Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voihan äksään täpätä vanhanaikaisen ratin samaan hintaan. Kokonaishintaahan autolla on. Niinku kaikilla 2 sekuntia nollastasatkuun autoilla. Tarviiko sitä niin jumalattoman nopiaan päästä. Eikö joku viis sekuntia riittäis ja hinta 55k niinku model y.

Niin juurikin tuossa Yyssä olis aika hyvä kompromissi, 5 sekuntia riittää mainiosti ja hintaluokka että olis varaakin. Vatta ei raavi maata ja neljä pyörää vetää niin huoleton peli. Ja lämmitettävä tuulilasi! Mutta onko tarpeeksi mukava ja miellyttävä istua kabiinissa? Internets sanoo: maybe not.
Pitäisi alkaa harrastelemaan koeajoja taas, ei ole vuosiin tullu käytyä. Oikein mukava ja halpa harrastus vs auton ostaminen/omistaminen.
 
mikä tuossa on se juttu

ikinä ei ole ollut, niin en osaa edes kaivata

takalasin lämmitystäkään en käytä ikinä

Semmottista jäätävää tihkua tulee joskus mikä jämähtää lasiin ja saa hulluna pyyhkijöitä ja ainetta veivata tahi jos auto kylmä ei tolpassa ja lasi jäässä niin helpottaa elämää.
 
Tietyissä olosuhteissa erittäin hyvä varuste.

minä voin pysytella kotona, tai ajaa polkupyörällä, tai kävellä

henkilöautoilu kun katsokaan harrastus, onely

voin valita henkilöautoilupäivät kelin mukaan, mihinkään ei ole pakko mennä
 
minä voin pysytella kotona, tai ajaa polkupyörällä, tai kävellä

henkilöautoilu kun katsokaan harrastus, onely

voin valita henkilöautoilupäivät kelin mukaan, mihinkään ei ole pakko mennä
no se on sitten eri asia

henkkoht joutuu ajamaan esim työmaalle (toistaiseksi) oli keli mikä oli
 
miten toi telian osake on noin alhaalla tai aina ollut... ei oo aikaisemmin tullut sitä etes katsottua.

jos tarvitsisin toisen auton niin tilaisin Y:n
 
miten toi telian osake on noin alhaalla tai aina ollut... ei oo aikaisemmin tullut sitä etes katsottua.

jos tarvitsisin toisen auton niin tilaisin Y:n

Kurkkasin mitä inderes sanoo niin p/e 15 hujakoilla, tuloksesta jaetaan yli 100% osinkoa, velkaisuuden ennustetaan nousevan ja yli 100% jo nyt.

Varasin koeajon 14. päivä Yytä veivaamaan.🚗
 
Kävi niin että eilen tarhatäti eskarissa sano tyttärelle, että nähään huomenna. Sanoin että ette taida nähä ku vapaa päivä. Noh olin väärässä, ei ollutkaan ja vein aamulla pk.
Kaunis hyväkuntoinen nuori tarhaope, erittäin hyvin istuvine legginsseineen, sano että tulitte sittenkin. Ajattelin, että nyt on paikka mikset lauo. Ja siteerasin Kari Mutasta, että "Se oli iha täysi minu virhe, mä nosta virhee käde merkiks heti". Ja voi veljet se ope kikatteli. Kikatin itsekin.
 
Back
Ylös Bottom