerää projektia.

Taidan napata illalla pullon olutta.

Niin ja hampaaseen sattuu.
 
Suosittelemme mahd paljon. Itsehän en ota nyt, niin tuleepi täyteen tänä viikonloppuna 4vko tipatonta. Positiiviset vaikutukset: en ole huomannut, yöunet huonommat.
E: olen myös lihonnut

Minullakin tulisi huomenna 2viikkoa

tuossakun olin 2v sitten sen reilut 2kk ilman: ei minkäänlaisia positiivisia vaikutuksia
 
Back
Ylös Bottom