Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä saa mennä. Nukkuminen on tärkeää ja hyvät yöunet aliarvostettuja.
On, itse arvostan enemmän kuin mitään. Aivot ja hermosto eivät vaan ole koskaan elämässä olleet täysin samoilla linjoilla.

Sanotaanhan sitä, että siitä puhe, mistä puute. Vaihtaisin koska vaan aktiivisen seksielämäni @vokot esittelemiin uniin. Että tasan ei mee nallekarkit.
 
aktiivisen seksielämäni @vokot esittelemiin uniin.

Mulle on joskus v*ttuiltu ankarasti, kun olen raskaitten hommien jälkeen päässyt maaliin ja nainen on vielä siinä touhunnut omiaan, ja meitsi onneton on jo jollain ilveellä kerennyt nukahtaa, ennen kuin hänkin on päässyt finaaliin...🤣
 
Miksi mä nauroin tälle pitkään 🤣

Screenshot_2023-02-09-21-07-30-33_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Kiitos. Ja siihenhän tää venähti.
Kyllä saa mennä. Nukkuminen on tärkeää ja hyvät yöunet aliarvostettuja.
Samaa mieltä, silti vielä täällä hereillä...
Hemmetin palapelit!
-Jos minä ihan vaan pari palasta tuohon laitan..
*Havahtuu kolme tuntia myöhemmin*
Tuttu tunne, ja palapelit on kyllä kivoja. Junnun kans yks 500 palaa kesken, hellun luona vasta saatiin aamuyön tunteina yks isompi valmiiksi...
 
Miksi mä nauroin tälle pitkään 🤣

katso liitettä 250606

Järkyttynyt lahtelainen vaatii televisiota ajattelemaan lapsia!!

No. Uskon jokaisen lapsen nähneen peniksen. Omansa, veljensä, isänsä, ukkinsa, uimahallissa luokkakavereidensa ja vieraiden miesten. Kuinka monta paljasta penistä suomalainen lapsi keskimäärin näkee kymmeneen ikävuoteen mennessä? Joku voisi tutkia.Tuskin tästä nyt traumaa tuli.

Pitääkin tsekata tuo kohta tarkasti 👀
 
Tuskin tästä nyt traumaa tuli.


Jos nyt ihan vakavalla naamalla kommentoin, niin se oli kyllä traumaattinen näky, kun olin ala-asteikäinen ja eräs vanhempieni tuttava, keski-ikäinen mieshenkilö alkoi masturboimaan minua tuijottaen sillä välin kun minun vanhemmat lähtivät käymään ulkona tupakalla.
Eiköhän tuostakin pitäisi varmaan jonkun mielestä "osata olla kiitollinen, kun vielä tulee sekin päivä, että kenelläkään ei pää käänny", mutta enpä ole.
Tilanne oli outo, loukkaava ja vastenmielinen. Ja kun poistuin paikalta ja sitten kerroin aikuiselle tapahtuneesta, niin minua ei uskottu.
"No ei ole voinut semmoista tehdä, höpö höpö".
 
Back
Ylös Bottom